Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2017, 22:04:13
ja dan wel. Overigens als hij alleen met haar was, sta ik er ook anders tegenover als wanneer het met een groep was. En ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over de leeftijden was hij 18 en zij 15 of was hij 19 en zij 13? Zit heel veel verschil in.

Wat hier al vaker vermeld wordt, er zijn zat relaties van 18 met 15 jarigen, en als hij 19 was het zal.....

Als het zo simpel was dan was er vast geen rechtszaak van gemaakt...

hobbes

Citaat van: Cor op november 01, 2017, 06:52:26
Als het zo simpel was dan was er vast geen rechtszaak van gemaakt...

De moeder heeft aangifte gedaan, dus is er zaak

piene hassus

en die angifte is ontfankeluk ferklaard, dus is dr un saak

Collingwood

Cambuur-speler Issa Kallon veroordeeld tot 150 uur werkstraf

Cambuur-aanvaller Issa Kallon is veroordeeld tot een werkstraf van 150 uur, voor ontucht in 2015 met een meisje van 14 jaar.

Tegen Kallon was 240 uur geëist. Zijn straf werd verminderd, omdat hij volledige openheid van zaken gaf en spijt had betuigd. ,,Ze zag er heel erg volwassen en oud uit. Ik ben er heel erg van geschrokken toen ik hoorde dat ze minderjarig was'', zei Kallon twee weken geleden.

De zaak kwam aan het rollen in augustus 2015, toen de moeder van het meisje aangifte deed. Dat deed ze nadat haar dochter door de politie in een auto werd aangetroffen met Kallon, die toen onder contract stond bij FC Utrecht.

In de zaak waren nog drie andere verdachten. Twee van hen kregen werkstraffen van 180 uur, de derde is vrijgesproken.

http://www.lc.nl/sport/Cambuur-speler-Issa-Kallon-veroordeeld-tot-150-uur-werkstraf-22656222.html?utm_content=buffer76a57&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

En de reactie van Cambuur:

STATEMENT CLUB INZAKE VEROORDELING ISSA KALLON

Vandaag heeft de rechter uitspraak gedaan in de strafzaak tegen aanvaller Issa Kallon. Issa werd er van verdacht seks te hebben gehad met een minderjarig meisje toen hij zelf negentien jaar oud was. Het Openbaar Ministerie (OM) had een eis neergelegd van 240 uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.

De rechter oordeelde vandaag dat de toenmalig speler van FC Utrecht inderdaad fout is geweest. Alhoewel het van beide kanten vrijwillig gebeurde, is en blijft seks met een minderjarige strafbaar. Omdat Issa volledige openheid van zaken gaf en spijt betuigde, minderde de rechtbank zijn straf naar 150 uur.

Alhoewel het om een zaak uit het verleden gaat en Issa toen geen speler van SC Cambuur was nemen we dit als club uiteraard zeer serieus. In een persoonlijk gesprek met Issa en zijn management hebben we dit ook onmiskenbaar duidelijk gemaakt en dit gedrag veroordeeld. De rechter heeft nu op basis van de feiten een uitspraak gedaan en deze straf heeft hij te accepteren. Voor ons is daarmee de zaak gesloten.

http://cambuur.nl/nieuws/statement-club-inzake-veroordeling-issa-kallon/
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Vrijdag maar weer in de basis

thankyou

Gaan we nu met zijn allen doen alsof er niks is gebeurd? Mijn mening : #Out
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Hendrikscc

Neejoh niks out, ik heb ook op mijn 18e of 19e wel leuke avonden gehad met een 17 jarige. Gelukkig kreeg ik geen 150 uur + 4mnd voorwaardelijk

666

Hij krijgt een 2e kans... De club vind het niet dusdanig erg dat ze hem ontslaan. Een ieder zijn mening, heb ik ook, alleen weet ik niet alle feiten en baseer deze op wat er naar buiten is gebracht in de media.

Nou ja afsluiten en door.. Ook al weet ik niet of ik door was gegaan met hem. Ik hoop dat de club hier niet teveel schade door krijgt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Hij krijgt voor mij een 2e kans.

PePe

Wat voor straf kreeg de rest? (het wordt veel te groot gemaakt, volgens mij?)

Yellow Army

Citaat van: PePe op november 13, 2017, 17:41:45
Wat voor straf kreeg de rest? (het wordt veel te groot gemaakt, volgens mij?)

2x 180 uur werkstraf en 1x vrijspraak
Area 58

okkele

mooi,klaar.
en nu niet weer een zinloze discussie aub,hij krijgt het in het veld nog moeilijk genoeg.
misschien is dat een discussie waard.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op november 13, 2017, 18:52:50
mooi,klaar.
en nu niet weer een zinloze discussie aub,hij krijgt het in het veld nog moeilijk genoeg.
misschien is dat een discussie waard.
Als hij goed speelt, is er waarschijnlijk ook geen discussie.

Gasgeve

Een 2e kans moet je hem gunnen. Echter is het wel zeer kwalijk dat hij hierover niks heeft gezegd tijdens de onderhandelingen met Cambuur. Als Cambuur dit had geweten, hadden ze hem nooit genomen.