Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Ultee aangesteld door Foeke. Geen succesformule

zeewolde

Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:36:56
ohnee. Sowieso keuzes maken
Sai, Boere

Gen Jacobs meer en Balk en Sambissa op de buiten.

veteraan

Er moeten drie nieuwe spelers bij, vers en scherp
Laat Hoedemakers maar gaan, Jacobs en Bangura idem dito.
Ligt niet aan hun maar die gaan hier niet meer herstarten dat is op !

Voor het geld moet je kijken of je een stabiele middenvelder en twee aanvallers terug haalt

Dit team is vastgeplakt, te lang hetzelfde gedaan.

Maar 30 punten erbij kan heus wel
Alleen niet als je je laat leiden door afbreukrisico etc.

sunderland

Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 22:44:37

Voor het geld moet je kijken of je een stabiele middenvelder en twee aanvallers terug haalt

waarom noem jij Bangura? Die jongen speelde vandaag geweldig en we moeten gewoon blij zijn dat hij bij ons speelt

zeewolde

Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 22:44:37

heb je Bangura vandaag niet gezien?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:05:54
Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.

Juust. Belachelijk dat die niet vorige week al is begonnen. Je weet dat Bosbaard doorgaat op dezelfde voet als Henk, EN DAT WERKT NIET!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

veteraan

Bangura is een geweldige speler maar hier komt er geen rendement meer uit !
Datzelfde geldt voor die andere twee. De TD van Groningen zat op de tribune; snel verkopen
en wat ervaring en power ervoor terug.

Handhaven doe je met andere spelers; verdedigen en omschakelen en voorin dodelijk

Ultee heeft die ervaring wel

Destroyer

Er moet nu meteen ingegrepen worden. Niet wachten tot de winterstop. De aankomende twee wedstrijden zijn toch bonuspunten dus waarom zou je wachten? Dan heb je toch al een week langer de tijd om een start te maken als nieuwe trainer. Bosschaart en Barto hun contract loopt af dus het zal me niet verbazen dat die met een nieuwe trainer niet meer bij de staf zitten.

Misschien is het ook goed. Nieuw vers bloed, nieuwe TS. Ik denk dat dit nodig is deze selectie weer aan de praat te kunnen krijgen. We hebben in de twee gewonnen wedstrijden gezien dat het kan. Vooral tegen PSV was formidabel. Alleen al het vertrouwen in de jongens lijkt zo ver weg. Onzekerheid overheerst in alles. Die uitstraling is er op dit moment.

Ik hoop dat er nog twee tot drie nieuwe spelers bij mogen komen in de winterstop. Misschien toch maar afscheid nemen als er nog vraag is, van Hoedemakers en Jacobs.

Beginnen met vaste opstelling en dan weer opbouwen. Het moet kunnen.

Nogmaals, niks te verliezen... Laat de nieuwe trainer zsm komen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op november 05, 2022, 06:54:15
Er moet nu meteen ingegrepen worden. Niet wachten tot de winterstop. De aankomende twee wedstrijden zijn toch bonuspunten dus waarom zou je wachten? Dan heb je toch al een week langer de tijd om een start te maken als nieuwe trainer. Bosschaart en Barto hun contract loopt af dus het zal me niet verbazen dat die met een nieuwe trainer niet meer bij de staf zitten.

Misschien is het ook goed. Nieuw vers bloed, nieuwe TS. Ik denk dat dit nodig is deze selectie weer aan de praat te kunnen krijgen. We hebben in de twee gewonnen wedstrijden gezien dat het kan. Vooral tegen PSV was formidabel. Alleen al het vertrouwen in de jongens lijkt zo ver weg. Onzekerheid overheerst in alles. Die uitstraling is er op dit moment.

Ik hoop dat er nog twee tot drie nieuwe spelers bij mogen komen in de winterstop. Misschien toch maar afscheid nemen als er nog vraag is, van Hoedemakers en Jacobs.

Beginnen met vaste opstelling en dan weer opbouwen. Het moet kunnen.

Nogmaals, niks te verliezen... Laat de nieuwe trainer zsm komen!

Helemaal mee eens. Hoedemakers loopt nu alleen van Kaam in de weg (onbegrijpelijke wissel),dat is je man voor de toekomst. In elke linie moet er wat mij betreft wat bij. Te beginnen met een creatieve snelle spits die diepgang heeft. Een creatieve middenvelder die voor diepgang zorgt. En Tol in een razend tempo vervangen, die heeft nu wel bewezen dat hij dit nivo totaal niet aan kan (zowel voetballend als verdedigend). Hoedemakers proberen te verkopen.Spelers als Breij, Smit, Sylla en ter Heide verhuren en Mambimbi en Balk retour afzender. Zodoende is er misschien nog wat budget voor een extra vleugelspeler die wel een man voorbij komt en ook nog een voorzet kan geven. Gelieve dit alles door een ander te laten regelen dan Foeke, die is ook wel klaar. Als dit enigszins haalbaar is dan heb ik er nog vertrouwen in. Anders is het te hopen dat zowel Emmen als Volendam ook geen punten pakken en je alsnog via de playoffs kan ontsnappen

Vlampiep

Op zich was het best een op en neer gaande wedstrijd met aan beide kanten wat kansen. We zijn niet weggespeeld en het was de verdienste van beide keepers dat er maar 1 doelpunt viel.
Maar inhoudelijk zijn wij zo wel op het forum als binnen de club wel de weg wat kwijt.
Wat mij betreft kan de TS inclusief Foeke wel vervangen worden en een aantal die niet met hun frustraties om kunnen omgaan van het forum afgefikkert.
Na weken heeft de TS nog steeds niet willen zien dat bv een Vd Water absoluut niets toevoegt  en een hele dure rotte appel blijkt te zijn binnen onze selectie,
je eindeloos je  aan een falend systeem vasthoudt en Van Kaam als ??n van de betere spelers er uit haalt, ben je ten einde raad. En hoe kan het zijn dat spelers die voorheen goed speelden op het hoogste niveau nu al tijden worstelen met hun vorm. Dit lijkt mij een tekort koming binnen onze TS en beleid. Laat a.u.b Ultee snel tekenen, Foeke en de TS hartelijk bedanken voor hun bewezen diensten, Vd Belt aanstellen als Technisch directeur en proberen Jacobs, Hoedemakers, Vd Water en Tol in de winterstop voor een leuk bedrag te slijten. Ik kan alleen maar stellen dat iedereen binnen de club zijn best heeft gedaan, maar dat een aantal aankopen niet het beoogde resultaat heeft gehad, te lang is vastgehouden aan een falend concept en dat het nu tijd is om het tij te keren en de bezem er door te halen.

AL

Volgens Espn neemt Ultee Alflen mee.
Ben benieuwd.

Trainert!

Citaat van: AL op november 05, 2022, 08:45:04
Volgens Espn neemt Ultee Alflen mee.
Ben benieuwd.

Je verwacht het niet.

De Gast

Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:08:42
Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.
klopt en Pascal gaat eruit met Foeke.
Wordt goed onrustig bij onze club.

LWD vak 7

Alflen heeft in ieder geval een verleden als speler hier.