Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

werd gister gewisseld gaf joosten geen hand en liep zo de tunnel in
:zweep

Huizen

Teleurgesteld dat hij niet met een winst zijn laatste thuiswedstrijd heeft afgesloten, en dan ook nog vroegtijdig gewisseld. Niet de gewenste avond voor hem.

AL

Voor mij speler van het seizoen samen met Stevens.

denistel

Citaat van: Bussum op mei 12, 2022, 12:21:07
Teleurgesteld dat hij niet met een winst zijn laatste thuiswedstrijd heeft afgesloten, en dan ook nog vroegtijdig gewisseld. Niet de gewenste avond voor hem.

dan had ie dat kleine kansje ff binnen moeten schieten

denistel

Citaat van: AL op mei 12, 2022, 12:22:20

vind voetballend Paulissen verreweg de beste hoor, maar die heeft niet alles
gepseeld.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op mei 12, 2022, 12:22:20

Allesbehalve mijn favoriet. Blij dat ik volgend seizoen andere (hopelijk betere ;) ) buitens in het veld zie staan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Kallon heeft dit seizoen heel goed gespeeld en heeft mij verrast grote pluim naar hem :thumbsup
Zoek maar weer een speler die altijd 2 verdedigers bij hem heeft staan en een geweldige dribbel heeft.
Ik hoop van harte dat hij nog tekent bij Cambuur maar ik denk dat hij ergens anders gaat tekenen.
Bedankt toppertje het ga je goed |:)

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2022, 19:57:54
Kallon heeft dit seizoen heel goed gespeeld en heeft mij verrast grote pluim naar hem :thumbsup
Zoek maar weer een speler die altijd 2 verdedigers bij hem heeft staan en een geweldige dribbel heeft.
Ik hoop van harte dat hij nog tekent bij Cambuur maar ik denk dat hij ergens anders gaat tekenen.
idem

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2022, 19:57:54

:thumbsup
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Idem.
Allang geen blind paard meer, speelt hem altijd af op een medespeler of krijgt een overtreding mee. Eigenlijk nooit meer dom balverlies.
Alleen de schoten en voorzetten komen niet altijd aan, maar dat is vrij normaal. Er was wel altijd dreiging.

Holwerd voor Cambuur

Ahja, meningen verschillen ;)

Maar uitfluiten zal ik nooit. En hem bedanken voor de afgelopen jaren wel :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert  :_schater

Eewal

Citaat van: Stiens op mei 13, 2022, 11:56:27
Alle Cambuur gerelateerde berichten heeft Issa inmiddels van zijn Instagram verwijdert  :_schater
prima. Bedankt voor je inzet en de groeten!

hobbes

Beetje de reactie van een verwend kind. Mag wel in zijn achterhoofd houden dat hij dankzij Cambuur een voetbalcarriere heeft. Ze hadden hem ook als een baksteen kunnen laten vallen.

moodygrunn

Als reactie op het uitfluiten? Of omdat hij een andere club bekend gaat maken?
In Henk en Sandor we trust