Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Bryan Smeets

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2017, 14:28:32

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 22:05:02
is een vergelijking van niks. Door Beenhakker en advocaat is er door grote sponsors 2 milj beschikbaar gesteld buiten de begroting om.

Aldus de penningmeester van Sparta  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Sommige stellen dat spelers/trainers afzeggen om de plaats op de ranglijst of het warrige technische beleid. Ik denk dat ze alleen naar de centen kijken en een beetje naar de naam van de club, mischien de reisafstand. Als we aardig betalen moet het echt wel lukken een goede spits en middenvelder over te nemen in de winter.

Cor

Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2018, 07:49:34
Sommige stellen dat spelers/trainers afzeggen om de plaats op de ranglijst of het warrige technische beleid. Ik denk dat ze alleen naar de centen kijken en een beetje naar de naam van de club, mischien de reisafstand. Als we aardig betalen moet het echt wel lukken een goede spits en middenvelder over te nemen in de winter.

Natuurlijk gaat het om geld. Rest zijn allemaal slappe excuses.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2018, 07:49:34
Vd Belt heeft altijd geroepen dat er budget is voor spelers aan de bovenkant. Dus dat moet geen probleem zijn.

cambuurmania

Citaat van: Gasgeve op januari 05, 2018, 09:01:19
Vd Belt heeft altijd geroepen dat er budget is voor spelers aan de bovenkant. Dus dat moet geen probleem zijn.

Moeten ze wel willen,dit soort type spelers willen niet onderkant jupiler spelen.zijn ze afgelopen zomer ook tegenaan gelopen.vd Belt overschat hemzelf dat hij dit soort spelers hiet heen kan halen.
Maar verras me

De Gast

Gaat deze jongen nog werken voor zn geld of wat? Eerst maanden optrainen en dan nu de bank warmhouden? Jonge jonge.. of is ie zg geblesseerd?

Galdiano

Citaat van: De Gast op januari 21, 2018, 12:39:23
Gaat deze jongen nog werken voor zn geld of wat? Eerst maanden optrainen en dan nu de bank warmhouden? Jonge jonge.. of is ie zg geblesseerd?

Hij was ziek...  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

PePe

Bryan mag nu transfervrij vertrekken!! (is hij al weg?)

Tanjajeah

Heel raar dat hij niet gewoon door traint bij Cambuur, dat hem notabene betaalt. Stel hij vindt geen club tijdens deze transferwindow, dan komt hij gewoon weer bij de selectie neem ik aan. Zou ie eerst weken opgetraind moeten worden, voordat ie uberhaupt weer wedstrijdfit is.

Bernardo

Zou me verbazen als hij nog terugkomt bij de selectie, Peersman mocht ook vertrekken en trainde toch gewoon mee. Zal het wel definitief verpest hebben

Collingwood

Benieuwd of iemand hem wil hebben. Voor de winter amper gespeeld, en zal op de beelden die door andere clubs worden bekeken ook niet een topfitte indruk maken. Aan de andere kant zag ik een transfer van Peersman ook niet echt aankomen. En Smeets is voor veel clubs natuurlijk wel een prima speler.

Ik hoop wel dat hij zo snel mogelijk vertrekt nu, anders zit je met een dure ongemotiveerde speler opgescheept.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

nee hoor mooi tuus sitte late siek te wezen, ken ie de sfeer oek niet ferpeste

PePe

Citaat van: piene hassus op januari 23, 2018, 10:55:52
nee hoor mooi tuus sitte late siek te wezen, ken ie de sfeer oek niet ferpeste

Niet beschikbaar zijn voor trainingen of wedstrijden = dan oek gien salaris!!!!

Bens

Ben benieuwd of Smeets nog vertrekt of zou die weer in genade worden aangenomen?