Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Bens op augustus 08, 2022, 17:02:32
Wij zijn kampioen in het aantrekken van spelers die niet fit zijn en wedstrijd klaar.

Daarom lachen we ook over 10 wedstrijden iedereen uit omdat we alles winnen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Montana

Was niet direct enthousiast, maar bij nader inzien snap ik het aantrekken van Sai wel. Prima backje voor ons en voetbalt wel makkelijk. Aan de bal beter dan Doke.

Bens

Citaat van: Destroyer op augustus 08, 2022, 17:13:16
Daarom lachen we ook over 10 wedstrijden iedereen uit omdat we alles winnen  :_schater
Droom maar lekker verder.

Noordcambuur

Heeft meerdere zaken heb ik gehoord klopt dat?

Scc4-ever

Welkom en veel succes Sai.

Chipke

Blij met zijn terugkeer. Heeft bij Zwolle aangetoond dat hij een uitstekende rechtsback voor de Eredivisie is. Zelfs ??n van de betere rechtsbacks, uitgezonderd die van de top ploegen uiteraard. Niet alleen voetballend, maar ook verdedigend erg sterk. Daarna zwaar geblesseerd geraakt. Half jaar geleden voor het eerst weer minuten mogen maken en in die minuten laten zien dat hij niet heeft ingeleverd aan kwaliteit. Dit is nou weer precies zo?n jongen met een smetje of een krasje, hoe je het maar wilt noemen. Weer vlammen op die rechterflank Sai, welkom!

bommel

Scc4-ever

Citaat van: bommel op augustus 09, 2022, 20:16:01
Is het al rond?
nee hij zit nog bij vd valk. Hij zit net aan t dessert.

Bens

Nu officieel Sai tekend een contract voor een jaar,

DeBruyne

Zou er ook een optie voor nog een seizoen bij zitten?

Leeuwarder94

Had wel verwacht dat er een langere contractduur aan vast zou zitten. Er wordt niks gezegd over een eventuele optie voor nog een jaar.
De wens is de vader van de gedachte

Bankzitter

Er zullen wat twijfels zijn, laatste anderhalf jaar weinig gespeeld.

Maar daarvoor een prima niveau gehaald bij Zwolle, betere voorzet dan Doke en Bangura.
Kreeg in zijn 2e seizoen ook een contractverlenging bij Zwolle.

Trainert!

Citaat van: Bens op augustus 10, 2022, 09:03:08
Nu officieel Sai tekend een contract voor een jaar,

Ik verwacht dat het bij 1 seizoen blijft. Sai en Doke na dit seizoen weg mochten we handhaven.

Collingwood

Welkom terug!  |:)

Door velen bij voorbaat alweer afgeschreven, maar gelukkig ligt de waarheid op het veld. Laat het dus maar zien zou ik zeggen.

E?njarig contract lijkt wel een vrij bijzondere keuze. Als het vanuit Cambuur komt straalt dat niet veel vertrouwen uit, en als hij het goed doet ben je hem kwijt. Maar kan natuurlijk ook zijn dat het bij Sai vandaan komt, die wilde weg bij Cambuur toen we niet promoveerden en bij Zwolle toen die degradeerden. Misschien een automatische optie bij handhaving, net als eerder bij bijvoorbeeld Stevens?
Kalmte alleen kan u redden.

J.v.G.

Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2022, 09:24:58
Ik verwacht dat het bij 1 seizoen blijft. Sai en Doke na dit seizoen weg mochten we handhaven.
Nope , de beste blijft en met echte gras volgend seizoen is het stuk makkelijke om spelers te halen.