Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Wat mij betreft wachten ze met een nieuwe trainert tot aan het einde van dit seizoen. Ergens april of mei is vroeg zat. Mooi Sipke het karwei af laten maken er valt toch weinig eer aan dit seizoen te behalen, mochten we de play-offs nog halen dan is dit leuk maar meer ook niet.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op december 14, 2017, 23:16:46
Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.
Moeten er ook nieuwe spelers komen? En welke spelers hij niet gaat gebruiken.. Lijkt me wel handig dat de nieuwe trainer er over mee praat...

speculeter

Er komen nieuwe spelers en een nieuwe trainer na de winterstop

Galdiano

Citaat van: Collingwood op december 14, 2017, 23:16:46
Heeft ook vrij weinig zin om voor de komende 7 dagen (3 wedstrijden) nog een trainer aan te stellen.

Die 3 wedstrijden kunnen je anders wel maken of breken.
Of je haakt toch nog definitief aan of je haakt af, met een kleine kans op playoffs.

Daarnaast heeft de nieuwe trainer in de winterstop te weinig tijd zijn selectie te doorgronden en waar nodig na wens versterkingen te halen.

Gewoon volgende week presenteren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: weestwel op december 14, 2017, 23:48:41
Wat mij betreft wachten ze met een nieuwe trainert tot aan het einde van dit seizoen. Ergens april of mei is vroeg zat. Mooi Sipke het karwei af laten maken er valt toch weinig eer aan dit seizoen te behalen, mochten we de play-offs nog halen dan is dit leuk maar meer ook niet.

mensen blieve nou al thuis omdat ze er niks meer van snappen. dus dit gaat oek niet werken.

gewoon een nieuwe trainer een half jaar warm laten stomen dan ken ie in juli meteen los
voor het nieuwe seizoen en weet ie wat hier te koop is

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op december 15, 2017, 10:20:41
mensen blieve nou al thuis omdat ze er niks meer van snappen. dus dit gaat oek niet werken.

gewoon een nieuwe trainer een half jaar warm laten stomen dan ken ie in juli meteen los
voor het nieuwe seizoen en weet ie wat hier te koop is

Meestal zijn ze binnen een half jaar alweer vertrokken ;)

Collingwood

Citaat van: Galdiano op december 15, 2017, 09:41:27
Die 3 wedstrijden kunnen je anders wel maken of breken.
Of je haakt toch nog definitief aan of je haakt af, met een kleine kans op playoffs.

Daarnaast heeft de nieuwe trainer in de winterstop te weinig tijd zijn selectie te doorgronden en waar nodig na wens versterkingen te halen.

Gewoon volgende week presenteren!

Op zo'n korte termijn gaat een nieuwe trainer echt geen verschil maken voor wat betreft die drie (inmiddels in feite twee) wedstrijden hoor. Althans, daar geloof ik niet in.

Voor het halen van de benodigde versterkingen in de winterstop hebben we nou juist een technisch manager aangesteld.
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Presentatie ongetwijfeld vlak voor of direct na de kerst!
Ik zet mijn geld op Peter Hyballa

Noordcambuur

AL

Citaat van: Oosttribune op december 15, 2017, 17:27:19
Presentatie ongetwijfeld vlak voor of direct na de kerst!
Ik zet mijn geld op Peter Hyballa

Aub niet!!!

Lwd79

denistel

gewoon die de jong bij utrecht weg plukken

AL

Citaat van: denistel op december 15, 2017, 23:30:01

Heeft ook mijn absolute voorkeur!

Stanley

Jean Paul de Jong is trainer van Eindhoven. Was ooit centrale verdediger en assistent bij Utrecht

Lwd79

Citaat van: denistel op december 15, 2017, 23:30:01

Komt dit nou voort uit eigen bevindingen of is dit om booij na te praten.. de jong is mijns inziens weer een onervaren trainer die zich eerst maar eens moet bewijzen voordat hij voor de leeuwen wordt gegooid bij het zeer sceptische cambuur online forum publiek..