Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Bryan Smeets

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2017, 14:28:32

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

In de visie van Cruijff: snel denken is belangrijker dan snel rennen, de bal moet het werk doen. (Het goedbedoelde gedraaf van Peersman met een bal aan de voet levert ook niks op).

Maar inderdaad zullen anderen een stapje harder moeten doen als je met zo'n speler speelt, maar het is een van de weinigen met creativiteit en karakter.

denistel

dat klopt wel echter er waren een paar situaties dat je er goed uit kon komen
maar ja dan haalt hij de bal niet eens dus dan houdt het op toch

AL

Oei ik blijf het geen gezicht vinden.
Komt echt heel veel snelheid tekort.

speculeter

Dramatisch slecht.....Zo langzaam als een slak

Bernardo

Zo goed als het toen tegen Fortuna was, zo dramatisch was hij vanavond. Alsof hij er geen zin in had

Collingwood

Vandaag slecht inderdaad, jammer. Leek inderdaad wat gemakzuchtig.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Agy

Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 23:38:22
Vandaag slecht inderdaad, jammer. Leek inderdaad wat gemakzuchtig.

Dat was het niet alleen... hij heeft een geweldige traptechniek maar te weinig inzicht. Vertraagde het spel enorm en zag de openingen niet. Weet niet of dit een incident was maar op deze positie van spelverdeler kwam hij gisteren in elk geval niet uit de verf.

speculeter

Laat hem maar lekker vertrekken in de winterstop

Collingwood

Citaat van: Agy op december 20, 2017, 08:18:47
Dat was het niet alleen... hij heeft een geweldige traptechniek maar te weinig inzicht. Vertraagde het spel enorm en zag de openingen niet. Weet niet of dit een incident was maar op deze positie van spelverdeler kwam hij gisteren in elk geval niet uit de verf.

Tegen Fortuna was hij juist zeer goed, ook qua het vinden van openingen. Zie ook de assist op Van Kippersluis bij NEC. Dus voorlopig houd ik het op een incident. Dit was de eerste keer dat ik hem echt slecht vond. Als we op basis daarvan mensen gaan afschrijven mag alleen Schilder blijven staan.

Agy

Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 10:44:45
Tegen Fortuna was hij juist zeer goed, ook qua het vinden van openingen. Zie ook de assist op Van Kippersluis bij NEC. Dus voorlopig houd ik het op een incident. Dit was de eerste keer dat ik hem echt slecht vond. Als we op basis daarvan mensen gaan afschrijven mag alleen Schilder blijven staan.

Eens maar toen stond hij op 10, is toch weer anders. Maar idd velen wisselen goede met slechte periodes af dus afwachten maar.
Voorlopig ligt hij er wel even uit ben ik bang met zijn lies.

Collingwood

Citaat van: Agy op december 20, 2017, 10:49:44
Eens maar toen stond hij op 10, is toch weer anders. Maar idd velen wisselen goede met slechte periodes af dus afwachten maar.
Voorlopig ligt hij er wel even uit ben ik bang met zijn lies.

Ja, klopt, dat ligt hem waarschijnlijk wel iets beter.

Ik hoop echt dat de (nieuwe) ts gaat proberen zowel Kip als Smeets op een goed functionerende manier samen in het elftal te krijgen. Beide hebben iets (Kip scorend vermogen vanaf het middenveld, Smeets creativiteit) die we voor de rest niet of nauwelijks in de selectie hebben. Zouden elkaar bovendien goed aan moeten kunnen vullen (Kip ruimte maken voor Smeets, Smeets Kip bedienen).

Wellicht zou Schils wel op de plaats van Smeets kunnen spelen als hij zijn huidige vorm doorzet. Of toch Boutzamar maar weer eens een kans geven...

Galdiano

Komende weken mooi met herstel trainer op explosieviteit trainen.
Wij hadden altijd comentaar op "sjok sjok Mulders"
Maar Smeets slaat alles.

Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 10:54:00
Wellicht zou Schils wel op de plaats van Smeets kunnen spelen als hij zijn huidige vorm doorzet. Of toch Boutzamar maar weer eens een kans geven...
Schils mooi laten staan, is een prima box 2 box speler. Kip verdeelde het spel veel sneller dan Smeets dus wellicht Kip naast Schils en Smeets op 10. Maar denk toch dat je dan verdedigend in de problemen komt dus hoop in de winterstop toch nog op een echte 6 en een balvaste, scorende spits.

Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:54:54
Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
Eens maar kijkend naar zijn handelingssnelheid van gisteren, is dat ook te laag.

Collingwood

Citaat van: Agy op december 20, 2017, 10:56:40
Schils mooi laten staan, is een prima box 2 box speler. Kip verdeelde het spel veel sneller dan Smeets dus wellicht Kip naast Schils en Smeets op 10. Maar denk toch dat je dan verdedigend in de problemen komt dus hoop in de winterstop toch nog op een echte 6 en een balvaste, scorende spits.

Echte 6 ben ik het mee eens, heb daar de naam Tom Overtoom van Almere al voor genoemd. Er zullen vast meer opties zijn, maar zo'n type zie ik in ieder geval graag komen in de winter en anders in de zomer.

Overtoom is overigens net terug van een blessure, dus die zou ik pas in de zomer halen om te zien of hij nog hetzelfde niveau als vorig seizoen aantikt.