Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

mooi dat ie heeft getekend maar ook nog genoeg werk aan de wnkel
vind ik zit nog veel meer als ie de techniek gaat bijschaven en aan zijn
voorzet en schot gaat werken en voetbalmomenten beter herkend.

V-man

Goeie keus ook van Kallon. Hier in 058 is hij een vedette. Bij een zgn grotere eredivisie club al snel op een zijspoor. Maar goed als ie weg wil prima maar wat is zijn waarde momenteel. Ik lees 350.000. Hij komt bij verkoop toch wel in aanmerking voor een hogere vergoeding dan X-Mous? Geef toe het is ook wel een beetje de waan van de dag o.i.d.!

sunderland

Zo kun je er van alles van maken. Bij mij is een assist waarin je medespeler direct scoort. Dus zoals die van muhren op Ragnar laatst of zoals die voorzet bij Roda.

sunderland

Citaat van: denistel op februari 18, 2020, 22:00:00
mooi dat ie heeft getekend maar ook nog genoeg werk aan de wnkel
vind ik zit nog veel meer als ie de techniek gaat bijschaven en aan zijn
voorzet en schot gaat werken en voetbalmomenten beter herkend.
ik had nooit verwacht dat hij dit al zou brengen op basis van laatste 2 jaar. Als hij nu idd de voetbalmomenten beter gaat herkennen is ie helemaal niet meer te houden. Blij dat ie blijft.

Collingwood

Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 22:35:45
Zo kun je er van alles van maken. Bij mij is een assist waarin je medespeler direct scoort. Dus zoals die van muhren op Ragnar laatst of zoals die voorzet bij Roda.

Daar heeft hij er dus 5 van, 6 als je de van richting veranderde voorzet tegen Den Bosch meetelt. Niet 2 zoals jij zei.
Kalmte alleen kan u redden.

Bob Paisley

Mooi dat hij blijft ....
ik denk dat hij ook bij promotie best eens belangrijk kan worden...
Ts gaat hem vast nog meer bijschaven  _O_

sunderland

Citaat van: Collingwood op februari 18, 2020, 22:47:31
Daar heeft hij er dus 5 van, 6 als je de van richting veranderde voorzet tegen Den Bosch meetelt. Niet 2 zoals jij zei.
wil je ze es opnoemen

Bankzitter

Je bent geen fan van zijn spel, dat mag, maar daar gaat geen statistiek iets aan veranderen.
Als ' ie volgende wedstrijd wel 2 assists aflevert, dan zal dat wel weer liggen aan de slimme passes van achteruit of goede loopacties van Muhren.

Natuurlijk helpt het dat de TS veel met hem bezig is en dat hij veel betere spelers om zich heen heeft maar uiteindelijk moet een speler het zelf laten zien.

papier

Issa is natuurlijk enorm snel en behendig, en dit seizoen zien we daar bovenop dat hij ook nog eens assists geeft of de bal laag in de 16 krijgt. Dat was in het verleden wel anders, toen waren zijn ballen zelfs voor iemand met de lengte van Mühren en de snelheid van Issa niet te halen. Kortom; vooruitgang.

Los daarvan was hij, ook toen hij nog volledig in paniek raakte bij de 16, altijd een speler die de tegenstander bezighoudt. Waar ik eerder nog wel het idee had van: "tegenstander, laat hem toch lopen die mist toch" is dat nu niet helemaal meer het geval. Doordat hij de tegenstander bezighoud en veel diepgang heeft ontstaat er ook weer meer ruimte voor andere spelers om te voetballen.

Mooi dat hij blijft en mooi dat dit ook vanuit zichzelf komt, zeker vanwege zijn goede verstandhouding met de trainer. Top geregeld.

Noordcambuur

Heel mooi nieuws dat Kallon voor 2 jaar heeft bij getekend.
Nu zijn er weer van die mensen die vinden dit maar weer niks hij heeft dit seizoen zeker vooruitgang geboekt en is op heel veel momenten belangrijk geweest voor Cambuur.
Hij heeft zoveel dreiging dat de verdedigers van de tegenpartij het soms niet weten en deze verdedigers lopen regelmatig tegen een gele of een rode prent op.

KALLON  :thumbsup w:)

Yellow Army

Lekker hier doorontwikkelen onder deze TS. We weten allemaal dat de eindpass of voortzetting an sich nog veel beter kan, maar de progressie die hij dit seizoen heeft gemaakt biedt zeer veel hoop voor de toekomst iig. Ik ben content.
Area 58

Galdiano

Ik vergelijk Issa wel eens met Lukoki.

Lukoki kon aan het begin alleen hard rennen, en pas aan het einde toen de voorzet beter werd was hij weg, en speelt al jaren verdienstelijk bij Ludogorats.

Kallon is van een blind paard zich nu aan het ontwikkelen, en nee het gaat niet altijd even goed maar er is een stijgende lijn te zien. Is nog maar 24.

Kallon ia voetballend beter dan Lukoki, en heeft de bal aan een touwtje. Nu de voorzetten nog, en we verdienen er volgend jaar dik aan.  :thumbsup

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tanjajeah

Naast het voetbal staat Kallon door zijn snelheid elk seizoen garant voor strafschoppen en rode en gele kaarten bij de tegenstander. Ook niet onbelangrijk.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op februari 19, 2020, 11:07:23
Naast het voetbal staat Kallon door zijn snelheid elk seizoen garant voor strafschoppen en rode en gele kaarten bij de tegenstander. Ook niet onbelangrijk.
elk seiz?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt