Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Dat dit zou gaan gebeuren was voorspelbaar en had hij gewoon niet op moeten reageren.

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op november 28, 2017, 21:29:29
Dat dit zou gaan gebeuren was voorspelbaar en had hij gewoon niet op moeten reageren.
Het is simpel ja, maar dat het zou gebeuren was inderdaad voorspelbaar. Justin Kluivert wordt op dit moment zelfs uitgemaakt voor moordenaar, vanwege zijn vader. Zulk soort dingen gebeuren jammer genoeg in ons simpele landje.

Ronnie tng

Lekker blijven opnemen voor deze misselijke gast. (Club)liefde maakt blind. Ik zal zo lang deze dweil hier speelt hardop blijven zeggen wat ik van deze gast vind.

Je kan beter 14 jarige meisje neuken, dan een rookbommetje afsteken  :wall

denistel

de club had hem er gewoon uit moeten gooien en anders niet zeiken.ieder mag zijn eigen mening
hebben zoals Ronnie die ook heeft. echter die jonge wordt er verder niet beter van en is
nog steeds speler bij ons dus wat hebben we er aan als je em voor pedo uit gaat maken.

Lore

Citaat van: AliBombali op november 28, 2017, 21:20:26
18 jaar en volwassen?

Vriend,

De discussie is al veel gevoerd, maar hij is veroordeeld voor misbruik. Dat is dus bewezen. Nu moeten wij medelijden gaan hebben met hem? Mijn sympathie ligt bij het slachtoffer. Maar dat had je vast wel door!  :proost

Lore

Citaat van: Ronnie tng op november 29, 2017, 11:40:39
Lekker blijven opnemen voor deze misselijke gast. (Club)liefde maakt blind. Ik zal zo lang deze dweil hier speelt hardop blijven zeggen wat ik van deze gast vind.

Je kan beter 14 jarige meisje neuken, dan een rookbommetje afsteken  :wall

:thumbsup

Precies dit! Ik doe met je mee, wat Kallon betreft! Hij heeft een meisje ernstig beschadigd

Lore

Citaat van: denistel op november 29, 2017, 13:10:45
de club had hem er gewoon uit moeten gooien en anders niet zeiken.ieder mag zijn eigen mening
hebben zoals Ronnie die ook heeft. echter die jonge wordt er verder niet beter van en is
nog steeds speler bij ons dus wat hebben we er aan als je em voor pedo uit gaat maken.

Helemaal niets. maar ik vind het een stuk beter dat deze stumper niet beter wordt als voetballer, dan dat ik mijn dochter moet uitleggen waarom er jongentjes posters ophangen van een kindermisbruiker!

En wat betreft dat Cambuur hem er gewoon uit had moeten gooien: ABSOLUUT!

Dokkumer

Volgens mij hebben Lore en Ronnie allebei dochters ;) Ik heb er een van 14 en als er een kereltje van 18-19 met zijn poten aan hem zat, kreeg hij de kans niet eens om voor de rechter te mogen verschijnen.
Ja voor de allerhoogste als hij daarin gelooft.

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 29, 2017, 13:19:59
Volgens mij hebben Lore en Ronnie allebei dochters ;) Ik heb er een van 14 en als er een kereltje van 18-19 met zijn poten aan hem zat, kreeg hij de kans niet eens om voor de rechter te mogen verschijnen.
Ja voor de allerhoogste als hij daarin gelooft.

:koffie Absoluut!

Collingwood

Maar weer even over Kallon als voetballer. Combineert de laatste wedstrijden dreiging en mooie acties met goals en assists. Ga zo door zou ik zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Ben ik volledig met jou eens heerlijk z'n speler erbij te hebben :y :y

AL

Zeker een speler waarvoor ik naar stadion kom.
Ga zo door.

Bernardo

Beste man van het veld vanavond.

Gasgeve

Heeft in 9 van de 10 gevallen geen idee waaraan die begint bij een actie, maar als die dat wel had, was die waarschijnlijk geen speler van Cambuur.

Noordcambuur

Wat is er met Kallon aan de hand ik vond hem eind vorig jaar veel beter spelen.