Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Ik snap het geroep om een nieuwe trainer echt niet.
Wat is er mis dat Sipke het seizoen afmaakt?
Jaaaaa! Kom er maar in mannen.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2017, 09:11:32
Ik snap het geroep om een nieuwe trainer echt niet.
Wat is er mis dat Sipke het seizoen afmaakt?
Jaaaaa! Kom er maar in mannen.
volgens mij door het bestuur aangegeven. Dus kom er maar in Vlampiep!!!!!

Stanley

verstandige beslissing! Heeft ervaring genoeg en een nieuwe trainer geeft geen garantie. Investeer in betere spelers!

sunderland

Dus jij wilt zo doormodderen.Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe blik en dat het nu juist het moment is daarvoor. Sipke zijn gedachtengang met Peersman staat mij ook niet aan. Heb hem verl seiz ook nog zo duidelijk gezegd dat we er om moesten denken in p o en wat gebeurd er tegen mvv, precies hetzelfde als tegen vvv. Vond dat zeer slecht, we waren daar niet op voorbereid

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 09:29:12
volgens mij door het bestuur aangegeven. Dus kom er maar in Vlampiep!!!!!
Dus een zoveelste bestuurlijke miskleun.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:31:16
Dus jij wilt zo doormodderen.Ik denk dat de club toe is aan een nieuwe blik en dat het nu juist het moment is daarvoor. Sipke zijn gedachtengang met Peersman staat mij ook niet aan. Heb hem verl seiz ook nog zo duidelijk gezegd dat we er om moesten denken in p o en wat gebeurd er tegen mvv, precies hetzelfde als tegen vvv. Vond dat zeer slecht, we waren daar niet op voorbereid
Ben het zowaar met je eens. Ik ben dan ook van mening dat je een bezem door de hele TS moet gaan halen en frisse mensen neer moet zetten. Niet die constant op 1 lijn zitten, maar elkaar aanvullen.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:31:16
Inderdaad is een geheel nieuwe visie noodzakelijk.
Maar dit zal moeten beginnen met het idee, welke en wat voor trainer moet hiervoor aangesteld worden. De spoeling is nu dun dus zal dit gaande weg het seizoen moeten gaan gebeuren.

sunderland

Hangt er vanaf. Als ze voor Grim willen gaan moet dat nu, voor de koning hetzelfde.Willen ze een assistent van bijv Utrecht of Heracles dan kan dat ook per direct.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op december 06, 2017, 09:52:40
Hangt er vanaf. Als ze voor Grim willen gaan moet dat nu, voor de koning hetzelfde.Willen ze een assistent van bijv Utrecht of Heracles dan kan dat ook per direct.
Dan zal je weer een afkoopsom moeten betalen, als er geen clausule in het contract staat van de assistenten. Denk niet dat dat de bedoeling is.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 06, 2017, 10:16:05
Dan zal je weer een afkoopsom moeten betalen, als er geen clausule in het contract staat van de assistenten. Denk niet dat dat de bedoeling is.
meestal valt dat wel mee, staat meestal wel in contract als ze ergens hoofdtrainer kunnen worden

Oosttribune

Vanavond een sponsoravond bij Cambuur met Arne Slot, Foeke Booy en Co Adriaanse als vervanger van de zieke Leo Beenhakker. Zou toch wat wezen hè.. Co voor de groep de rest van het seizoen...   :proost

zeewolde

Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.

speculeter

Citaat van: zeewolde op december 06, 2017, 13:23:10
Waarom weten ze bij Gae wel snel een oplossing te vinden voor hun trainersprobleem, en moet het bij ons zo lang duren.
omdat Sipke het op zich ook wel kan en omdat ze niet te snel willen beslissen denk ik

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 06, 2017, 13:26:23
omdat Sipke het op zich ook wel kan en omdat ze niet te snel willen beslissen denk ik
dan moet je hem de ruimte geven. Ook al was hij assistent hij zal toch weer anders denken dan Dijkhuizen. En dan na de winterstop weer een andere mening en speelstijl. Is gewoon niet handig.

Bovendien zo snel mogelijk zekerheid betekent ook dat er op spelersbeleid zsm actie ondernomen kan worden door onze TM in samenspraak met de nieuwe trainer.

De Gast

Citaat van: Stanley op december 06, 2017, 09:31:07
verstandige beslissing! Heeft ervaring genoeg en een nieuwe trainer geeft geen garantie. Investeer in betere spelers!

Eens.Een nieuwe trainer schiet ze er ook niet 1,2,3 in. Versterkingen en Sip voor de groep waren vorig jaar ook de ommezwaai.