Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Bryan Smeets

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2017, 14:28:32

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Haal dan stans maar op bij NAC !! |:)

Collingwood

Citaat van: Jandehulk op januari 02, 2018, 18:24:08
Haal dan stans maar op bij NAC !! |:)

De Stans van Excelsior is van harte welkom, veel beter zullen we niet kunnen krijgen. Is inmiddels al wel weer een tijdje geleden...
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Maak nou geen slapende honden wakker!  :X
Is een aantrekkelijke speler voor meerdere clubs.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Verrassend hoor. Dan moeten ze haast wel zeker zijn van een nieuwe (betere)..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Raaf

De club is dood en doodziek. Merendeel is tegen booy; hij wud td. Hutkul wud uutkotst door iedereen met mensenkennis en voetbalverstand; hij wud cultuurbewaker. Smeets 1 vd weinige echte voetballers; hij mag weg.
Ja ik was volgens de meesten negatief maar in de voorbereiding was het al een sootje. Helaas wud het alleen maar erger

wiekie1969

Geen speld tussen te krijgen.  :| :| :|

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 18:18:38
Sportredactie LC
@LC_Sport
Opvallende afwezige bij het trainingskamp van Cambuur in Spanje is Bryan Smeets. "Een vertrek is voor alle partijen het beste", zegt technisch manager Foeke Booy.

Dan zal er wel een nieuwe creatieve middenvelder moeten komen!
Voor alle partijen ware het beter geweest dat Foeke buiten de burelen van Cambuur was gebleven.
Ik acht deze man in staat de club nog veel verder naar de gallemiezen te helpen.
Zijn gun factor binnen de voetbalwereld is nihil en dat komt voort uit zijn arrogante en weinig coöperatieve houding.

Huzumer

'Mits fit' zou Smeets van waarde kunnen zijn, maar is dat niet juist zijn grote probleem?! Laatste tijd speelde hij met enige regelmaat, maar viel (weer) geblesseerd uit. En hoe is hij in de groep, als hij niet regelmatig speelt?
Cambuur moet zicht vooralsnog richten op spelers met potentie, want echte toppers komen niet, zeker niet met de huidige stand ...

AL

Logische beslissing.
Kan goed voetballen maar in een tempo die echt niet kan op profniveau.
Ik vind het een schande dat die jongen in de winterstop er nog steeds zo bij loopt.

Als ik TD was, had ik deze jongen al na een paar weken weggestuurd.

papier

Goede zaak dat men nu al gaat doorselecteren. Ik vermoed dat deze man voor (een stuk) meer op de loonlijst staat dan een Kallon of Mathieu maar laat dat niet op het veld zien. Dan maar doorselecteren.

Al past het wel in het seizoen dat hij een Bogarde rol gaat vervullen ten koste van de nieuwe Messi die we ontwijfeld op de korrel hebben!

Stanley

Het zit niet goed tussen de oren bij Smeets, kan de teleurstelling van de afgeketste transfer naar Blackpool niet verwerken. Afscheid nemen is de beste optie. Geen trainer krijgt dat zware logge lichaam nog aan de praat

okkele

als afscheid nog 1 sterke actie bryan?
neem peersman mee.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Zie liever Stans hier komen dan Smeets die blijft.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stanley

Voor Smeets is Leeuwarden veel te ver van huis. Limburgers moet je niet verplaatsen

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 03, 2018, 12:11:39
Zie liever Stans hier komen dan Smeets die blijft.
zou ook weer een mooi verhaal zijn. Dijkhuizen zei tegen mij dat Stans niet in de kleine ruimte kan spelen en dus daarom niet kwam. In de eerstediv speel je als 10 wel vaak in de kleine ruimte.Tja dus haal je hem nu wel dan ....en hij zit nu 1.5 jaar op de bank en dus ist ook april voor die op stoom is