Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wat hierboven ergens word geschetst ben ik ook bang voor. En ik denk dat dat ook realiteit word. Die 4 uitweds 2-3 pnt is denk ik zeer reeel.

pvanbuijtene

Citaat van: Voorstopper op augustus 22, 2017, 14:21:58
We hebben met Smeets inside information he  :devil

Scheelt dat ze dat bij De Graafschap niet hebbe  haha.

Marc S

Ach van de Graafschap verliezen we practisch altijd kansloos

Josli

Ik zou niet weten waarom. Ik denk dat we een prima ploeg hebben om ze in de omschakeling te pakken. Misschien zelfs wel teruggrijpen naar de 5-3-2. 

Bankzitter

Aan de ene kant snap ik wel dat Dijkhuizen met 4-3-3 start, want dat is de belangrijkste speelwijze dit seizoen en die wil je er meteen inslijpen.

Aan de andere kant hebben we niet (nog) niet de spelers om dominant 4-3-3 te spelen en meteen pittige tegenstanders.
Dan lijkt het mij niet raar om met 3 man centraal achterin te gaan staan.
Voorin te gokken op de snelheid van Kallon en Daniels met bijv. Kip en Schils uit de 2 lijn.

De 2 spelers op de zijkant hoeven eigenlijk alleen maar heel veel meters te maken en de bal weer terug in de as brengen, daarvoor is Houtkoop best bruikbaar en op rechts straks onze Japanse vriend.

Geelblauwstiens

Dokkumer

Citaat van: Josli op augustus 23, 2017, 00:12:49
Ik zou niet weten waarom. Ik denk dat we een prima ploeg hebben om ze in de omschakeling te pakken. Misschien zelfs wel teruggrijpen naar de 5-3-2.
Herinner je Sipkes experiment van vorig seizoen daar nog? 3-0 tegen een dolend de Graafschap..

Bankzitter

Lag dat aan het systeem of aan de uitvoering?

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2017, 11:04:35

Volgensmij was het een combinatie van beide. De Graafschap was erg zwak in die periode, je had daar geen 5-3-2 moeten spelen maar 4-3-3 en vol op de aanval. Zo roep je het over je zelf af. En ja de uitvoering was natuurlijk niet goed, was die wel goed geweest dan hadden we ook met 5-3-2 kunnen winnen!

Dokkumer

De uitvoering was mede beroerd door het nog niet gewend zijn aan het systeem. En ja ook een deel van de uitvoering was belabberd door de instelling van een flink aantal. Welk systeem je ook speelt, je moet als eerste strijd leveren. Helemaal tegen een ploeg als de Graafschap.

Bankzitter

Bakker stond ook centraal achterin als ik het me goed herinner.

Het systeem zelf is niet zoveel mis mee, zeker als we toch door de as willen spelen en geen echte backs hebben. Voor Bertrams ook wel lekker als er centraal achterin een extra slotje op de deur zit. Beetje inzakken en ruimte geven aan lopende spelers voorin.

sunderland

lag aan de opstelling dat was duidelijk. Was waardeloos. En Sandor had het zo neergezet dat de aanvoer naar Hoefdraad dicht zat. En ja de as zat dicht

Bankzitter

De Graafschap werd wat onderschat en als oefenpotje voor de kraker tegen AZ misbruikt.

Een 4-3-3 met El Baad en Houtkoop op de backs zie ik volgende week ook niet zo zitten. En als Barto vooral verdedigt, wissel hem dan in voor een verdediger.
Als vd Laan fit is zou ik een achterhoede met Steenvoorden, Schilder, vd Laan ook wel eens willen zien.

richard

Ze gaan zich toch aanpassen aan de graafschap.

Dokkumer

Citaat van: richard op augustus 23, 2017, 23:38:43
Ze gaan zich toch aanpassen aan de graafschap.
Dan is het duidelijk dat we morgenavond maar wat anders moeten gaan doen tussen 20:00 en 21:50  ;( ;(