Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: J.v.G. op november 03, 2022, 09:57:04
Ik ben meer van een eerlijke kans geven, en verdiepen in de beste man. Luister anders de podcast Het Hertenkamp met Rene v/d Weij eens of wat andere mensen(journalisten uit zuiden bijvoorbeeld) over hem zeggen. Zelfs Fortuna supporters zeggen nu nog dat het een goede trainer en aardige vent is.
dat laatste heeft toch helemaal niks te maken met wat Denistel schrijft. Idd is het een hele aardige vent en ook een goede trainer.

PePe

Aanvallend voetbal is het mooist, echter als je verliest, wordt het minder mooi. Ik heb ook liever een andere trainer, maar Ultee moest wel zo spelen voor handhaving. Ik hoop dat hij de tijd krijgt, en dat de spelers zo goed zijn om aanvallend te kunnen spelen.

okkele

Citaat van: denistel op november 03, 2022, 03:56:14
Ultee een totaal ander type als henk lijkt mij en zijn speelwijze ook
dus ik maak me wel zorgen. een frisse kijk is goed maar geen andere
kijk toch het aanvallende spel heeft ons veel gebracht de afgelopen jaren
dat gaan we nu toch niet afbreken?
kan toch ook niet anders jonguh?
er is maar 1 henk de jong en die is niet te vervangen, zeker zijn people-skills niet.
het is dus ook niet eerlijk om een volgende trainer te vergelijken met de jong.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

wat een gelul ook om iemand die probeert realistisch en inhoudelijk te posten weer af te serveren als iemand van een fanclub met een poster boven zn bed.

ps,
mijn stanley menzo poster hangt nog steeds , goed spul!
|:)

Danny058

Even nergens om maar met het ?aanvallende? spel van Henk hebben we dit seizoen 8 doelpunten gemaakt en zijn we de minst scorende ploeg van de hele Eredivisie. Met aanvallend spel gaan we het simpelweg niet redden, het is tijd voor een andere kijk op het spel en dan mag het van mij wel een stuk ?realistischer? of hoe dat tegenwoordig ook heet

sunderland

Citaat van: okkele op november 03, 2022, 11:09:16
wat een gelul ook om iemand die probeert realistisch en inhoudelijk te posten weer af te serveren als iemand van een fanclub met een poster boven zn bed.

ps,
mijn stanley menzo poster hangt nog steeds , goed spul!
|:)
Oja die tijd hebben we ook gehad  :_schater :devil dat jij hier constant zat uit te dagen

okkele

okkele

Citaat van: Danny058 op november 03, 2022, 12:01:30
Even nergens om maar met het ?aanvallende? spel van Henk hebben we dit seizoen 8 doelpunten gemaakt en zijn we de minst scorende ploeg van de hele Eredivisie. Met aanvallend spel gaan we het simpelweg niet redden, het is tijd voor een andere kijk op het spel en dan mag het van mij wel een stuk ?realistischer? of hoe dat tegenwoordig ook heet
helemaal eens.
zolang het niet overslaat in saai , puur verdedigend voetbal dan kan ik mij daar wel in vinden.
zeker nu we voorin geen verschil kunnen maken, zie excelsior thuis.
zelf bijna 30 mogelijkheden op een goal maar toch 0-2 verliezen.

sunderland

Citaat van: Danny058 op november 03, 2022, 12:01:30
Henk was Henk ook niet h?, vergeet dat niet. Dat heeft zeker zijn weerslag gehad op alles. Van scoren tot aan keepersfouten. Hij wist dat ie iets moest doen aan de verdediging en dat is/was um ook gelukt en nu zou die bezig met de rest maar is ie niet aan toegekomen..

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 12:40:52
Henk was Henk ook niet h?, vergeet dat niet. Dat heeft zeker zijn weerslag gehad op alles. Van scoren tot aan keepersfouten. Hij wist dat ie iets moest doen aan de verdediging en dat is/was um ook gelukt en nu zou die bezig met de rest maar is ie niet aan toegekomen..
Probeerst nou iets recht te praten wat krom is? Dou kest su de politiek in :zweep

Bankzitter

Henk zei over het elftal altijd dat ze alles met 100% moeten uitvoeren anders kwamen we te kort.
En dat geldt ook voor Henk zelf: als hij niet 100% kan geven is het Henk niet meer.
Dat besef had hij zelf ook en dat is heel erg knap.

Wat Henk heel goed begreep is dat Cambuur met lef en overtuiging moet spelen, niet afwachtend en aanpassen aan de tegenstanders. Dat is hoe we in het verleden het meeste succes hebben gehad en dat moet ook in de toekomst zo blijven.

Delfzijl/Cambuur

Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur. 

denistel

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2022, 10:09:26
De selectie is ook ingericht op het systeem wat we al tijden spelen. Bergsma hetzelfde type als Schouten, v Kaam als voetballende 6, Mambimbi als snelle handige linksbuiten ect ect. Spelers die vooral goed zijn als ze aan de bal zijn en niet als we het initiatief aan de tegenstander laten.

Met deze spelers kun dus niet heel veel anders spelen dan we nu doen... wat andere namen misschien en wat taktische aanpassingen maar niet een totaal ander systeem.

dat bedoel ik dus mede ook. en je kan slechte oh mindere resultaten hebben met
aanvallend spel dan nemen de suppoters dat lang op de koop toe.
als je meer resultaat voetbal gaat spelen en het werkt ook niet is alles over lijkt mij
dan kan je niet meer terug.

J.v.G.

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 03, 2022, 14:22:43
Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur.
Je vergeet die poster van Alfons Arts die er ook hangt :devil

nee,wel?

Mooi bin we dan nou allemaal weer even op elkaar uutzeikt t liekt hier soms de koffietafel in t rusthuis wel  :_schater :_schater :y