Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ze gaan Barto niet verlengen. Ik gok op wat fris bloed voorin.

Voor de rest mooie woorden van Foeke. Zo te horen hadden we hem wel kunnen gebruiken in de play offs, Hake  :0=

el haj

Spreekt al een aardig woordje Nederlands!  _O_

EdsjeSCC

Je moet wat tijdens het revalideren  :_schater

Hendrikscc

Ik vind het wel knap, het is nou niet de makkelijkste taal om te leren. Net als Ogbeche toentertijd, die sprak ook vrij snel een redelijk woordje nederlands. Het gros van de voetballers die in dit land komen spreken na jaren nog steeds geen woord nederlands

Gasgeve

Rossi is ook nog eens relatief weinig in Nederland geweest door zijn blessure.

Bankzitter

Hij komt over als een hele enthousiaste, vrolijke gozer. Misschien werkt een type Marbus/Hemmen als aanspeelpunt wel heel goed met een afmaker als Robertha.
Wat goede en slechte dingen gezien in de korte speeltijd afgelopen seizoen, ben benieuwd welke kant het uitvalt. Hij wil in ieder geval heel graag en dat spelplezier misten we toch een beetje vorig seizoen.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op juli 09, 2018, 07:24:48
Hij komt over als een hele enthousiaste, vrolijke gozer. Misschien werkt een type Marbus/Hemmen als aanspeelpunt wel heel goed met een afmaker als Robertha.
Wat goede en slechte dingen gezien in de korte speeltijd afgelopen seizoen, ben benieuwd welke kant het uitvalt. Hij wil in ieder geval heel graag en dat spelplezier misten we toch een beetje vorig seizoen.

Rossi is 'torgeil' en beschikt over een behoorlijke dosis wilskracht. Natuurlijk is Robertha de betere spits maar zorg dat die knaap goed in zijn vel zit en je hebt er een meer dan bruikbare spits aan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 09, 2018, 12:10:41
Rossi is 'torgeil' en beschikt over een behoorlijke dosis wilskracht. Natuurlijk is Robertha de betere spits maar zorg dat die knaap goed in zijn vel zit en je hebt er een meer dan bruikbare spits aan.
wat weest dou daar nu van juh

De Gast

Ik deel het enthousiasme van poelie.

666

Citaat van: De Gast op juli 09, 2018, 19:43:07
Ik deel het enthousiasme van poelie.

Ik gedeeltelijk, vorig jaar in die paar wedstrijden heeft hij voetballend niet zoveel laten zien. Eigenlijk kan hij niet zo goed voetballen, maar het is wel een handenbinder.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sk13

Viel vd week ook geblesseerd uit op training las ik. Hoe ernstig was dat? Iemand een idee?

poelie-lwd

Ik vermoed dat het meevalt gelukkig
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard

Sws NEC er niet bij, tis even afwachten verder nog.

denistel

dus zonder steenvoorden schilder rossi robertha ,,,pffffff

Jandehulk

Rap een spits erbij !!...deze 2 houden het maar een paar wedstrijden vol..dan is er weer wat .