Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.
duo zal zeker (terecht) worden toegezongen, maar hoop niet dat het overdreven word.
Het zijn wel nog steeds de tegenstanders op dat moment.
Het zal natuurlijk aan de andere kant wel HET moment zijn om alle ellende es even lekker af te reageren, zeker als de wedstrijd (weer eens) de mist in gaat.
Wat dat betreft, zeker qua emoties, een interessante 1e wedstrijd na de winterstop.

richard

Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 13:15:58
Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?
Fantastische voetballer? Absoluut  |:) maar verder?
Niet veel bereikt maar voor velen blijft hij (voor mij onbegrijpelijk) een grootheid die moet terug keren
Absoluut geen aanval maar ik snap het gewoon niet

Hoe zie jij Sandor als trainer?

Collingwood

Ideale timing, vanuit de club geredeneerd, is misschien wel tussen de laatste training en de wedstrijd. Dan kunnen spelers en Sipke niet voor de wedstrijd al allemaal vragen over de nieuwe trainer krijgen van de pers. Zou dan dus morgenmiddag zijn.

Dit allemaal ervan uitgaande dat ze al iemand hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Als ik Richard zijn post lees verwacht ik er wel wat van!

Drumfather SCC

Citaat van: richard op januari 10, 2018, 14:52:46
Hoe zie jij Sandor als trainer?
Onervaren als hoofd als in nog niks gepresteerd/bereikt
Als assistent een goede rechterhand die iets snapt van culturen enz. maar verder?
Het was dus geen aanval maar ik snap het hosanna als het terug willen als (assistent)trainer gewoon niet zo
Als gezegd als voetballer fantastisch maar misschien dat jij er mij een licht op kunt verschaffen?

De Gast

Citaat van: Oosttribune op januari 10, 2018, 13:13:05
Club zal op enige wijze moeten communiceren voor vrijdag wil je onrust voorkomen. De algehele stemming op de tribunes en de combinatie Henk/Sandor kan een zeer nare avond kunnen opleveren voor selectie staf en directie.

Bij de eerste de beste tegenslag zal het die kant op gaan vrees ik ook. En er is niks veranderd.. dus weinig kans op verbetering

speculeter

We staan er precies zo voor als 3 weken geleden.
Geen nieuwe spelers en nog geen trainer.
Ik hoor veel ontevreden supporters om me heen.
Ik besef dat de maand nog niet voorbij is maar had toch ook wel wat meer verwacht

Jandehulk

Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 18:13:24
Onervaren als hoofd als in nog niks gepresteerd/bereikt
Als assistent een goede rechterhand die iets snapt van culturen enz. maar verder?
Het was dus geen aanval maar ik snap het hosanna als het terug willen als (assistent)trainer gewoon niet zo
Als gezegd als voetballer fantastisch maar misschien dat jij er mij een licht op kunt verschaffen?
bij IJsselmeervogels zeer goed gedaan hoor ,kampioen ook nog geloof ik ...die ken t echt wel

Stanley

Sandor als trainer is ver van alle realisme. Hij laat Henk echt niet in de steek en bovendien heeft hij geen papieren

PePe

Citaat van: Stanley op januari 10, 2018, 19:54:08
Sandor als trainer is ver van alle realisme. Hij laat Henk echt niet in de steek en bovendien heeft hij geen papieren

Sipke wel!!

Agy

Citaat van: Drumfather SCC op januari 10, 2018, 13:15:58
Agy, Kun je mij vertellen wat jij (en vele anderen) zo speciaal vinden aan de verafgode van der Heide?

Sandor is het tactische brein van het duo zoals Arne dat vorig jaar was.

En ik verafgood hem niet hoor, maar het duo Henk (motivator) en Sandor (tactisch) vullen elkaar gewoon goed aan.
Gezien ze beiden puur Cambuur bloed door de adderen hebben stromen vindt ik het jammer dat ze er niet meer zijn.

Citaat van: Stanley op januari 10, 2018, 19:54:08

Daar gaat het niet om.. die komt hier niet meer zolang Ype hier zit (zijn eigen woorden).

Jandehulk

Citaat van: Agy op januari 10, 2018, 20:48:48
Sandor is het tactische brein van het duo zoals Arne dat vorig jaar was.

En ik verafgood hem niet hoor, maar het duo Henk (motivator) en Sandor (tactisch) vullen elkaar gewoon goed aan.
Gezien ze beiden puur Cambuur bloed door de adderen hebben stromen vindt ik het jammer dat ze er niet meer zijn.

Daar gaat het niet om.. die komt hier niet meer zolang Ype hier zit (zijn eigen woorden).
indd,heeft ie mij ook verteld !!

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Zoektocht naar een trainer gaat nog steeds door. En dat is een lastige, volgens Booy. "We zijn op de achtergrond aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten." #Cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

cambuurmania

Als ik dit zo lees zijn ze nog niet concreet met iemand,en lijkt het me een beetje te voorbarig hoe Richard het schetst.
Wie moeten we nu geloven had gehoopt dat het bijna met een trainer rond zou zijn.
Balen dat het zo lang duurt.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 10:26:30
Andor Faber
@Andor_F
Zoektocht naar een trainer gaat nog steeds door. En dat is een lastige, volgens Booy. "We zijn op de achtergrond aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten." #Cambuur
Opvallend nadat Richard hier van de week zo positief was over nieuwe trainer. Of is die kandidaat alweer afgevallen?