Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:08:20
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..
jaha. In Helmond voor de beker vooral en ze ontslaan Vd berg voor de grap zeker. Die Hendriksen vond ik hier al niks en Vd berg is een beste knakker, vooral in de ouwestoep

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 04, 2018, 10:53:03
Sipke is misschien gelet op de hele situatie wel het beste van alle langskomende namen en zou wat mij betreft het seizoen wel af kunnen maken.
je vond het onder Sipke goed gaan. Iedere x in de rust zijn eigen fouten rechtzetten en hij word niet gepruimd door een aantal.

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:26:47
je vond het onder Sipke goed gaan. Iedere x in de rust zijn eigen fouten rechtzetten en hij word niet gepruimd door een aantal.
Zeker Helmond Sport uit vergeten :devil

sunderland

Citaat van: Montana op januari 04, 2018, 11:33:10
Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.
zal heel moeilijk worden.En een trainer voor de lange termijn wil iedereen toch, opendeur gelul van de club. Als een trainer hier goed presteerd is ie ook pleite. Zeg het al vaak maar ik zou Sandor terug halen met evt Henk. Dan kun je misschien aan lange termijn doen. Overigens zegt mijn gevoel dan die strontboeren hem ook wel eens kunnen halen straks

sunderland

diekhuzen

Beetje cliché om een trainer te zoeken met Cambuurverleden. De afgelopen jaren zoveel trainers, ook met een Cambuurverleden, ontslagen.  Heeft niks met clubcultuur te maken of de club kennen, maar met wanbeleid en haantjes.  Cambuur verandert alsmede het  profwereldje.  Een trainer met eigen mening en vooral tijd gunnen is verstandig. Het aanstellen van een nieuwe trainer is ook geen hoge wiskunde trouwens.....

grijskijker

Citaat van: diekhuzen op januari 04, 2018, 17:35:34
Beetje cliché om een trainer te zoeken met Cambuurverleden. De afgelopen jaren zoveel trainers, ook met een Cambuurverleden, ontslagen.  Heeft niks met clubcultuur te maken of de club kennen, maar met wanbeleid en haantjes.  Cambuur verandert alsmede het  profwereldje.  Een trainer met eigen mening en vooral tijd gunnen is verstandig. Het aanstellen van een nieuwe trainer is ook geen hoge wiskunde trouwens.....
Gewoon Marcel Keizer trainer maken, is vrij en kan bouwen aan een team..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 17:38:44
gadver. Die heeft ons laten degraderen met zijn eigenwijs beleid.En ons 2 x laten smoten

Montana

Keizer is nooit langer dan 1 jaar ergens trainer dus opbouwen gaat niet op voor hem

sunderland

Citaat van: diekhuzen op januari 04, 2018, 17:35:34
kom dan eens met iemand? Beetje cliche is het maar ik heb eens rondgekeken en denk dat Sandor net als Slot een toptrainer is. Cambuurverleden hoeft van mij niet.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

papier

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 17:38:44

Dat hoeft van mij niet, het voetbal onder hem was niet iets waar ik voor naar het stadion ga. Zekerheden inbouwen met resultaatvoetbal als gevolg, is misschien prima voor de teletekstsupporter maar ik was er niet van gecharmeerd.

Lwd79

Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 17:47:55
kom dan eens met iemand? Beetje cliche is het maar ik heb eens rondgekeken en denk dat Sandor net als Slot een toptrainer is. Cambuurverleden hoeft van mij niet.

Als Sandor hier trainer zou zijn en  5 partijen verliest wordt hij ook een kopje kleiner gemaakt. Eerste stap is de matige selectie die in alle linies versterkingen nodig heeft. en dan niet weer zogenaamde talenten waar ze bij cambuur gek op zijn.