Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

Citaat van: Josli op september 16, 2017, 21:26:49
Als bij andere clubs iemand er een paar in schiet wordt hier geroepen dat we hem direct moeten halen. Het is werkelijk nooit goed. Ze moeten mee verdedigen,  tussen 4 man een bal aannemen, 3 man passeren en de bal in de kruising schieten. Maar dan zal er wel weer wat anders aan mankeren. 1 goal en een assist en de 'kenners' hebben gezien dat hij kwaliteit mist.
Hetzelfde geleuter als na de eerste wedstrijd van Bertrams. Een keeper van 22 jaar. 3 wedstrijden later is hij de man. Ineens heeft hij blijkbaar wel kwaliteit.

Precies dit _O_ _O_

el haj

Eén goal en twee assists in 180 minuten. Bovendien pas 3-4 weken geleden getekend.  Wat kun je nog meer verwachten?
Laat die jongen een jaar in de spits staan en hij is betrokken bij 30 goals.

Drumfather SCC

Mooi laten staan inderdaad  |:)
Vertrouwen geven die jongen!
Want eerlijk gezegd; Die kopgoal was een van de beste/mooiste kopgoals die ik (voor zover ik me kan herinneren in 23 jaar) bij Cambuur heb gezien
Reijnen bij DKV uit versla je niet meer maar ik vond hem technisch en visueel een genot

hobbes

Citaat van: Drumfather SCC op september 17, 2017, 08:13:48
Mooi laten staan inderdaad  |:)
Vertrouwen geven die jongen!
Want eerlijk gezegd; Die kopgoal was een van de beste/mooiste kopgoals die ik (voor zover ik me kan herinneren in 23 jaar) bij Cambuur heb gezien
Reijnen bij DKV uit versla je niet meer maar ik vond hem technisch en visueel een genot

En een vrije trap die het mogelijk maakte, goed aangesneden. Dat gaat ook wel eens minder, net zoals de laatste goal die uit een corner ontstaat. Natuurlijk idd iedereen nu weer positief omdat er gewonnen is, maar ik denk dat de wedstrijd sowieso heeft aangetoond dat er iig potentie in het elftal zit wat nog grooien.

Bankzitter

Eerste en tweede goals ontstaan uit situaties waarop specifiek getrained is, dat is positief. Ik blijf het een beperkte speler vinden maar wel eentje die graag wil. Als de TS er zo maximaal rendement uithaalt, dan maar laten staan tot de winterstop. Daarna zien we wel verder.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op september 17, 2017, 08:59:54
En een vrije trap die het mogelijk maakte, goed aangesneden. Dat gaat ook wel eens minder, net zoals de laatste goal die uit een corner ontstaat. Natuurlijk idd iedereen nu weer positief omdat er gewonnen is, maar ik denk dat de wedstrijd sowieso heeft aangetoond dat er iig potentie in het elftal zit wat nog grooien.
Het mooie van deze selectie is dat er inderdaad bij veel spelers nog veel rek in zit.
Het is aan de TS om dat te ontwikkelen, zodat we echt om de bovenste plaatsen mee kunnen doen.

Bankzitter

Klopt , alleen denk ik dat het plan was om die jonge spelers te ontwikkelen rond een sterke as met de spits als kapstok. Een spits die weinig nodig heeft om te scoren (zoals Ogbeche) geeft het hele team rust en vertrouwen. Maar goed, Rossi kan er ook verder ook niks aan doen dat 'ie een contract kreeg bij gebrek aan beter. Elke speler die hard werkt en blij is voor onze club te spelen verdient onze steun  (zoals ook Houtkoop). Dat soort spelers zullen we altijd hebben bij een club met ons budget en liever dat dan bijv. huurlingen zonder enige binding met de club.

Agy

Citaat van: el haj op september 17, 2017, 01:27:39
Eén goal en twee assists in 180 minuten. Bovendien pas 3-4 weken geleden getekend.  Wat kun je nog meer verwachten?
Laat die jongen een jaar in de spits staan en hij is betrokken bij 30 goals.

Toch zal hij bal-vaster en voetballend beter moeten worden, zorgde nu toch veel te vaak voor onnodig balverlies.

Collingwood

Citaat van: Agy op september 18, 2017, 10:13:53
Toch zal hij bal-vaster en voetballend beter moeten worden, zorgde nu toch veel te vaak voor onnodig balverlies.

Met zijn postuur moet hem dat toch aan te leren zijn. Ik snap inmiddels wel dat Dijkhuizen 'iets' in hem ziet. De assists en ook het balletje op Van Kippersluis van vorige week laten toch wel enig voetballend vermogen zien. Maakte ook twee goede goals (weliswaar één afgekeurd).

Interessantere speler dan ik eerst had gedacht, al moet het meevoetballend gezien inderdaad nog wel beter. Hopelijk zijn Dijkhuizen en ook Bruin daar veel mee bezig.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Al eerder gezegd. Op 30 meter van de goal heb je er vrij weinig aan. Krijg je hem echter in de 16 dan zal hij van absolute meerwaarde zijn. M.a.w. als wij verder vooruit durven te voetballen en dominant zijn op de helft van de tegenstander dan legt Rossi ze wel in het mandje.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Hij heeft idd wel iets. Vind hem wel een beetje zelfde type als de kogel. Hoop dat ie Vd week eeer scoort want dan verwacht ik nog veel meer van hem.

Collingwood

Staat in het team van de week bij VI.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Als deze man vertrouwen krijgt gaat hij er met gemak 20 inschoppen. Gewoon vanaf nu vaste eerste spits en laat het maar zien!

Bankzitter

Als Mathieu ze lekker klaarlegt zoals bij Boere dan zal ' ie er best heel wat inschieten, met name tegen de zwakkere clubs. En met wat vertrouwen is er veel mogelijk voor een redelijke spits in de JL.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 19, 2017, 11:13:22
Staat in het team van de week bij VI.
Verrassend, want heel erg sterk vond ik hem niet. Wel belangrijk! Had eerder Bertrams verwacht, maar die zal door zijn blunder wel anderhalf punt aftrek hebben gekregen.