Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Salaris is ook een factor bij een transfersom.

Sakas

Citaat van: PePe op januari 31, 2022, 19:35:04
Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.

Citaat van: Montana op januari 31, 2022, 20:17:30
Salaris is ook een factor bij een transfersom.

DKV is gewoon opgelicht  :zweep :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Specuveter

Ik las ergens dat markt in Turkije pas op 7 Februari sluit?
Dus overgang kan nog altijd.

Montana

D.H.Skolten

Citaat van: Oebieman op januari 31, 2022, 11:38:39
Nu hebben ze in Turkije nog wel tot 7 februari de tijd om spelers te halen. Dus wat dat betreft kan er nog veel gebeuren.
Prima, Kallon verkopen en Elvis Manu gratis ophalen.

D.H.Skolten

Als dkv een speler uit de kkd divisie haalt voor 7,5 ton, dan moet Issa zeker meer op brengen.
Damn 7.5 ton is wel veel, klinkt ook een beetje wanhopig.  Ze weten donders goed dat wij boven hun gaan eindigen en dat zit ze echt dwars. |:)

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2022, 15:01:00
Damn 7.5 ton is wel veel, klinkt ook een beetje wanhopig.  Ze weten donders goed dat wij boven hun gaan eindigen en dat zit ze echt dwars. |:)
6 ton

sunderland

vergelijking van niks

Treb

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2022, 15:01:00

Klopt. Enige doelstelling daar is inderdaad om boven ons te eindigen.

Goeiedag zeg...  :_schater

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op februari 01, 2022, 18:27:58
Klopt. Enige doelstelling daar is inderdaad om boven ons te eindigen.

Goeiedag zeg...  :_schater
De echte trots van het noorden komt eindelijk boven drijven,zoals het hoort.

AL

mario

Noordcambuur

Citaat van: AL op mei 01, 2022, 15:43:47
Topper!!
Kallon blijf nog een jaar bij Cambuur  |:)

