Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Hoezo? Je kan wel met clichés aankomen met van eigen kracht en voetbal uitgaan maarja zo goed zijn we dit jaar niet.

Collingwood

Opstelling volgens de LC: Bertrams; El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Kip; Daniels, Barto, Kallon.

Had graag Rosheuvel gezien in plaats van Boerlage. Vrees dat het middenveld nu te licht is en overlopen zal worden door De Graafschap. Dit gebaseerd op de eerste helft van vorige week.

Verder wel blij met Kallon voor Mathieu. Keuze voor Houtkoop is ook goed te begrijpen, aangezien De Graafschap zonder echte rechtsbuiten speelt.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 12:49:41
Opstelling volgens de LC: Bertrams; El Baad, Steenvoorden, Schilder, Houtkoop; Boerlage, Schils, Kip; Daniels, Barto, Kallon.

Had graag Rosheuvel gezien in plaats van Boerlage. Vrees dat het middenveld nu te licht is en overlopen zal worden door De Graafschap. Dit gebaseerd op de eerste helft van vorige week.

Verder wel blij met Kallon voor Mathieu. Keuze voor Houtkoop is ook goed te begrijpen, aangezien De Graafschap zonder echte rechtsbuiten speelt.
Ik verwacht dat er tactisch anders wordt gespeeld, dan de opstelling doet vermoeden...

sk13

En ik het weer slecht dat een aanvaller (houtkoop) de back positie inneemt. Daar hoor je naar mijn idee de back van 2de neer te zetten.

Collingwood

Citaat van: sk13 op augustus 24, 2017, 13:05:17
En ik het weer slecht dat een aanvaller (houtkoop) de back positie inneemt. Daar hoor je naar mijn idee de back van 2de neer te zetten.

Als we die hadden gehad, eens. Enige echte back die je achter de hand hebt is Claver, maar die is echt (nog) veel te licht. Kun je niet uit bij De Graafschap voor de leeuwen gooien.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2017, 12:59:36
Ik verwacht dat er tactisch anders wordt gespeeld, dan de opstelling doet vermoeden...

zou kunnen maar is niet su veel te schuiven toch hiermee.mathieu er meteen weer naast na
1 partij? speelde stijf op links terwijl ie bij oss veel vaker van het middenveld kwam dus
wordt alweer verkeerd gebruikt.zou nu juist in de counter een goeie speler zijn dat heeft
ie afgelopen seizoen wel laten zien.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:06:48
Als we die hadden gehad, eens. Enige echte back die je achter de hand hebt is Claver, maar die is echt (nog) veel te licht. Kun je niet uit bij De Graafschap voor de leeuwen gooien.

geld voor meer spelers toch dat ze te licht zijn voor de basis maar die
spelen wel.

grijskijker

Citaat van: denistel op augustus 24, 2017, 13:09:05
zou kunnen maar is niet su veel te schuiven toch hiermee.mathieu er meteen weer naast na
1 partij? speelde stijf op links terwijl ie bij oss veel vaker van het middenveld kwam dus
wordt alweer verkeerd gebruikt.zou nu juist in de counter een goeie speler zijn dat heeft
ie afgelopen seizoen wel laten zien.
Zeker wel, Houtkoop zoveel als mogelijk naar het middenveld laten doorschuiven en Barto wat terug zakken zodat je met Kallon en Daniels veel snelheid/diepgang voor op hebt...

Collingwood

Citaat van: denistel op augustus 24, 2017, 13:10:43
geld voor meer spelers toch dat ze te licht zijn voor de basis maar die
spelen wel.

Vreemde reden om toch maar Claver er in te zetten zou dat zijn.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:13:03
Vreemde reden om toch maar Claver er in te zetten zou dat zijn.

waarom kunnen andere spelers die te licht zijn  dan wel in de basis staan
dan zouden die toch ook niet moeten spelen.je moet toch ergens beginnen
maar das mijn mening .ik ben het met sk eens je moet spelers die op die
positie spelen opstellen en nu komen ze weer met houtkoop daar,motiveerd
beloften natuurlijk ook niet.

Collingwood

Citaat van: denistel op augustus 24, 2017, 13:16:51
waarom kunnen andere spelers die te licht zijn  dan wel in de basis staan
dan zouden die toch ook niet moeten spelen.je moet toch ergens beginnen
maar das mijn mening .ik ben het met sk eens je moet spelers die op die
positie spelen opstellen en nu komen ze weer met houtkoop daar,motiveerd
beloften natuurlijk ook niet.

Wie bedoel je eigenlijk? Ik vind alleen Boerlage echt te licht op dit moment, dus daarvoor had ik graag Rosheuvel gezien zoals ik al zei. Voor de rest allemaal logische keuzes wat mij betreft (voor dit moment dan natuurlijk, gezien de afwezigen).

wiekie1969

We gaan 5-3-2 spelen morgen als ik deze opstelling zie. Dus we spelen Graafschap weer helemaal in de kaart. Gokken op de snelheid van Kallon en Daniels. Mathieu is nu al gepasseerd. Rossi heeft wel iets. Dat klinkt zeer overtuigend uit de mond van de trainert. Sjonge sjonge jonge.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:19:58
Wie bedoel je eigenlijk? Ik vind alleen Boerlage echt te licht op dit moment, dus daarvoor had ik graag Rosheuvel gezien zoals ik al zei. Voor de rest allemaal logische keuzes wat mij betreft (voor dit moment dan natuurlijk, gezien de afwezigen).

nou die beoel ik in iedere geval maar die speelt wel steeds en die wordt overlopen morgen
dus waarom zou je claver dan niet de kans geven.is misschien een harde leerschool maar
daar leren ze dus ook dubbel van. je moet verder kijken en als dit jongens zijn die we
in de toekomst als basis spelers zien moet je toch ergens beginnen.

Bankzitter

Waarom spelen we De Graafschap zo in de kaart?
Dominant 4-3-3 schiet niet op als we daar de spelers niet voor hebben.
Benieuwd waar Barto speelt als Kallon en Daniels de voorste 2 worden.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2017, 13:31:17
Waarom spelen we De Graafschap zo in de kaart?
Dominant 4-3-3 schiet niet op als we daar de spelers niet voor hebben.
Benieuwd waar Barto speelt als Kallon en Daniels de voorste 2 worden.

Vorige keer speelden we oek 5-3-2 tegen hun met betere spelers. Dat was een drama. Ga nou gewoon lekker ballen met 4-3-3. Dan houdt Graafschap ook meer mensen achterin.