Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:08:25
Ik heb al die tijd op mijn tong gebeten ja; je hebt mij hem ook n??it zien toejuichen, applaudisseren of wat dan ook.  Ik vind het walgelijk dat die jongen hier een contract heeft en nu dat er bijna op zit heb ik genoeg van mijn mond erover te houden.
Die arme meid was godverdomme 14, Grijskijkert, dat kun je toch niet bagatelliseren?! Waar haal je in godsnaam vandaan dat Kallon 18 was trouwens?
wat bist een stumper??

Noordcambuur

denistel

net als jacobs nou niet in de beste vorm de laatste tijden. 3 ton gewoon pakken
over 5 maanden heb je niks

veteraan

Het gaat om ongeveer 12 wedstrijden.
Je kunt Jacobs erbij doen voor  1 milj.
Leuk gebaar naar de zaakwaarnemer

hobbes

Citaat van: denistel op januari 28, 2022, 17:53:32

Als het drie ton voor Cambuur ben ik het met je eens. Maar als je afhankelijk bent van bonussen en er gaat ook nog een deel naar Utrecht dan snap ik waarom ze hem niet verkopen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 28, 2022, 17:53:32
denistel hou je ook rekening mee met tv geld.
Hoe hoger je eindigt hoe meer tv geld dat je krijgt.

papier

Volgens mij staan Turkse clubs wel bekend als goede bieders maar niet altijd als goede betalers. Laat hem nog maar een half jaar blijven dan, kunnen hem nog wel gebruiken.

Trainert!

Citaat van: papier op januari 28, 2022, 20:15:04
Volgens mij staan Turkse clubs wel bekend als goede bieders maar niet altijd als goede betalers. Laat hem nog maar een half jaar blijven dan, kunnen hem nog wel gebruiken.

Het is wel de transfermarkt h?. Zie het wel gebeurd dat ze 2 ton meer bieden, en ze kallon alsnog laten gaan. Er gaat vast nog wat gebeuren.

Lore

Citaat van: Trainert! op januari 28, 2022, 20:34:00
Het is wel de transfermarkt h?. Zie het wel gebeurd dat ze 2 ton meer bieden, en ze kallon alsnog laten gaan. Er gaat vast nog wat gebeuren.

5 ton, met nog een half jaar? Dat lijkt mij dan ook wel verstandig

Vlampiep

Citaat van: Lore op januari 28, 2022, 21:28:14
5 ton, met nog een half jaar? Dat lijkt mij dan ook wel verstandig
Als ik het nieuws van de zaakwaarnemer rond Kallon lees krijg ik spontane aandrang.
De club heeft hem gebracht waar hij nu staat, in het verleden met die zedenzaak heeft de club hem gesteund en is in hem blijven geloven.
Kallon heeft de van de club toestemming  gekregen om te spelen voor de Afrika cup waarmee de club in principe een aderlating heeft moeten  doen op de linkervleugel.
Nu krijgen ze het verwijt van die knakenschraper dat de club alleen aan zich zelf denkt  :R
Als Kallon geen afstand doet van deze beschuldiging, mg hij wat mij betreft vanmorgen nog vetrekken, al zou het gratis zijn.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2022, 09:31:29
Als ik het nieuws van de zaakwaarnemer rond Kallon lees krijg ik spontane aandrang.
De club heeft hem gebracht waar hij nu staat, in het verleden met die zedenzaak heeft de club hem gesteund en is in hem blijven geloven.
Kallon heeft de van de club toestemming  gekregen om te spelen voor de Afrika cup waarmee de club in principe een aderlating heeft moeten  doen op de linkervleugel.
Nu krijgen ze het verwijt van die knakenschraper dat de club alleen aan zich zelf denkt  :R
Als Kallon geen afstand doet van deze beschuldiging, mg hij wat mij betreft vanmorgen nog vetrekken, al zou het gratis zijn.
ik had Kallon 2 weken terug nog live in de sportcast. Hij sprak gewoon eerlijk en open. Als het nu dus is veranderd komt dat waarschijnlijk weer door dat klote geld en door die zaakwaarnemer. Wat jij zegt idd , flikker dan een eind op, zeker omdat ie zoveel aan ons heeft te danken.

sunderland

En Cambuur kan hem nog dwarszitten door hem niet meer te laten spelen.

Lore

Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2022, 09:31:29

Echt helemaal met je eens. Hij had wat mij betreft al jaren geleden moeten vertrekken, maar de club heeft hem gesteund.

papier

Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.

Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).

Galdiano

Citaat van: papier op januari 29, 2022, 18:57:57
Kallon lijkt me echt een prima jongen, maar wel een die enorm vatbaar is voor be?nvloeding van buitenaf. Kijk naar de groei in zijn spel, ik ben er echt van overtuigd dat dit komt door de TS die hem vertrouwen geven en hem helpen de juiste keuzes maken. De keerzijde is dat be?nvloeding ook anders kan lopen, zie zijn zaakwaarnemer.

Kallon kan voetbaltechnisch een stap omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar als hij succesvol die stap wil maken moet hij echt gaan naar een club die hem ook fouten wil laten maken en vertrouwen kan geven. Zoals dat hier ook bij Cambuur is gebeurd. Anders zie ik hem elders niet slagen (en was hij hier ook niet geslaagd).

Goed omschreven.
Dit dacht ik precies ook bij de club Konyaspor. Zit je dan alleen in het midden van Turkije. De cultuur en taal heel anders. De stad stelt weinig voor ondanks dat er 1 miljoen mensen wonen , en zit overal ver vanaf.
Kallon gaat het daar niet redden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets