Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Helaas mensen, die trainer van Cambuur moet nog geboren worden en dan
zijn de meesten al ver in de tachtig als ze dat al halen. :_schater

V-man

Citaat van: vialli op januari 06, 2018, 19:41:00
Helaas mensen, die trainer van Cambuur moet nog geboren worden en dan
zijn de meesten al ver in de tachtig als ze dat al halen. :_schater

Ik snap dat dit soort reacties voortkomen uit het voortdurend "pappen en nathouden" met de berichtgeving aangaande nieuwe spelers/ trainer. Ik denk dat men i.d.d. zeer zorgvuldig te werk gaat en niet weer iemand voortijdig wil ontslaan. Ga naar het vakje negativiteit in het hoofd en vink dit uit :proost

De Gast

De beste trainers zijn toch al bezet? En Sippie wil niet verder als hoofdtrainer.. dan zal het nooit veel soeps zijn wat er binnen komt. Met een Hans de Koning mag je je handen dichtknijpen. Al is hij dan ook niet te benijden met dit hopeloze team.

rvw

Als je maar genoeg betaald dan is er genoeg te halen . En moet het een nederlandse trainer zijn mag van mij ook wel een duitser zijn .

Collingwood

Gekeken naar de voor mij bekende overgebleven bekende opties, en gezien wat Cambuur wil (lange termijn), kom je toch snel uit bij Peter Hyballa.

Die kan met zijn enthousiasme en discipline waarschijnlijk op de korte termijn wat veranderen en met zijn vernieuwende ideeën over voetbal (Klopp heeft hem bijvoorbeeld hoog in het vaandel) ook op de lange termijn wat bijdragen.

Nadeel is dat hij enigszins een rare kwibus is en zich langs de lijn als een idioot gedraagt (maar misschien heeft hij geleerd van zijn periode bij NEC?). Anderzijds denk ik dat dat beter bij de club past dan een dooie mus a la Maas.
Kalmte alleen kan u redden.

Johan058...

Citaat van: Collingwood op januari 07, 2018, 10:44:32
Gekeken naar de voor mij bekende overgebleven bekende opties, en gezien wat Cambuur wil (lange termijn), kom je toch snel uit bij Peter Hyballa.

Die kan met zijn enthousiasme en discipline waarschijnlijk op de korte termijn wat veranderen en met zijn vernieuwende ideeën over voetbal (Klopp heeft hem bijvoorbeeld hoog in het vaandel) ook op de lange termijn wat bijdragen.

Nadeel is dat hij enigszins een rare kwibus is en zich langs de lijn als een idioot gedraagt (maar misschien heeft hij geleerd van zijn periode bij NEC?). Anderzijds denk ik dat dat beter bij de club past dan een dooie mus a la Maas.
misschien hebben we ook wel een trainer nodig die als een gek langs de lijn staat. We hebben genoeg dooie mussen als trainer gehad. ( Op Henk de jong na)

poelie-lwd

De man is gepassioneerd. Dat zijn wij normaal gesproken ook. Ik denk dat Hyballa goed bij Cambuur past. Echter weet ik niet of zijn dominantie wordt getolereerd door Foeke. Dat is weer een heel ander verhaal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Hoe komt het eigenlijk met Ype en Vd belt. Blijven zij wel? Hoor wel eens wat

Montana

Het zou mij niks verbazen dat ze toch wel met de Gier bezig zijn maar omdat hij pas in juni beschikbaar voor de korte termijn het anders in gaan vullen

grijskijker

Citaat van: Montana op januari 07, 2018, 12:25:19
Het zou mij niks verbazen dat ze toch wel met de Gier bezig zijn maar omdat hij pas in juni beschikbaar voor de korte termijn het anders in gaan vullen
Juni 2019  ;)

papier

Citaat van: Collingwood op januari 07, 2018, 10:44:32

Heeft naar het schijnt al bedankt voor zowel Cambuur als Eagles.

Montana

Citaat van: Grijskijkert op januari 07, 2018, 12:29:36
Juni 2019  ;)

Ja contract loot miss nog een jaar maar kan de kans bestaat dat hij beschikbaar is in de zomer ;)

Oosttribune

De Gier, Hyballa, Hake, Rutten, De Koning, Gall en noem de hele rij maar op... iedereen wil actie en een nieuwe trainer, maar ik denk dat er eerder een Elfstedentocht is dan een nieuwe trainer.. onvoorstelbaar, geen trainer geen spelers en een interim trainer die met een papiertje training geeft. Kan niet wachten op vrijdag....  dan maken Henk en Sandor ,ben ik bang, gehakt van ons mooie clubje... of er moet een wonder gebeuren

Voorstopper

weestwel

Morgen maar ff bellen met Hans v.d. Haar.   :y  Favoriete opstelling: 4-3-3 met de punt naar voren  :_spank