Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

denistel

PePe

'Vijf opties' bij SC Cambuur: ''Maar ze lijken niet meteen te staan springen''
Graag of niet, we hebben Sipke nog!!

De Gast

Citaat van: zeewolde op december 13, 2017, 14:13:46
Ricardo Kip bij Almere 17 goals in 2015/2016
Barto vorig seizoen 13 goals/ geen vaste basisspeler
Daniels vorig seizoen 9 goals
Van Kippersluis 13 goals vorig seizoen
Kallon vorig seizoen 5 doelpunten
En Smeets vorig seizoen ook nog 3. Dus er is genoeg scorend vermogen, nu nog eentrainer die deze spelers zo neerzet dat het er uit komt.

En ja ook ik zie graag nog een extra spits met scorend vermogen zodat Barto als supersub gebruikt kan worden.

Is een trainer niet zo goed als zn materiaal? Sipke en Slot kregen Kip ook niet meer aan het ballen. En Slot is hier toch bijna God.

Zal hier wel weer het nodige commentaar op krijgen maar ik durf zelfs te stellen dat Barto het elftal slechter laat voetballen dan nodig. Want hij mag dan wel in de spits staan.. je kunt er niks mee. Nooit te bereiken, altijd te laat. Logisch dat elke aanval zo'n beetje stuk gaat. 0 keer gescoord in thuiswedstrijden dit seizoen meen ik? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van een team als je spits structureel niet thuis geeft.

moodygrunn

Citaat van: PePe op december 13, 2017, 17:12:27
'Vijf opties' bij SC Cambuur: ''Maar ze lijken niet meteen te staan springen''
Graag of niet, we hebben Sipke nog!!

Nou idd. Sipke wil tenminste graag, vertegenwoordigt de club goed in de pers etc.. Het is nou niet alsof die anderen wonderdoktoren zijn. Grim, De Gier, Hybala, Jean-Paul de Jong en Hans de Koning....Sorry ik ga net zo graag door met Sipke. Voor veel geld een ongeinteresserde trainer ergens weghalen? Mut niet gekker wudde
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: moodygrunn op december 13, 2017, 19:15:03
Nou idd. Sipke wil tenminste graag, vertegenwoordigt de club goed in de pers etc.. Het is nou niet alsof die anderen wonderdoktoren zijn. Grim, De Gier, Hybala, Jean-Paul de Jong en Hans de Koning....Sorry ik ga net zo graag door met Sipke. Voor veel geld een ongeinteresserde trainer ergens weghalen? Mut niet gekker wudde
in grunn hewwe is geen omrop fryslan. Spipke zei zelf dat ie assistent wou blijven

sunderland

Mooi potje in grunn moody

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 20:23:28

Heb liever mooi potje in Leeuwarden vrijdag :thumbsup

moodygrunn

Citaat van: sunderland op december 13, 2017, 20:23:28
Ik heb niet zoveel met de plaatselijke FC, soms zie ik eens een potje op fox oid. Vandaag in ieder geval spektakel en strijdlust, dat ontbreekt er nogal eens aan.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 19:04:43
Is een trainer niet zo goed als zn materiaal? Sipke en Slot kregen Kip ook niet meer aan het ballen. En Slot is hier toch bijna God.

Zal hier wel weer het nodige commentaar op krijgen maar ik durf zelfs te stellen dat Barto het elftal slechter laat voetballen dan nodig. Want hij mag dan wel in de spits staan.. je kunt er niks mee. Nooit te bereiken, altijd te laat. Logisch dat elke aanval zo'n beetje stuk gaat. 0 keer gescoord in thuiswedstrijden dit seizoen meen ik? Wat doet dat met het zelfvertrouwen van een team als je spits structureel niet thuis geeft.

kip moet je op de juiste manier gebruiken net zoals elke speler.ik zie nog te vaak dat wij spelers
halen die het ergens anders goed doen maar hier op een andere positie worden gezet dus hoe
kun je dan verwachten dat ie het net zo goed doet. en kip heeft hier nog nooit 10 wedstrijden
achter elkaar de kans gekregen zoals ze bij anderen wel doen.

wat je zegt over barto ha ik helemaal met je in mee want wat jij zegt is wel zo natuurljk
alleen veel supporters en de ts vinden hem zo belangrijk omdat ie goed in de groep ligt
en keihard werkt maar over voetbal kwaliteit zeggen ze niks. ik kan me voorstellen dat
er ook spelers zijn die denken van hij mag elke keer 90 min spelen en ik zit hier maar
op de bank terwijl ik veel beter kan voetballen.

grijskijker

Citaat van: De Gast op december 13, 2017, 19:04:43

Is ook lastig met een blessure ;)

richard

Nieuwe trainer al bekend????

sunderland

Citaat van: moodygrunn op december 13, 2017, 22:40:06
Ik heb niet zoveel met de plaatselijke FC, soms zie ik eens een potje op fox oid. Vandaag in ieder geval spektakel en strijdlust, dat ontbreekt er nogal eens aan.
ik vind het nog wel een mooie club, misschien komt dat ook wel door vroeger int Oosterpark. Daar ben ik vaak geweest, ook met Cambuur met de trein en dan in bussen. Prachtige tijden.

denistel

PePe

Citaat van: denistel op december 14, 2017, 13:20:11
wut pas januari hek het op

Iets voor de nieuwjaarsreceptie!!

Collingwood

Citaat van: denistel op december 14, 2017, 13:20:11
wut pas januari hek het op

Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.
Kalmte alleen kan u redden.