Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:14:44
Gelukkig? Dikke schande dat die vent uberhaubt nog in dienst is. Eruit met die gluiperd.

Ja juh, late we dan fret Grim nimme maar helaas dat is nog un grootere gluiperd en
mut nooit meer un poot in ut Cambuurstadion sette, mar late we d'r mar blied om weze
want dat had oek niks wudden met weer son eigewise Amsterdammer plus weer un
mooi soodse centen kwiet waar we un knappe speuler foor kope kenne.

poelie-lwd

Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:35:51
Ja juh, late we dan fret Grim nimme maar helaas dat is nog un grootere gluiperd en
mut nooit meer un poot in ut Cambuurstadion sette :(

Waar baseer je op dat Fred een gluiperd is?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

vialli

Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:40:44

Hij wu so  graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.

AL

Citaat van: vialli op december 27, 2017, 22:49:27
Hij wu so  graag naar Cambuur, zat regelmatig op e tribune mar toen ut er op aankwam
gaf ie niet tuus, mar ik bin d'r niet rouwig om en hoop dat ie met dat Sparta degradeerd.

_O_ _O_

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2017, 22:40:44

Mooi he dit forum..... je vraagt eerlijk iets en een beter antwoord kan je niet krijgen _O_

moodygrunn

Gevalletje graag of niet, wat mij betreft nooit niet. Je gebruikt mijn club niet als middel om elders een beter contract in de wacht te slepen
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: moodygrunn op december 28, 2017, 00:20:11
Gevalletje graag of niet, wat mij betreft nooit niet. Je gebruikt mijn club niet als middel om elders een beter contract in de wacht te slepen

Samengevat ..... never Grim   ...... never .... Keizer anymore.

poelie-lwd

Ik denk dat de meeste trainers dezelfde keuze hadden gemaakt als Fred. Los van de verdiensten en het nivo is de kans aanwezig dat hij de winkel kan overnemen in de zomer. Daarnaast is hij (zo zegt hij zelf) open geweest wat er speelde richting Cambuur. Dan kun je het leuk vinden of niet maar het is en blijft zijn keuze. Ik vind het kwalijker hoe Booy zich in dit verhaal heeft gemanifesteerd. Dat getuigt nou niet echt van een ervaren onderhandelaar en heeft zich daarmee gruwelijk in de kaarten laten kijken. Ik vind daar wat van en het ergelijke is dat we er nog dik twee jaar mee door moeten. Dit wordt nog wat!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op december 28, 2017, 09:09:37
Ik denk dat de meeste trainers dezelfde keuze hadden gemaakt als Fred. Los van de verdiensten en het nivo is de kans aanwezig dat hij de winkel kan overnemen in de zomer. Daarnaast is hij (zo zegt hij zelf) open geweest wat er speelde richting Cambuur. Dan kun je het leuk vinden of niet maar het is en blijft zijn keuze. Ik vind het kwalijker hoe Booy zich in dit verhaal heeft gemanifesteerd. Dat getuigt nou niet echt van een ervaren onderhandelaar en heeft zich daarmee gruwelijk in de kaarten laten kijken. Ik vind daar wat van en het ergelijke is dat we er nog dik twee jaar mee door moeten. Dit wordt nog wat!
Wat Fred betreft een doordachte keuze met Sparta.
Advocaat trekt dikke sponsoren aan en krijgt de financiele ruimte voor het aantrekken van spelers. Fred kan aanhef eind van het seizoen aangesteld worden als hoofdtrainer met een eredivisie waardige selectie.
Zoals ik al eerder aan gaf, Foeke zijn "dikke ik" heeft hem absoluut niet sympathieker gemaakt. Zelfreflectie is hem totaal onbekend en hier zullen we en ook het bestuur waarschijnlijk nog veel ongemak van ondervinden.
Onbegrijpelijk dat hij is binnengehaald.

Andy King

Waarom laten we Sipke niet gewoon blijven (hoofdtrainer) en stellen we een ervaren man als assistent aan?

Agy

Citaat van: Andy King op december 28, 2017, 11:35:10
Waarom laten we Sipke niet gewoon blijven (hoofdtrainer) en stellen we een ervaren man als assistent aan?

Dat stelde ik met Dijkhuizen al voor maar voor nu zit er denk ik idd weinig anders op.

Josli

Citaat van: cambuurmania op december 27, 2017, 20:35:09
We zijn realistisch omdat niet iedereen hier meer heen wil.
En dan kom je bij dit soort trainers uit,en een maand terug had ik nog nog nooit van Pepijn gehoord.
Is dat nu ineens de verlosser schei toch uit man.

Het gaat me helemaal niet om die Pepijn. Ik ken die man niet eens. Het gaat om de ambitie en de visie. Om een bepaalde weg in te slaan. Iets wat het publiek begrijpt... Een weldoordachte keuze voor een bepaalde trainer en een bepaalde richting. Wie dat dan ook is. Als je nu niet iemand kunt krijgen die daar aan voldoet, dan maar een tussenoplossing met Sipke.
Maar het is denk ik dodelijk om nu maar de derde of vierde keus te nemen die toevallig nu vrij is.

Als ik de trein naar Maastricht neem, is de kans groot dat ik in Maastricht kom.
Als ik in zomaar in de eerste de beste trein stap die langs komt, is de kans erg klein dat je in Maastricht komt.

Zo simpel is het volgens mij (los van het feit of je wel of niet graag in Maastricht moet willen zijn)

Gasgeve

Citaat van: Josli op december 28, 2017, 17:03:19
Het gaat me helemaal niet om die Pepijn. Ik ken die man niet eens. Het gaat om de ambitie en de visie. Om een bepaalde weg in te slaan. Iets wat het publiek begrijpt... Een weldoordachte keuze voor een bepaalde trainer en een bepaalde richting. Wie dat dan ook is. Als je nu niet iemand kunt krijgen die daar aan voldoet, dan maar een tussenoplossing met Sipke.
Maar het is denk ik dodelijk om nu maar de derde of vierde keus te nemen die toevallig nu vrij is.

Als ik de trein naar Maastricht neem, is de kans groot dat ik in Maastricht kom.
Als ik in zomaar in de eerste de beste trein stap die langs komt, is de kans erg klein dat je in Maastricht komt.

Zo simpel is het volgens mij (los van het feit of je wel of niet graag in Maastricht moet willen zijn)
181 berichten maar. Misschien is het een idee om vaker jouw wijsheden hier te delen. Ben het wederom volledig met je eens en je verwoord het goed.  |:)

Cor

Citaat van: poelie-lwd op december 28, 2017, 09:09:37

Maar ik heb het gevoel dat jij ook met een bepaalde bril naar Booy kijkt. Toch niks mis mee dat hij het melde op Fox. Dat is toch niet de reden geweest dat het niet doorging? Heel veel Cambuur supporters weten nu hoe Grim met Cambuur omgaat. waarschijnlijk net zo dol op centen als zijn nieuwe baas bij Sparta.

vialli

Die Grim is gewoon een walg en ik ben blij dat hij niet komt en hoop dat hij met dat heilige
Sparta degradeerd, en dan die akelige Cambuurhater Hugo Borst niet te vergeten :R :R