Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 10, 2020, 10:42:28
Spelen zou hij moeten op de vleugel en de Leeuw en vooral Jansen hebben hun beste tijd gehad.

Kolar = centrumspits
Pena = centrale/ aanvallende middenvelder
Laursen = rechtsbuiten

Dus Kallon had hier zo tussen gepast. Maar gelukkig speelt hij nog bij ons clubke |:)

ze spelen zonder een echte linksbuiten dus toch dus vraag me af of die intresse er wel was.
de leeuw en jansen hebben wel ervaring en die heb je in de ere div zeker ook nofig

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 10, 2020, 13:24:53
ze spelen zonder een echte linksbuiten dus toch dus vraag me af of die intresse er wel was.
de leeuw en jansen hebben wel ervaring en die heb je in de ere div zeker ook nofig
tuurlijk juh. Niks toegeven nou

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2020, 13:48:09
tuurlijk juh. Niks toegeven nou

zo zie ik het gewoon,,kramer komt oek naar cambuur maar als schouten en mac
gewoon hun ding doen dan wordt ie toch bankzitter of niet?

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 11, 2020, 12:40:18
zo zie ik het gewoon,,kramer komt oek naar cambuur maar als schouten en mac
gewoon hun ding doen dan wordt ie toch bankzitter of niet?
bedoel het ook van grijskijkert zijn kant. Klopt idd. Die Jansen is 1 Vd beste voetballers van de erediv. Hij lijkt weer fit te zijn/worden

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 10, 2020, 13:24:53
Komt dat omdat ze die niet hebben of is het tactiek? Wat betreft de interesse is het ook maar koffiedik kijken ,Booy zei dat Emmen zich nooit had gemeld.. dus ja hoe zal het zit komen we toch niet achter..

grijskijker

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2020, 12:47:42
bedoel het ook van grijskijkert zijn kant. Klopt idd. Die Jansen is 1 Vd beste voetballers van de erediv. Hij lijkt weer fit te zijn/worden
Is dat niet wat overdreven? Hest het wel over een speuler van Emmen :devil Maar goed ik heb een andere mening over Jansen van 31 en de Leeuw van 34, maar dat maakt niks uit verder ieder zijn mening.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2020, 13:26:34
Komt dat omdat ze die niet hebben of is het tactiek? Wat betreft de interesse is het ook maar koffiedik kijken ,Booy zei dat Emmen zich nooit had gemeld.. dus ja hoe zal het zit komen we toch niet achter..
tja zeg het maar. Je kan veel bedenken. Met Kallon moet er rugdekking komen dus moet er 1 centraal bijkomen waardoor er dus weer ruimte voor anderen ontstaat. Ook in de erediv.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 11, 2020, 13:30:53
Is dat niet wat overdreven? Hest het wel over een speuler van Emmen :devil Maar goed ik heb een andere mening over Jansen van 31 en de Leeuw van 34, maar dat maakt niks uit verder ieder zijn mening.
vond hem wel erg goed tegen Twente. Ook verl seiz was ie top als hij fit was. Maakt ook niks uit  |:)

sunderland

666

Citaat van: sunderland op oktober 11, 2020, 15:13:40
Zwaar klote man

Hier baal ik ook het meest van, zoveel dreiging gaat er van hem uit. Tegenstanders hebben gewoon een hele vervelende middag als je tegen hem moet spelen. En wat hij nog creerd voor andere teamgenoten. Ik hoop dat het meevalt en dat het alleen maar een verrekking is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Absoluut onze gevaarlijkste aanvaller. Normaal had 'ie gisteren een nog een 2e penalty + rode kaart mee moeten krijgen.
Maar ik heb wel vertrouwen in Korte. Oogt wat minder fraai maar rommelt zich er toch vaak doorheen en schiet ook wat sneller dan de rest en meestal ook tussen de palen. Ook fel in het meeverdedigen. Geen reden voor paniek.

Lore

Bij Kallon is het eerst ook eventjes afwachten wat er echt aan de hand is. Op het veld heeft hij in ieder geval niet een hele hoge pijngrens.

Huizen

Citaat van: Bankzitter op oktober 12, 2020, 10:34:40
Absoluut onze gevaarlijkste aanvaller. Normaal had 'ie gisteren een nog een 2e penalty + rode kaart mee moeten krijgen.
Maar ik heb wel vertrouwen in Korte. Oogt wat minder fraai maar rommelt zich er toch vaak doorheen en schiet ook wat sneller dan de rest en meestal ook tussen de palen. Ook fel in het meeverdedigen. Geen reden voor paniek.

Same thoughts  _O_ Lil Kleine van Leeuwarden schiet ons langs NAC

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Goed nieuws voor #Cambuur: bij onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat er geen schade te zien is aan de hamstring van Issa Kallon.

Daardoor zou hij mogelijk vrijdag al kunnen meedoen aan #naccam, mits die wedstrijd doorgaat natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

herr kunkel

goed nieuws!  fingers crossed morgen...