Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zoals Henk zegt bij OF, als Kallon zo speelt als gisteren en dan ook nog gaat scoren speelt hij na de winter niet meer bij ons.

Wat een mogelijkheden hebben wij op de flanken met hem, Korte, Oratmangoen, Antonia en ook Paulissen die er nog kan spelen.  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2019, 07:46:32
Deze scheidsrechter heeft meegedragen aan het heerlijke avondje voetbal. Hij leidde de wedstrijd op een onopvallende manier. Dit was overigens ook te danken aan beide teams die elkaar lieten voetballen.  Veruit de beste scheids sedert jaren die hier een wedstrijd heeft gefloten.
Steeds vaker volledig eens met je typsels Vlampiep. Su was't. Man of the match

speculeter

Paulissen raakt zo wel helemaal uit beeld hè

sunderland

We kunnen ook wel overdrijven hier vind ik. Hij speelde een prima weds maar maakt ook vaak domme keuzes en is tactisch (nog)niet goed. Dit was zijn beste weds ooit. We gaan nu kijken of hij in uitweds ook eens iets kan betekenen

Delamere

Na al het gescheld en gefoeter hier op deze jongen, zou het nu wel zo netjes zijn om deze jongen eens de credits de geven die hij dit seizoen verdient. Een voorhoedespeler die zonder te scoren toch zo belangrijk is voor Cambuur. Chapeau voor dit kleine, razendsnelle ventje!

AL

Echt wel! De man in vorm.
Niet scoren maar al veel goals door hem.
Is gewoon niet te verdedigen.
Straks Antonia er ook nog bij.
Dan schijten beide backs van de tegenpartij in de broek.

Zuid1991

Citaat van: Delamere op september 28, 2019, 10:36:44
Na al het gescheld en gefoeter hier op deze jongen, zou het nu wel zo netjes zijn om deze jongen eens de credits de geven die hij dit seizoen verdient. Een voorhoedespeler die zonder te scoren toch zo belangrijk is voor Cambuur. Chapeau voor dit kleine, razendsnelle ventje!
Klopt dat hij nu credits verdiend. Hij heeft meer overzicht
, dreiging.
Maar vorig jaar was het gewoon prut. Is toch een feit?

speculeter

Vorig seizoen gaan we het niet meer over hebben l8l

Geelblauwstiens

Nu is nu. Genieten van onze vuurpijl. Is gewoon plots een van de besten.

Collingwood

Lijkt een goede beslissing geweest om zijn optie te lichten. De ts is met zijn talent aan de slag gegaan, en zie wat er van komt. Qua doelpunten moet het rendement nog steeds omhoog, maar qua assists, uitgelokte penalty's en rode kaarten is hij gewoon al erg belangrijk. Naast zijn constante dreiging en acties.

Wat dat betreft is het jammer dat Robertha weg is gegaan, die had ik wel zo'n zelfde ontwikkeling door zien maken. Maar uiteraard logisch dat die transfersom is gepakt.

denistel

wordt steeds beter en gevaarlijker mooi zo door blijven gaan.nu nog af en toe een
goaltje mee pikken das is helemaal klaar

Cambuur Groningen

Citaat van: Delamere op september 28, 2019, 10:36:44
Eens met je opmerking, ook ik ben vaak niet al te positief over Kallon geweest, en heb nog steeds een kanttekening: ja, hij is dreigend, hij levert kaarten op, maar: dat verwacht ik ook van Antonia, sterker, daar verwacht ik ook gewoon dat hij zijn kansen wel afmaakt. En dan wordt het lastig: laat je dan dan Kallon samen met Antonia op de vleugels? Ik neig zelf meer naar Antonia en Ragnar op de vleugels en Kallon achter de hand houden.

Collingwood

Ik neig op dit moment eerder naar Kallon en Antonia, daar word je als tegenstander echt niet vrolijk van. Ragnar heeft wat mij betreft op de buiten niet meer laten zien dan Kallon, ook niet qua rendement. Was vooral erg goed tegen Helmond en als invaller tegen Den Bosch, maar in diezelfde wedstrijden had Kallon in totaal ook drie assists.

Maar Antonia moet eerst maar laten zien dat hij na een behoorlijk periode niet of nauwelijks gespeeld te hebben nu meteen beter is dan een van de twee. Lekker, zo'n brede selectie.  :proost

Bankzitter

Antonia is straks al fijn om 20 minuutjes in te brengen bij een kleine voorsprong met zijn snelheid en ervaring. Ragnar is weer de beste keuze als een tegenstander straks massaal achterin gaat hangen.

Overigens was Korte weer heel nuttig toen we met 10 man speelden tegen J PSV met Muhren daar weer achter.

Inderdaad heerlijk zoveel opties!

Tukker

Citaat van: denistel op september 28, 2019, 12:52:37
wordt steeds beter en gevaarlijker mooi zo door blijven gaan.nu nog af en toe een
goaltje mee pikken das is helemaal klaar
Mee eens, alhoewel het de laatste wedstrijden lijkt dat hij de eerste helft voor het team speelt en de tweede helft voor zichzelf.

Mooi team hebben we zo. Gevaarlijke buitens, scorende spits, prima centraal duo, goede keeper, middenvelders met potentie. Hier zit muziek in  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist