Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Het begint al met de slappe doelstelling van top 5.. wij zijn Cambuur dan hoor je toch goddomme zolang mogelijk mee te willen doen om de titel  :(

Blijkbaar zit er financieel iets niet goed anders kom je niet met dit leger twijfelaars aan zetten.

1 troost: misschien speel je als nr 12 nog wel play offs.

AliBombali

Jongens, we kunnen meteen negatief roeptoeteren, de spelers de volgende wedstrijd uitfluiten, benadrukken dat we door verlies van Cambuur Toto pakken en alle mensen binnen de club hier afzeiken, maar wie zegt dat dit een goede afspiegeling van de kwaliteiten is? Heel flauw misschien, maar ons doelsaldo is op basis van vorig seizoen tegen deze clubs beter. We moeten er voor zorgen dat ze vleugels krijgen in de wedstrijden door de tegenstander te intimideren vanaf de tribune! Dit zal onze jongens helpen! Gas geven!

denistel

zal eerst een knop om moeten binnen de hele club en da zeg ik al maanden
slapheid is troef en daar begint het allemaal mee. wat he zegt klopt maar het
publiek is in slaap sust ondanks de knappe prestaties afgelopen seizoen was de
sfeer in het stadion gewoon matig te noemen is mijn mening.

terug naar herkenbaar voetbal spelers op posities waar ze horen en de nummer
2 op een positie opstellen want die traint er ook voor toch.

Bolle

Net weer thuis uit DTC.

Eerste wedstrijd alles op alles gezet om de wedstrijd vanuit de Ardéche te kunnen volgen (gelukt), gister weer thuis, vandaag naar de Achterhoek. En dan dit... Zeker de 1e helft was om te janken. Het minste wat we mogen verwachten is 100% inzet, passie en strijd toch?!

Helaas totaal geen stootkracht. Alleen Kallon, die wordt gewisseld, en Schilder n voldoende. Ook Schils wil wel, maar we komen zoveel tekort. En dan komt er zo'n Ars in als invaller bij hen en er gebeurt weer zoveel.

Heel erg om te zeggen, maar zo winnen we heel erg weinig wedstrijden...

Daarnaast; een tussenjaar aldus oa vd Belt? Gas geven en alle supporters geven waar we recht op hebben: een kampioenswaardig 11-tal!

vd Belt heeft zeker credits, maar ik weet niet wat er met hem is gebeurt na het debacle bij FCT.

Volgende week VLD; laten we er vooral een leuk middagje van maken...

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op augustus 25, 2017, 22:46:57
die skolten is toch gewoon slim hij hoopt natuurlijk dat cambuur wint maar
als ze verliezen maakt ie 330 winst maakt je avond toch nog enigszins leuk.
JUIST!  Als Cambuur wint kan mijn week niet meer stuk en als ze toch verliezen heb ik tenminste nog een paar honderd euro extra! Betekend echt niet dat ik minder Cambuur supporter ben hoor. Ben al naar honderden uitwedstrijden geweest en ben een echte Cambuur supporter,en ben niet te genieten als Cambuur verliest,geloof me maar. En zoiets doe ik maar een paar keer per jaar als ik (en iedereen) weet dat ze 100% zeker gaan verliezen, anders echt niet hoor!

D.H.Skolten

Citaat van: 666 op augustus 25, 2017, 22:47:16
Toch krijg ik het idee dat jij het daar niet over eens bent. Sterker nog, ik denk dat jij niet eens voor Cambuur bent. Is ook goed hoor, maar ga dan naar een forum waar je thuis hoort.
Nee tuurlijk joh, ben naar honderden uitwedstrijden geweest om te hopen dat ze verliezen zeker? Vraag Dokkie maar! Wat ben jij een ongelooflijke sukkel! EN DAN HOU IK HET NOG NETJES WANT IK KOOK VAN BINNEN. :zucht :zucht :zucht

D.H.Skolten

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2017, 22:49:32
Ik zet er 300 euro op in dat hij t niet met je eens is :insane
lol . Denk niet dat iemand die weddenschap met je aangaat. :)

gewoon een fan

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 02:51:36
JUIST!  Als Cambuur wint kan mijn week niet meer stuk en als ze toch verliezen heb ik tenminste nog een paar honderd euro extra! Betekend echt niet dat ik minder Cambuur supporter ben hoor. Ben al naar honderden uitwedstrijden geweest en ben een echte Cambuur supporter,en ben niet te genieten als Cambuur verliest,geloof me maar. En zoiets doe ik maar een paar keer per jaar als ik (en iedereen) weet dat ze 100% zeker gaan verliezen, anders echt niet hoor!

