Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: veteraan op november 04, 2022, 08:33:55
Laten we naar de toekomst kijken ipv het verleden !

Mwah, ik vind het wel belangrijk dat een club zijn identiteit bewaard en daar hoort ook de manier van spelen bij.
Daarom halen we Fritz Korbach en Henk de Jong erbij die dat heel sterk uitdroegen.

Een trainer die hier de bus parkeert gaat misschien op korte termijn wel succes hebben maar die houdt het geen 2 1/2 jaar hier vol.
Handhaven hoeft niet met angstig voetbal, integendeel , de selectie is sterk genoeg om van eigen kracht uit te gaan na de winterstop.

Treb

Citaat van: Bankzitter op november 04, 2022, 09:05:19
Mwah, ik vind het wel belangrijk dat een club zijn identiteit bewaard en daar hoort ook de manier van spelen bij.
Daarom halen we Fritz Korbach en Henk de Jong erbij die dat heel sterk uitdroegen.

Een trainer die hier de bus parkeert gaat misschien op korte termijn wel succes hebben maar die houdt het geen 2 1/2 jaar hier vol.
Handhaven hoeft niet met angstig voetbal, integendeel , de selectie is sterk genoeg om van eigen kracht uit te gaan na de winterstop.

Als we er dit jaar in blijven door de bus te parkeren, prima.

papier

Citaat van: Treb op november 04, 2022, 09:08:25
Als we er dit jaar in blijven door de bus te parkeren, prima.

Hartstikke leuk voor de teletekst supporters natuurlijk. Maar voor de stadionbezoekers niet.

Eewal

Citaat van: papier op november 04, 2022, 09:12:38
Hartstikke leuk voor de teletekst supporters natuurlijk. Maar voor de stadionbezoekers niet.
niet mee eens. Als we erin blijven betekent dat dat we punten pakken en dat vinden we altijd leuk.

veteraan

Niet te moeilijk maken !
Deze selectie moet wat meer diepte en scherpte krijgen
Als je PSV kan aanpakken op gebrek aan concentratie dan kun je je ook handhaven

Trainen & spelen
Ongeacht de tegenstander; DKV en Feyenoord zijn uitdagingen
NEC thuis moet een punt opleveren

(Niet achter de bank kruipen)

papier

Citaat van: Eewal op november 04, 2022, 09:23:42
niet mee eens. Als we erin blijven betekent dat dat we punten pakken en dat vinden we altijd leuk.

Net als Treb chargeer ik. Maar na die terugspeelbal tegen Willem II (nadat wij een corner hadden) is volgens mij wel duidelijk dat iedereen een voetballende ploeg wil zien met de intentie naar voren.

sunderland

Citaat van: Bussum op november 04, 2022, 08:37:15
We hebben veel drama's gehad. Arts, Maas, Dick de Boer..............  :devil

Inmiddels zijn wij een heel ander Cambuur maar toch blijft de gedachte "het zal toch niet misgaan"

Des Cambuurs als je het mij vraagt.

We moeten het tij snel keren en ben het eens met bovenstaand bericht.

SCC!  :0=
en toch speelde Dick de Boer prima verzorgd voetbal maar hadden we toen 0,0 budget. Die man was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde club is mijn mening

De Gast

Had hij niet Thijs Houwing voor de spits? Was inderdaad goed voetbal met aardige spelers maar geen goals. Die jongen hadden ze toen van de bank van De Graafschap weggeplukt.

PePe

Citaat van: De Gast op november 04, 2022, 16:29:28
Had hij niet Thijs Houwing voor de spits? Was inderdaad goed voetbal met aardige spelers maar geen goals. Die jongen hadden ze toen van de bank van De Graafschap weggeplukt.

We maakten geen doelpunten (net als nu) maar prima positiespel.
Dick de Boer was een prima trainer.

sunderland

Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.

Destroyer

Help ons ajb liever morgen nog. Valt niks te verliezen, er spelen zonder kloten  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:05:54
Vooral geen nieuwe trainer hoor, lekker 9 punten in de sloot gooien. Gvd lekker aanklooien zonder idee.

Precies
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Een nieuwe trainer kan met dit team ook niks.

sunderland

We hebben een prima idee voor vandaag en wat blijkt NEC ook. Tanane speelde opeens op het middenveld aan de binnenkant ipv links aan de buitenkant. Totaal geen vat op

sunderland

Citaat van: Bernardo op november 04, 2022, 22:25:38
Een nieuwe trainer kan met dit team ook niks.
ohnee. Sowieso keuzes maken