Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Henk en sien assistent hebben bijgetekend bij de Graafschap dus dat luchtkasteel word het niet

Agy

Citaat van: Drumfather SCC op januari 09, 2018, 23:26:16
Henk en sien assistent hebben bijgetekend bij de Graafschap dus dat luchtkasteel word het niet

Eigenlijk diep triest dat ons duo daar goed werk verricht en wij hier maar wat aanklooien..  :| :X

Gasgeve

Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 08:03:31
Eigenlijk diep triest dat ons duo daar goed werk verricht en wij hier maar wat aanklooien..  :| :X
Net of zouden zij met dit materiaal kunnen promoveren. Daarnaast is ook de Graafschap al uitgespeeld voor het kampioenschap en staan we maar 9 punten onder ze met 1 wedstrijd minder. Win je vrijdag dan zeggen de fans van de Graafschap dat ook daar maar wat wordt 'aangeklooid'.

Agy

Citaat van: Gasgeve op januari 10, 2018, 09:54:50
Net of zouden zij met dit materiaal kunnen promoveren. Daarnaast is ook de Graafschap al uitgespeeld voor het kampioenschap en staan we maar 9 punten onder ze met 1 wedstrijd minder. Win je vrijdag dan zeggen de fans van de Graafschap dat ook daar maar wat wordt 'aangeklooid'.

Wel iets beter omdat ik vindt dat bijna elke trainer meer uit deze groep haalt dan Dijkhuizen, maar goed daar gaat het niet om.
Gaat er juist om dat het niet heel veel uitmaakt maar dat je met hen gewoon een stuk positiviteit in huis hebt.

Na het wegsturen van Sandor zijn we sportief gewoon geen steek opgeschoten. dat is wel iets wat ik Ype kwalijk neem.

zeewolde

Zou er voor vrijdag witte rook zijn?

Bernardo

Laten we hopen vandaag nog. Duurt allemaal veel te lang.

Collingwood

Voor de wedstrijd tegen De Graafschap maakt het niet veel meer uit, maar voor de algehele sfeer binnen de club (in ieder geval de achterban) inderdaad hoe sneller hoe beter.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: zeewolde op januari 10, 2018, 11:39:31
Zou er voor vrijdag witte rook zijn?

Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Galdiano op januari 10, 2018, 12:21:57
Zal wel over vrijdag heen getilt worden. Zorgt voor veel te veel onrust voor De Graafschap thuis.

Geen trainer voor vrijdag zorgt ook voor onrust. Middenweg zou zijn om naar bepaalde media uit te laten lekken dat je na De Graafschap verwacht iets te kunnen melden.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Hoeft niet perse onrust te betekenen. Als het een trainer is met breed draagvlak kan het een positieve vibe geven

sunderland

Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 08:03:31
daar is wel positiviteit in de club maar ze hebben maar 9 pnt meer dan ons en wij draaien een dramatisch seiz . Vergeet dat niet

Oosttribune

Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.

Drumfather SCC

Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 10:43:45
Wel iets beter omdat ik vindt dat bijna elke trainer meer uit deze groep haalt dan Dijkhuizen, maar goed daar gaat het niet om.
Gaat er juist om dat het niet heel veel uitmaakt maar dat je met hen gewoon een stuk positiviteit in huis hebt.

Na het wegsturen van Sandor zijn we sportief gewoon geen steek opgeschoten. dat is wel iets wat ik Ype kwalijk neem.

Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?
Fantastische voetballer? Absoluut  |:) maar verder?
Niet veel bereikt maar voor velen blijft hij (voor mij onbegrijpelijk) een grootheid die moet terug keren
Absoluut geen aanval maar ik snap het gewoon niet

poelie-lwd

Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.

U begrijpt het. Dat moeten ze niet onderschatten. Het zou erg pijnlijk zijn. Met name voor zichzelf.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bernardo

Wanneer dan wel? Maandag weer een wedstrijd, vrijdag weer een wedstrijd. Dan is er nooit een goed moment.
Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05

Eens.