Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: sunderland op februari 18, 2020, 23:14:47
wil je ze es opnoemen

Ja hoor:
- Thuis tegen Den Bosch geeft Kallon de bal voor vanaf de achterlijn. De bal wordt aangeraakt maar komt toch voor de goal, Jacobs loopt hem binnen: 1-0.
- Thuis tegen Helmond, twee assists. Eerst haalt Kallon de achterlijn en geeft bekeken voor op Jacobs die scoort. Even later geeft Kallon de bal keurig in de diepte mee aan Oratmangoen, die stift hem over de keeper.
- Thuis tegen Excelsior laat Kallon met een dribbel de verdedigers van de tegenstander zijn hielen zien. Hij haalt de achterlijn, geeft de bal over de grond voor en biedt Antonia een niet te missen kans.
- In de uitwedstrijd tegen Roda gaat Kallon op de rechterkant buitenom en geeft een voorzet die Mühren via de onderkant van de lat binnenschiet: 1-2.
- In de uitwedstrijd tegen Eindhoven geeft Kallon wederom een perfecte voorzet vanaf rechts die Mühren simpel binnen kan tikken.

Daarnaast krijgt Kallon in de uitwedstrijd tegen Volendam 2 penalty's mee (waarvan Mühren er 1 maakt) en thuis tegen Go Ahead 1 (die Mühren ook maakt). Verder leidt hij Cambuur thuis langs Top Oss door 4 keer te scoren, en maakt hij ook goals tegen Excelsior (uit, de 1-3) en Jong AZ (de 1-1).

En nu geloof ik het wel. De feiten zijn makkelijk na te gaan via https://www.transfermarkt.nl/issa-kallon/leistungsdaten/spieler/212191 en te controleren via de samenvattingen op YouTube (voor zover je je niet alles meer kunt herinneren, ik hoefde maar twee momenten op te zoeken).
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Dat zijn er 4 echte dus. Heb ze ook even terug gezien en dat klopt.

sunderland

Vind die bij Roda de mooiste

Collingwood

Citaat van: sunderland op februari 19, 2020, 20:17:17
Vind die bij Roda de mooiste

Sowieso de belangrijkste.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

ik kijk voor uit en de ere div is een hoger niveau en daar moet je meer voetbal slimheid hebben.

EdsjeSCC

En toch zal hij dan zijn waarde (kunnen) hebben met zijn snelheid in de ruimtes die er dan ongetwijfeld zullen komen

Leovardia

Issa zou in de eredivisie zeker prima meekunnen. De gemiddelde eredivisie back is niet zo sterk en veelal traag. Kallon hoort bij de snelsten van het land, zeker op de eerste meters aan de bal met die plotselinge versnelling.  Daar komt bij dat we aan mogen nemen dat hij zich ook nog wel zal doorontwikkelen. Ik ben uiterst content met de verlenging.  :thumbsup

Bankzitter

Ze moeten hem ook vaker  op  rechts laten spelen. Simpel op snelheid er langs en de bal voor, zeker straks in de ere.

Ronnie tng

Citaat van: Bankzitter op februari 20, 2020, 07:39:21
Ze moeten hem ook vaker  op  rechts laten spelen. Simpel op snelheid er langs en de bal voor, zeker straks in de ere.

In de tribune bedoel je

denistel

Citaat van: Leovardia op februari 19, 2020, 23:08:12
Issa zou in de eredivisie zeker prima meekunnen. De gemiddelde eredivisie back is niet zo sterk en veelal traag. Kallon hoort bij de snelsten van het land, zeker op de eerste meters aan de bal met die plotselinge versnelling.  Daar komt bij dat we aan mogen nemen dat hij zich ook nog wel zal doorontwikkelen. Ik ben uiterst content met de verlenging.  :thumbsup

welke snelle speler blinkt uit in de ere div?? de besten en ook de scorenden hebben
gewoon meer voetbal kwaliteit maar das mijn mening,

Chielvak19

Issa Kallon staat opnieuw tussen de twee en vier weken aan de kant. De aanvaller van #Cambuur heeft een verrekking in de hamstring opgelopen in het duel met Roda JC.

Bron: Andor Faber
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

De Gast

Veel geschreeuw en opnieuw weinig wol. Enige wat hij kan is een penalty veroorzaken.

Cor

Citaat van: De Gast op september 19, 2020, 19:56:10
Veel geschreeuw en opnieuw weinig wol. Enige wat hij kan is een penalty veroorzaken.

Niet onbelangrijk om iemand te hebben die dat kan. Gister collectief falen, Kallon echt niet de enige

AL

Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.