Jij kan schrijven wat jij wilt maar jij kan mij niet vertellen dat jij niet behoorlijk gebaald had als Cambuur had gewonnen omdat je dan 300 euro had verloren  :?
Ik zou nooit maar dan ook nooit gokken op het verlies van Cambuur, op de één of andere manier voelt dit niet goed, een gevoel van verraad richting de club of iets dergelijks ik kan het moeilijk uitleggen.
Niet iedereen is natuurlijk zo verbonden met de club dat begrijp ik ook wel en dat mag natuurlijk, iedereen is hier vrij in.

Maar van mij hoef jij dergelijke berichtjes ook niet meer te posten.

wiekie1969

Sport Club Cambuur??????????

SPORT CLUB CAMPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Keira

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2017, 08:30:06
Sport Club Cambuur??????????

SPORT CLUB CAMPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zou als ik jou was supporter worden van een andere club.

666

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 02:58:08
Nee tuurlijk joh, ben naar honderden uitwedstrijden geweest om te hopen dat ze verliezen zeker? Vraag Dokkie maar! Wat ben jij een ongelooflijke sukkel! EN DAN HOU IK HET NOG NETJES WANT IK KOOK VAN BINNEN. :zucht :zucht :zucht

Als jij terug leest wat jij hier allemaal neer kalkt dan ben jij stiekem geen Cambuur supporter, ook al moet ik Dokkie vragen  :_schater. Ik denk dat jij in de ontkenningsfase zit en er nog niet uit wil komen. Je zou een Sukkel zijn als je dat niet zou doen, heb je alleen maar last van.

Ps  misschien kook je daarom wel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Citaat van: Bolle op augustus 26, 2017, 00:57:43
Net weer thuis uit DTC.

Eerste wedstrijd alles op alles gezet om de wedstrijd vanuit de Ardéche te kunnen volgen (gelukt), gister weer thuis, vandaag naar de Achterhoek. En dan dit... Zeker de 1e helft was om te janken. Het minste wat we mogen verwachten is 100% inzet, passie en strijd toch?!

Helaas totaal geen stootkracht. Alleen Kallon, die wordt gewisseld, en Schilder n voldoende. Ook Schils wil wel, maar we komen zoveel tekort. En dan komt er zo'n Ars in als invaller bij hen en er gebeurt weer zoveel.

Daarnaast; een tussenjaar aldus oa vd Belt? Gas geven en alle supporters geven waar we recht op hebben: een kampioenswaardig 11-tal!

vd Belt heeft zeker credits, maar ik weet niet wat er met hem is gebeurt na het debacle bij FCT.

Was het zo slecht?
Alle verslagen geven aan dat Cambuur zeker niet de mindere was.
Zelf OF geluisterd en die waren zeker niet negatief over vertoonde spel.

Bankzitter

Kan iemand wat roepen of er iets zichtbaar is van de spelopvatting onder Dijkhuizen?
Hoe bouwen we op, spelen we door de as of over de vleugels, dat soort dingen... .

Jandehulk

Citaat van: Bolle op augustus 26, 2017, 00:57:43
Net weer thuis uit DTC.

smeets nooit meer erin,mits fit en ervoor willen gaan!!. Trekt nu gewoon zijn poot terug in een duel ?...kip zwaar drama, evenals barto, El baad, steenvoorden...  en boerlage kan gewoon niet voetballen .. Sorry maar zo ist

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2017, 10:21:23
Kan iemand wat roepen of er iets zichtbaar is van de spelopvatting onder Dijkhuizen?
Hoe bouwen we op, spelen we door de as of over de vleugels, dat soort dingen... .
lange ballen op kip.. Ongelovelijk... Komt Rossi erin gaat ie weer over de flanken... Of het lag aan mijn berenburg  :_schater