Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Hake had een uitstekende selectie dankzij het netwerk van Ted van Leeuwen. Jeje zet dieself niet su voor lul en bespaar ons die prietpraat.
Hake pfffffff

Voorstopper

Als je gaat voor een trainer met een Cambuur verleden zoals Grim, Dijkhuizen, de Jong dan loop je altijd het risico dat er meer dan alleen het zakelijke meespeelt.
Kijk naar de Graafschap vorig jaar Jan Vreman kind van de club. de Graafschap draaide belabberd maar ontslaan ho maar. Zelfde als bij ons tot nu toe. Dijkhuizen held van velen in zijn voetbalperiode bij Cambuur. Dan wordt ontslaan een stuk lastiger. Ik durf te wedden dat als Marinus geen Cambuur verleden zou hebben gehad hij al veel eerder ontslagen zou zijn geweest (zie Maas vorig jaar). Dus alhoewel ik denk dat Grim en de Gier goede trainers zijn zou ik gaan voor Joop Gall

jeje1946

Citaat van: De Raaf op december 02, 2017, 14:22:03
Hake had een uitstekende selectie dankzij het netwerk van Ted van Leeuwen. Jeje zet dieself niet su voor lul en bespaar ons die prietpraat.
Hake pfffffff
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.
Maar ik zal in elk geval alles, met een goede bril op, lezen wat voor geweldige dingen hier neer zet.
Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben

moodygrunn

Citaat van: Voorstopper op december 02, 2017, 14:55:18
Als je gaat voor een trainer met een Cambuur verleden zoals Grim, Dijkhuizen, de Jong dan loop je altijd het risico dat er meer dan alleen het zakelijke meespeelt.
Kijk naar de Graafschap vorig jaar Jan Vreman kind van de club. de Graafschap draaide belabberd maar ontslaan ho maar. Zelfde als bij ons tot nu toe. Dijkhuizen held van velen in zijn voetbalperiode bij Cambuur. Dan wordt ontslaan een stuk lastiger. Ik durf te wedden dat als Marinus geen Cambuur verleden zou hebben gehad hij al veel eerder ontslagen zou zijn geweest (zie Maas vorig jaar). Dus alhoewel ik denk dat Grim en de Gier goede trainers zijn zou ik gaan voor Joop Gall
Waarom Joop gall?  En niet bv Hybala?
In Henk en Sandor we trust

jeje1946

Citaat van: denistel op december 02, 2017, 13:31:09
was fdjkhuizen bij mij populair??

Verbeek is immers net bezig hu bij Twente dus over een paar maanden oordelen
zou ik zeggen en heeft het verder goed gedaan bij de clubs waar ie zat toch.
en ik geil niet op de gier of grim he. ik noem heel andere namen
Ik had het over jullie, kan niet van iedereen onthouden wat zijn voorkeur is.
Vanaf het begin heb ik gezegd, geen de Gier, Grim of Dijkhuizen
In het profvoetbal spelen geen sentimenten
Verbeek heeft het nu ook al over degradatie.

De Raaf

Feit dat je dijkhuizen in het rijtje zet bij de gier en grim bevestigd mijn vorige post

okkele

Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.

misschien eens wat minder jennen,vloeken en beledigen.
een beetje vriendelijkheid zou zelfs bij jouw gebalk een positieve reactie kunnen uitlokken.
als ik jou was zou ik nooit kijken op sites waar je je niet thuis voelt,dus dit forum en waarschijnlijk op alle forums.

mocht je hier op willen reageren dan graag positief.
zet hem op,je kan het.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48

Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben

Dat is grotendeels erfelijk bepaald.

Voorstopper

Citaat van: moodygrunn op december 02, 2017, 14:58:48
Waarom Joop gall?  En niet bv Hybala?
Hyballe ook goed mij om het even, alleen deed Hyballa het afgelopen jaar bij NEC ook niet zo goed. Maar ik moet zeggen hij bleef in gesprek met de supporters, dat verdient wel respect/

Vlampiep

Citaat van: Voorstopper op december 02, 2017, 17:25:25
Hyballe ook goed mij om het even, alleen deed Hyballa het afgelopen jaar bij NEC ook niet zo goed. Maar ik moet zeggen hij bleef in gesprek met de supporters, dat verdient wel respect/
Zou iemand op dit forum mij uit kunnen leggen waarom we nu perse een nieuwe trainer moeten aantrekken.
In mijn beleving lijkt het mij beter Sipke het seizoen te laten afmaken en gaande weg het seizoen een aantal nieuwe spelers aan te trekken.
Als er een trainer voorbij komt die een meerwaarde zal zijn voor onze Club, dan pas over gaan tot vastleggen.

Stanley

Helemaal mee eens, welke betaalbare trainer kunnen we halen met ervaring, die enige zekerheid biedt? Lijkt mij inderdaad verstandiger om in spelers te investeren.

Bankzitter

We hebben vooral een spits nodig en daar was nog budget voor over.
Misschien een 6. Verder hebben we genoeg keuze, ze moeten alleen hun normale niveau weer halen.

Voorstopper

Citaat van: Bankzitter op december 02, 2017, 21:02:01
We hebben vooral een spits nodig en daar was nog budget voor over.
Misschien een 6. Verder hebben we genoeg keuze, ze moeten alleen hun normale niveau weer halen.
Kunnen we nu al een spits halen als deze transfervrij is en geen contract heeft?
Ruud Boymans en Mitchell te Vrede zijn clubloze spitsen.....
Ik zou Boymans hier wel willen zien hoor

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Vergeet nooit weer dat Dave naast mij stond in het hertje en er afscheid werd genomen van spelers. Begonnen wij zijn naam te scanderen, hele hertje zijn naam scanderen liepen de tranen over zijn wangen. Was geen topper maar 200 % ging ie voor de club .