Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Ik zou zeggen: haal Arne Slot terug! Mijn eerste keus. Anders Fredje Grim. Maar niet, absoluut niet, Foeke Booy. Ook niet a.i. Met hem hebben we al genoeg ellende binnengehaald... Heeft overal problemen gehad, is rechtlijnig en vooral bezig met zijn ego... Vind ik...  ;)

zeewolde

Was altjd wel een voorstander van GRIM, maar om nu weer een oud speler als trainer neer te zetten....

Heb verder ook geen idee wie het wel moet worden.
Wel 1 met de harde hand en die spelers op logische posities neerzet.

Dokkumer

Slot komt niet meer terug, die is niet voor niets naar AZ gegaan.

Voorstopper

Citaat van: Dokkumer op november 28, 2017, 11:33:12
de volgende goede stap zou het ontslaan van de keeperstrainer zijn. Misschien analyseert hij wel met de handen in de zakken, maar volgens mij heeft het meer effect als je fouten direct bespreekt. Voetballers zijn vaak net kinderen, direct "bestraffen" als ze iets fouts doen.
Mee eens, ik weet niet hoe het met Sierd van der Berg is maar die heeft alle keepers waar hij keeperstrainer was beter gemaakt. Bizot, Diederik Boer en Padt.
Hoe is het met zijn leukemie eigenlijk? Als hij daardoor gewoon training kan geven halen die man.

Collingwood

Het is uitgesloten dat Booy voor de groep komt, aldus Van der Belt tegenover OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op november 28, 2017, 11:58:40
Het is uitgesloten dat Booy voor de groep komt, aldus Van der Belt tegenover OF.
Dan staat hij morgen dus op het trainingsveld...

PePe

Citaat van: Dokkumer op november 28, 2017, 11:33:12
de volgende goede stap zou het ontslaan van de keeperstrainer zijn. Misschien analyseert hij wel met de handen in de zakken, maar volgens mij heeft het meer effect als je fouten direct bespreekt. Voetballers zijn vaak net kinderen, direct "bestraffen" als ze iets fouts doen.

Ren Ponk ontslaan zie ik nu al helemaal niet meer gebeuren, nu Foeke is gekomen. (FC Utrecht)
We mogen hopen dat zijn contract niet meer wordt verlengd.  :rodekaart

piene hassus

De trening met de bal maar wat opfoere nou ipv huppelen over pilonnetjes

Montana

Het zal Grim wel worden en als alternatief zou ik zou persoonlijk Joop Gall hier ook wel willen zien, hetzij tijdelijk tot aan het einde van het seizoen en dan Jack de Ripper voor de groep.

michello

Citaat van: Montana op november 28, 2017, 12:52:43
Het zal Grim wel worden en als alternatief zou ik zou persoonlijk Joop Gall hier ook wel willen zien, hetzij tijdelijk tot aan het einde van het seizoen en dan Jack de Ripper voor de groep.

Dan kan gelijk Ponk ook OUT.  Die heeft hier nog niks goed gedaan.

veteraan

Grim heeft betere opties, iemand uit de Utrecht-school, Rob Alflen
(heeft net als Booy een "eeuwige liefde voor Cambuur")

PePe

Booij en Grim hebben eerder bij Sparta samengewerkt. (kennen elkaar 1+1=?)

speculeter

Wb sierd vd berg....Daar gaat het heel goed mee.
Laat die  inderdaad maar keeperstrainer worden.
Kent Grim volgens mij ook wel dus laat ze samen maar komen.

El FLaco

Citaat van: Delamere op november 28, 2017, 11:26:24
Cambuur kan wel van alles willen maar ik vraag me af of er nog trainers zijn die hier naar toe willen. Ik zou me goed kunnen voorstellen dat trainers absoluut geen trek in dit trainerskerkhof hebben.
Dijkhuizen heeft er inderdaad niks van gebakken! Maar wat wil je met een selectie met 2 krokettenvangers als keeper een zelden tot nooit scorende spits, niemand die op het middenveld de boel aan de hand en op sleeptouw neemt, enz. enz
Het is, misschien op Schilder na een kwalitatief zéééééér matige selectie. En bij tegevallende resultaten rolt de kop van de trainer weer. Dan moet je toch wel heel wanhopig of knettergek zijn om daarin te stappen!

su ist

Collingwood

Cambuur gaat in principe op zoek naar een nieuwe trainer (dus geen Sipke) aldus Van der Belt tegen Leo.
Kalmte alleen kan u redden.