Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

cambuurmania

Citaat van: Cor op december 27, 2017, 10:31:10
Die spelen toch ook nog gewoon eerste divisie?

Klopt maar kwamen tot de finale ,wij werden met ons tikkie tak voetbal afgebluft.
In de playoffs kan van alles gebeuren als je op het juiste moment piekt.

papier

Wat doen een Everse en Langeler tegenwoordig?

Vlampiep

Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 10:14:47
We hebben aan Mvv gezien wat je met vechtvoetbal kan bereiken.
Wij hebben veel te weinig spelers die over kunnen gaan tot fysiek spel.

justremco

Citaat van: papier op december 27, 2017, 11:44:04

Langeler is bondscoach van jong Oranje, Everse geen idee

Cor

Citaat van: justremco op december 27, 2017, 13:05:39
Langeler is bondscoach van jong Oranje, Everse geen idee

Die Everse had toch een pesthekel aan Cambuur?

mario

Citaat van: papier op december 27, 2017, 11:44:04

Everse: Nee, Langeler: JAAAAAAA! Maar het zal wel niet....

Josli

Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.

Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.

'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."

Ik zeg halen die man!

Gasgeve

Citaat van: Josli op december 27, 2017, 13:51:29
Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.

Precies dit!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als het verhaal van Richard over peersman en sipke waar is, is het toch helemaal geen optie om hem te laten zitten.

Promoveerde nac niet in de nacompetitie na een  matig seizoen?
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2017, 14:18:47
Als het verhaal van Richard over peersman en sipke waar is, is het toch helemaal geen optie om hem te laten zitten.
eens
Promoveerde nac niet in de nacompetitie na een  matig seizoen?
NAC had idd ook een draak van een eerste competitie helf
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Wat een prutstrainers worden hier genoemd zeg... Ik denk sowieso dat de rol van een trainer op dit niveau behoorlijk overschat wordt. Als je een beetje duidelijk bent, een beetje sfeer in het team creëert en aanvallend voetbalt, dan doe je mee om de bovenste plaatsen. Precies wat er de afgelopen tijd beslist niet is gebeurd en met Sipke ook niet meer gaat gebeuren.

Toch denk ik dat ze hem beter kunnen laten zitten en het geld wat dan overblijft steken in een goede scout. Zodat we richting het volgende seizoen aan de slag kunnen met beter materiaal en een nieuwe frisse trainer. Want ik heb het idee dat er geen enkele manier van scouting plaatsvind dan videootjes bekijken van zaakwaarnemers. Er zou toch voor iedere positie een lijstje moeten zijn van potentiële versterkingen... Volgens mij hebben wij helemaal niks... Je zou soms zelfs zweren dat ze hun inspiratie hier van het forum halen.
Je hebt tegenwoordig hele computersystemen etc.. Toon eens ambitie en investeer daar eens in. En kom inderdaad eens met een trainer als Pepijn Lijnders op de proppen, in plaats van dat standaard rijtje verstokte Jupiler trainers.

'Door hoog druk te zetten schep je een situatie waarin je met één pass vrij voor de keeper komt te staan. Als je opbouwt op de traditionele manier heb je daar 25-30 passes voor nodig."

Ik zeg halen die man!het al veel presteerd lees ik wel

piene hassus

Folges mij het Cambuur daar nog fan wonnen

Josli

Citaat van: sunderland op december 27, 2017, 14:31:02

Het gaat me niet zozeer om die man, ik ken hem verder niet, maar meer om eens buiten het geijkte rijtje trainers te kijken.
Deze man heeft tenminste een visie. Dat mis ik bij de huidige trainers en bij Cambuur in het algemeen totaal.

Als je nu ook kijkt naar onze huidige selectie. Dat zijn allemaal spelers die afzonderlijk in een ander team waarschijnlijk prima top Jupiler league mee kunnen voetballen. Maar het past totaal niet in elkaar. Veel te veel dezelfde types, te weinig karakter. Als je visie hebt en beleid hebt, kan dat je nooit gebeuren. Dan kom je niet met twee counterspitsen, die gewend zijn aan een 4-4-2, en zet ze vervolgens op de buitenkant, Of haal je de spits van Volendam, die eigenlijk op 10 wil, en zet hem op linksbuiten. En zo kan ik wel even door gaan...

Kies gewoon een trainer met een heldere visie, voor langere tijd. Haal spelers erbij die het kunnen uitvoeren. En gooi iedereen die het niet kan eruit. Een trainer die durft om met lef en aanvallend durft te spelen heeft hierbij mijn voorkeur, en welk systeem dat is, boeit me voor geen meter. Als het maar herkenbaar is...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat vereist een grote verandering in de gehele club met een moderne visie, je hebt bij Utrecht gezien (en in mindere mate bij Groningen) hoe lang dat duurt
Henk, held, bedankt