Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y

Ze hadden nu toch gewoon gelijk? Beetje sneu om er steeds zo op terug te komen.

reisbureau

:(
Ik ben er helemaal klaar mee!

Gewoon nu geen nieuwe trainer meer halen. Die kan het toch niet meer naar zijn hand zetten.
Ook geen nieuwe spelers. Seizoen is over.
Geld maar in de zak houden.

Zittende TS seizoen laten afmaken met mandaat om spelers die zich niet voor 100% inzetten naar het 2e te verbannen (niet voor even maar definitief). Okay dat kost dan geld (dat we anders ook al moesten betalen) maar is meteen einde carrière voor deze spelers.

Tevens beleid rond technische zaken op orde brengen. Want blijkbaar hebben we geen goede lijstjes, contacten en inzichten.
Ondertussen de tijd nemen voor een nieuwe trainer voor volgend seizoen en als die nu toevallig geen club heeft alvast – klein – salaris betalen en hem de tijd geven om mee te denken en kijken voor seizoen 2018/2019 en verder. En uiteraard de huidige selectie op afstand laten beoordelen.

Wij als supporter zijn al 5 maanden voor gek gezet en kunnen vast nog wel 4/5 maanden overbruggen. Zeker als we weten dat het is zoals het is.

De huidige selectiespelers die er een bende van maken en daarmee door het ijs zaken zullen niet alleen bij ons op een blacklist (mag dat wel van Sylvana trouwens) komen maar het ook moeilijk krijgen om een nieuwe club te vinden. Mooi voor hen, dikke vinger van ons.

Ik zeg neem nu de tijd, ga ons als supporters geen valse hoop maar duidelijkheid geven. En overweeg, om van de niet uit te betalen premies (winst en playoffs) de supporters met een seizoenkaart te compenseren.

Want ik ben er wel klaar mee en drink liever een biertje tijdens en na de wedstrijd en roep wat ongenuanceerde kreten dan dat ik steeds denk. Misschien gaat het nu gebeuren. Het seizoen is over en degraderen kan niet.

Doe dus eens iets wat nog nooit eerder is vertoond en stel een daad met rechte rug en misschien, heel misschien kunnen we daar dan over 2 a 3 maanden trots op zijn. Nu zijn we het lachertje van Nederland met onze begroting maar dan laten we zien dat er niet met ons valt te spotten.

Een mooi kerstgedachte.

:clint

De Gast

Heel mooi maar dan hadden ze Foeke Booy ook niet hoeven halen.

2 spitsen er bij en laat Slipje het maar afmaken.

Galdiano

Grim zijn keuze is prima te onderbouwen. Heeft ook een goed gevoel bij de club Sparta. Advocaat is voor 6 maand aangesteld. Stel het loopt al niet, neemt Grim het over. Bij een positief resultaat zit hij ook in een ideale positie om het over te nemen, ondat hij de groep al kent. Bij Cambuur kan hij altijd nog trainer worden. Als het bij Cambuur flopt, is zijn carriere relatief om zeep geholpen. En kan hij alleen een top amateurploeg of een andere JL club trainen.

Na Sparta kan hij altijd nog stapje terug doen. Ik begrijp de keuze wel.

Ben benieuwd met wie ze gaan komen.
Ik zeg 1 naam: PEPIJN LIJNDERS!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

piene hassus

Miskien is ut nivo oek wel te wijten an de rotte appels inne selectie. De TS weet donders goed wie dat binne. Stuur die speulers naar huus en skrief un stuk in VI dat met disse speulers niet te werken is. Dus oek al binne se folges Cambuur nivo goeie speulers weg met die lui en dr oek gien trener an opoffere. Dan stel je un daad.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op december 26, 2017, 09:25:53
ja nu mutten de mannen weer met nieuwe namen bedenken :y
klopte het niet?

Vlampiep

Citaat van: piene hassus op december 26, 2017, 10:37:17
Miskien is ut nivo oek wel te wijten an de rotte appels inne selectie. De TS weet donders goed wie dat binne. Stuur die speulers naar huus en skrief un stuk in VI dat met disse speulers niet te werken is. Dus oek al binne se folges Cambuur nivo goeie speulers weg met die lui en dr oek gien trener an opoffere. Dan stel je un daad.
Helemaal mee eens, want Dijkhuizen was misschien wel niet de juiste trainer die ze hebben gehaald, maar een aantal spelers uit de sélectie hebben hard aan zijn ontslag meegewerkt.
Stuur die dissonante broodvoetballers weg of verhuur ze en maak het seizoen af met de spelers die bereid zijn zich in te zetten voor de club.
Paniek aankopen is altijd teleurstellend en een trainer halen die we eigenlijk ook niet wilden, maar anders niets voor handen is nog slechter scenario.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stanley

Als je de twee verhalen leest word je gelijk enthousiast.Ik ken de man niet, maar zijn visie op voetbal
spreekt mij erg aan. Ik vraag mij af of hij in een onevenwichtige club als Cambuur zal stappen.

sunderland

Veel te lang gewacht, had voor verl week al rond kunnen zijn. Als je een beetje info had wist je dat Sparta de trainer er uit zou gooien en wist je ook dat Grim dan zou worden genoemd. Vlgnd stap j p de jong gaat nu ook niet weg zolang tenhag misschien weggaat.

Montana

Hennie Spijkerman een optie?

piene hassus

Fast wel as ie infloed mag hewwe op ut antrekken fan speulers

AL

Citaat van: Montana op december 26, 2017, 11:41:52
Hennie Spijkerman een optie?

Nee ook zo'n grijze muis zonder uitstraling!

sk13

Ik verwacht een verrassende naam als trainer : luhukay of Olde riekerink , meulensteen

Bernardo

Citaat van: AL op december 26, 2017, 12:56:35
Nee ook zo'n grijze muis zonder uitstraling!

En niet alleen dat, denkt ook nog eens heel verdedigend.