Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:48:56
Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!
jij bent iemand van de club zelf?
Je doet zelf precies hetzelfde wat je anderen verwijt. Enige verschil is dat ze zowel daadwerkelijk info hebben en ook vaak genoeg voetbaltechnisch hier wat zinnigs neerzetten.

Lore

Citaat van: Lwd79 op december 25, 2017, 20:48:56
Reageren op dergelijke personen is niet zonder reden beste zeewolde. Het stoort meerdere forum bezoekers dat een aantal zogenaamde die hards zichzelf boven anderen plaatsen.
Zogenaamde inside info wordt gebruikt om andere mensen af te zeiken en dat mag wel eens stoppen en dan gaan we over op inhoudelijke reacties!
Fijne feestdagen en een cambuurgroet!

Aan de positieve kant: volgens mij gaat het de laatste dagen ern stuk beter met de communicatie op het forum!

Lwd79

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:52:37
Aan de positieve kant: volgens mij gaat het de laatste dagen ern stuk beter met de communicatie op het forum!

Eens!

Yellow Army

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:45:19
Foeke is toch technisch directeur? De hele club kan wel dingen willen communiceren, maar het lijkt mijn dan dat hij op moet staan en moet roepen dat hij dat niet gaat doen, omdat het nog niet rond is!

Ik zal hen hier echt nog niet op af rekenen, want er is echt heel veel amateuristisch bijna Cambuur. Ik snap dat niet, want er lopen toch echt wel menen rond die het zouden moeten snappen

Nee, Foeke is "slechts" technisch manager
Area 58

speculeter

Wie wil er nu überhaupt trainer worden met deze middelmatige selectie en met feit dat we 6 trainers in 4 jaar verder zijn

PePe

Ik vermoed dat de wedstrijd in en tegen Helmond roet in het eten heeft gegooid.
Grim moet zijn geschrokken. (denk ik)
En als Advocaat niet bij Sparta in beeld was gekomen, dan was Grim daar ook niet heen gegaan.

DK

Die beste man is zich de tering geschrokken. Met dit materiaal is geen eer te behalen. Sipke seizoen af laten maken, volgend jaar doorselecteren en dan zien we dan wel weer...

poelie-lwd

Citaat van: DK op december 25, 2017, 22:06:16
Die beste man is zich de tering geschrokken. Met dit materiaal is geen eer te behalen. Sipke seizoen af laten maken, volgend jaar doorselecteren en dan zien we dan wel weer...

Dan heb ik liever dat Foeke het zelf gaat doen #sipkeout
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op december 25, 2017, 20:52:37

En daar ben ik weer heel blij mee !!
Meningsverschillen zullen er altijd zijn, maar je moet iedereen wel in zn waarde laten en behandelen
zoals jezelf ook behandeld wilt worden.
I thank you all  :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op december 25, 2017, 22:16:25
Dan heb ik liever dat Foeke het zelf gaat doen #sipkeout

#sipkeout dan
#foeke ook maar out daar heb ik helemaal niks mee
#computer out ik ga tv kijken  :devil

Agy

Als hoofdtrainer naar Sparta had ik nog begrip voor gehad, maar als assistent..  :?

Nooit meer vragen deze man..  :rodekaart

PePe

In de luwte bij Sparta werken ipv zelf baas bij Cambuur. (is dus blijkbaar ook te zwak voor Cambuur)

richard

Citaat van: Agy op december 26, 2017, 00:15:51
Als hoofdtrainer naar Sparta had ik nog begrip voor gehad, maar als assistent..  :?

Nooit meer vragen deze man..  :rodekaart

Eens.

moodygrunn

Hoe zit Kraay?  Lijkt me ook wel een trainer die misplaatste ego's op zn plek kan zetten. Klein beetje voetbal erin en we gaan voor promotie  |:)
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: richard op december 26, 2017, 00:45:36
Eens.
poen.Weet niet welke externe sponsors die 3 salarissen betalen. Ongelooflijk. Wel mooi te zien wat een toptrainer met beperkt materiaal kan. Of ze moeten nog een miljoen investeren daar