Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

Bij een bod zou ik hem dan ook verkopen en kijken voor een vervanger. Met korte, antonia, paulissen, bangura, ragnar en een eventuele vervanger zie ik ons nog steeds in de top 2 eindigen samen met jong 020

Lore

Dat zat er natuurlijk dik in!

Galdiano

Citaat van: hobbes op januari 03, 2020, 14:50:55
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken

Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.

Waarom? Geef hem alleen maar gelijk.
Henk en Sandor willen hem sowieso niet in de winter laten gaan.

Als je eindelijk eens een goed seizoen draait, dan is dit nu de kans om te cashen bij een volgende club.
Kallon is een blind paard die gelukkig dit seizoen eens wat presteert. Maar realistisch gezien is er geen waardig vervanger te vinden in de winter. Of je betaald de hoofdprijs.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Hendrikscc op januari 03, 2020, 14:58:29
Bij een bod zou ik hem dan ook verkopen en kijken voor een vervanger. Met korte, antonia, paulissen, bangura, ragnar en een eventuele vervanger zie ik ons nog steeds in de top 2 eindigen samen met jong 020

Henk en Sandor willen hem niet kwijt, het levert meer op als hij blijft.

Bernardo

Ik zou hem ook niet verkopen voor die paar centen. Promotie is het aller belangrijkste.

dit is mien club

Gewoon per direct afscheid nemen, Cambuur is een bedrijf.
Ze hebben kosten aan hem gemaakt (salaris) als je dat nu nog terug kan verdienen direct doen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Citaat van: dit is mien club op januari 03, 2020, 15:11:32
Gewoon per direct afscheid nemen, Cambuur is een bedrijf.
Ze hebben kosten aan hem gemaakt (salaris) als je dat nu nog terug kan verdienen direct doen.

En dat zal dus niet gaan gebeuren.  8)
of het moet enkele tonnen opleveren.

Noordcambuur

Wat een dom gelul hier Kallon wil gewoon verder kijken en hij heeft gelijk.
Kallon gaat ons in de ED brengen en dan mag hij voor mij naar een andere club.

speculeter

Zo is het.
Geef die jongen ook gelijk.
Speelt zich in de kijker en wil ws naar buitenland.
In de zomer vind onze club vast wel weer iemand op de "brommer"

Collingwood

In principe zeg ik nu niet verkopen. Je gaat amper wat krijgen voor een halfjarig KKD-contract, financiële noodzaak is er niet meer, zijn sportieve waarde is groot en je gaat nu geen waardige vervanger vinden (en die is er binnen de huidige selectie momenteel ook niet). Ligt natuurlijk allemaal anders als er een megabod (voor Cambuur-begrippen) komt, maar dat zie ik niet gebeuren. Of als ze een topper achter de hand hebben, maar dat lijkt me ook sterk.

Verder vooral financieel jammer. Sportief is het maar de vraag of hij de eredivisie aan kan (ervan uitgaande dat we het gaan halen), dit is zelfs het eerste seizoen in de eerste divisie dat hij naar behoren presteert (wat dat betreft snap ik ook wel dat hij de huidige situatie wil uitbuiten). We hebben volgend jaar ook al Korte, Antonia, Oratmangoen, Paulissen en Breij onder contract die er kunnen spelen, daar zie ik dan liefst nog een echte topper bij komen.

Nieuws verrast me overigens niet, anders was er al veel eerder verlengd. Zie Maulun en Sambissa.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Hij beleeft een top half jaar. Of dat structureel is, is nog maar de vraag. Lastig om te beoordelen.

PePe

Op de transferlijst plaatsen, en kijken wat de beste optie gaat worden: Verkoop of het seizoen afmaken?

De Gast

Beste jongen maar dit is z'n niveau. Stel je promoveert dan zul je toch wat zwaarder geschut moeten hebben dan Kallon. Prima dus als hij niet wil verlengen.

sunderland

Citaat van: hobbes op januari 03, 2020, 14:50:55
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/928833-sc-cambuur-dreigt-kallon-kwijt-te-raken

Dit is wel een dikke middelvinger naar de club die je in een moeilijke tijd gesteun heeft.
zo denk ik er ook over. Niet meer opstellen dan.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 03, 2020, 18:00:28
Beste jongen maar dit is z'n niveau. Stel je promoveert dan zul je toch wat zwaarder geschut moeten hebben dan Kallon. Prima dus als hij niet wil verlengen.
dat wil ik nog wel eens zien. Denk dat veel backs veel moeite met hem zullen hebben.