Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op november 03, 2022, 15:40:18
Mooi bin we dan nou allemaal weer even op elkaar uutzeikt t liekt hier soms de koffietafel in t rusthuis wel  :_schater :_schater :y
Dat ist! Altijd wat te beleven aan de koffietafel,, maar ook daar moet je niet alles te serieus nemen..
Ik zeik nooit op n ander moar n beetje ouwehoern mot kinn...
Moi ...uut Delfziel ,Grunn.

YellowBlue

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 19:03:48
Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.
Marcel Keizer...

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 03, 2022, 14:22:43
Iedereen zn meug Sunder, zal niet doorvertellen dat jij een poster van jezelf boven je bedje hebt....
Zeg jij s dan een paar trainers die jij zou willen en ook te betalen voor Cambuur.
Grim . En dan ook Stam , penders , vd gaag , goudmijn , Heitinga, jonk en ook verberne lijkt mij heel goed

sunderland

Dijkhuizen had hier ook een heel zwak team en er was hem ook van alles beloofd. Ik weet zo de spelersnamen niet meer maar ik heb het daar nog wel met um over gehad toen. Neemt niet weg dat we toen wel heel zwak speelden

sunderland

Citaat van: J.v.G. op november 03, 2022, 14:54:03
Je vergeet die poster van Alfons Arts die er ook hangt :devil
Alfons Arts Pff ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind?.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 17:29:43
Alfons Arts Pff ik zal maar niet zeggen wat ik van hem vind?.
Ik weet :_schater

sunderland

Doet mij denken aan een bepaalde tijd

Vlampiep

Om maar even in clich?s te blijven hangen, iedere trainer is zo goed als zijn selectie.
We hebben in de loop der jaren veel trainers versleten, maar wat mij betreft staken Rob Baan, Leo Beenhakker, Lodeweges en Henk de Jong er met kop en schouders boven uit. Trainers van dergelijk formaat komen bijna nooit voorbij aan een club met beperkt budget zoals Cambuur.
Daarom kan ik ook goed leven met het aanstellen van Ultee, een trainer die bij Fortuna toch wel vanuit een realistisch uitgangspunt leuk voetbal wist te presenteren.

V-man

Fritz Korbach valt in de buitencategorie maar ook zeker forever Cambuur!

Mike SCC

En wat dacht je van Stanley Menzo. Helaas telkens net niet in de seizoenen onder hem.

Bankzitter

Citaat van: V-man op november 03, 2022, 22:16:22
Fritz Korbach valt in de buitencategorie maar ook zeker forever Cambuur!

Voor mij blijft het voetbal onder Korback de basis van de "Cambuur" - speelstijl. Met een opbouwende verdediger. Middenveld met een loper, een creatieve speler en een defensieve middenvelder. En 4-3-3 met echte buitens. In het moderne voetbal kan je niet meer helemaal hetzelfde spelen, maar de basis is nog steeds initiatief nemen en van eigen kracht uitgaan.

sunderland

Citaat van: Mike SCC op november 03, 2022, 22:23:39
En wat dacht je van Stanley Menzo. Helaas telkens net niet in de seizoenen onder hem.
menzo had verreweg de duurste selectie. Zijn voetbal was niet het je van het. We wonnen onder hem wel heel vaak uitwedstrijden weet ik mij te herinneren. Dat kwam in mijn ogen ook door dat we dan het spel niet hoefden te maken

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2022, 22:36:11
Voor mij blijft het voetbal onder Korback de basis van de "Cambuur" - speelstijl. Met een opbouwende verdediger. Middenveld met een loper, een creatieve speler en een defensieve middenvelder. En 4-3-3 met echte buitens. In het moderne voetbal kan je niet meer helemaal hetzelfde spelen, maar de basis is nog steeds initiatief nemen en van eigen kracht uitgaan.
korbach zeurde nooit en deed het met de selectie die hij kreeg en probeerde daar dan wat van te maken. Nooit bang voor de tegenstander en vooral ook vooruit. Hij pakte gewoon een paar uit de selectie en maakte daar dan die spelers van die jij nu omschrijft.

veteraan

Laten we naar de toekomst kijken ipv het verleden !
Trainer installeren, selectie op peil houden/brengen en winnen van DKV
Trainingskamp goed gebruiken en aanklampen bij de 12/11 plaats

Handhaven en daarna nieuwe professionele structuur voor de langere termijn

(Niet wachten; Nu moet er doorgepakt worden !)

Huizen

We hebben veel drama's gehad. Arts, Maas, Dick de Boer..............  :devil

Inmiddels zijn wij een heel ander Cambuur maar toch blijft de gedachte "het zal toch niet misgaan"

Des Cambuurs als je het mij vraagt.

We moeten het tij snel keren en ben het eens met bovenstaand bericht.

SCC!  :0=