Stiens

oost

Het is ver na afloop van de training als Issa Kallon een minishirtje voor een supporter voorziet van een handtekening. Met alle plezier, maar ook met weemoed: ,,Zulke dingen maken een afscheid extra moeilijk. Ik ga het missen, met z?n allen hebben we de afgelopen jaren bij Cambuur iets moois opgebouwd.?
Over handtekeningen gesproken: onder welk contract komt die van hem te staan? ,,Ik heb nog nergens getekend.? En Konyaspor, de Turkse club die hem afgelopen winter zo graag wilde overnemen, is dat nog een optie? ,,Daar wil ik niet meer naartoe, voor mij is dat van de baan.?
Aha, toch maar even checken: is het zo zeker lijkende vertrek uit Leeuwarden dan ?cht wel zo zeker? De pot tegen Willem II is woensdag toch zijn laatste competitiewedstrijd met Cambuur in eigen stadion? ,,Zeg nooit ?nooit?, al is de kans is wel groot?, erkent Kallon. Om vervolgens nogmaals te herhalen: ,,Maar ik heb nog nergens getekend.?
Toegevoegde waarde
Wie weet, misschien moet de in deze zaken doorgaans onvermurwbare technisch manager Foeke Booy namens Cambuur dus toch nog maar eens een poging wagen. Over de toegevoegde waarde van Kallon geen twijfel. Die bewees hij in het geel-blauw al vaak genoeg als rappe aanvaller in de geoliede voetbalmachine van Henk de Jong. Een langer verblijf na dit seizoen was echter nooit heel dichtbij.
Issa Kallon en trainer Henk de Jong hebben al vanaf het begin een klik.
Issa Kallon en trainer Henk de Jong hebben al vanaf het begin een klik. Foto: Henk Jan Dijks
Interesse in de diensten van Kallon voor de komende jaren is er al wel, vanuit binnen- en buitenland. Als hij gaat, moet het plaatje kloppen, klinkt het. ,,Het wordt dan sowieso een spannende stap, maar sportief moet die echt goed zijn. Ik ga bijvoorbeeld niet naar de zandbak?, refereert hij aan landen waar het geld welig tiert, maar het voetbal niet.
?Ik zal sowieso mensen gaan missen?
Kortom: het enige dat zeker is, is dat er nog niets zeker is. Hoewel? ,,Ik zal sowieso mensen gaan missen.? Niet alleen supporters, niet alleen de mensen van de club die jaren geleden in hem geloofden toen hij dat nodig had in zware tijden. Nee, ook trainer De Jong. ,,Met Henk heb ik een fijne band. Hij is voor mij een bijzondere trainer, een bijzondere man. En dat blijft hij.?
De Jong gaf na zijn komst in 2019 meteen hoog op over Kallon, hij zag iets speciaals in hem. De twee klikten, de trainer haalde het beste naar boven in de kleine aanvaller. Als speler en als mens. Het zijn dergelijke herinneringen die beklijven. ,,Net als de successen de afgelopen jaren. Bijzondere club, bijzondere momenten.?
Woensdagavond dan toch die vermoedelijk laatste thuiswedstrijd. Kallon: ,,Hopelijk niet, want we kunnen nog de play-offs halen, al moet het beter dan tegen RKC (1-1, red.).?
Daarna komt dan het grote gemis. Of toch die onverwachte wending? Tijd voor een laatste poging van Booy en De Jong, want om maar met de woorden van Kallon te spreken: zeg nooit ?nooit?.
Geen Hoedemakers, basiself niet duidelijk
Middenvelder Mees Hoedemakers ontbreekt woensdagavond bij Cambuur tegen Willem II door een schorsing. De meest logische vervanger is Mitchel Paulissen. ,,Zou kunnen, maar ik ga nog geen opstelling prijsgeven?, zei interim-trainer Dennis Haar daags voor het duel.
Cambuur, officieus al veilig, kan bij winst goede zaken doen in de jacht op plaats 8 en daarmee de play-offs. Haar: ,,Er zijn veel scenario?s. Zoveel zelfs, dat je er gek van kunt worden. We focussen ons dus vooral op winst tegen Willem II, want we willen het publiek hoe dan ook wat bieden in de laatste thuiswedstrijd van de competitie.?
Lees meer over
Sport
SC Cambuur
Lees ook
Podcast Hertenkamp.
Podcast
Hoe zinderende slotweek voor Cambuur succes kan worden, over scenario?s eredivisie en de rol van Calvin Mac-Intosch
Nieuws
Net binnen
11:00
Anoniem chatten met politieagent. ?Als ze online komen, is weer een week gewonnen?
Spitskool van de barbecue | wat eten we vandaag?
Verslaafd aan je telefoon? 7 tips om je verbruik te verminderen
Meer net binnen
Vliegveld Drachten tijdens een open dag, afgelopen zaterdag.
Vliegveld Drachten
Gemeenteraad ziet toekomst in vliegveld Drachten m?t 'hangarwoningen', ruim twee ton voor vervolgonderzoek
Afgelopen donderdag kwamen bij de nieuwe noodopvang in het WTC in Leeuwarden de eerste vluchtelingen aan.
Oorlog Oekra?ne
PvdA en ChristenUnie: geen nieuwe gezinnen meer in noodopvang WTC. 'Opvang zonder daglicht zorgt bij kinderen voor nieuw trauma'
Issa Kallon in actie tijdens een duel met RKC Waalwijk.
SC Cambuur
Na vijf seizoenen speelt Issa Kallon woensdagavond in principe zijn laatste thuisduel voor Cambuur. 'Zeg nooit ?nooit''
Meest gelezen
1.
Friesland
Boer Zoekt Vrouw-boer Jouke Huitema uit Witmarsum doet op citytrip een opmerkelijke bekentenis over Karlijn
2.
Friesland
'Ik hou van je' bij Evert en t?ch een muur bij Janine | Boer Zoekt Vrouw
3.
Leeuwarden
'Zelfs als ik met mijn vader door het centrum loop, word ik nageroepen.' Naomi Kroese (15) is helemaal klaar met het nafluiten. Samen met twee andere jongeren pleit ze voor een meldpunt straatintimidatie in Leeuwarden
4.
Friesland
Wanneer heb je recht op 800 euro energietoeslag? Het is maar net in welke gemeente je woont
5.
Sport
Voetballer Jody Lukoki (29), oud-speler van SC Cambuur, overleden
Logo van de Leeuwarder Courant
Release: 8eaa9906ea6036b940b7d8c536ddd57d2d1f8015