Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Als ik het goed begrijp is een moderne trainer iemand die minder in systemen als 4-3-3 denkt maar meer in zones en spelprincipes. Doel is om bij balbezit spelers daar op het veld te krijgen waar ze hun sterke punten het beste kunnen benutten. Slot was daar erg sterk in maar er zijn meer trainers die daar op trainen oa Hake en Hyballa.

Probleem is dat hotzones, drie man centraal,ect. wat lastiger uit te leggen is en bij slechte resultaten al gauw word afgedaan als trechtervoetbal en aanpassen an de tegenstander.

Collingwood

Sipke verwacht wel op 'zeer korte termijn' een nieuwe trainer zegt hij tegen Fox. Tegenover LEO heeft hij het over 'één dezer dagen'.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 18:30:33
Sipke verwacht wel op 'zeer korte termijn' een nieuwe trainer zegt hij tegen Fox. Tegenover LEO heeft hij het over 'één dezer dagen'.

Ik heb het alleen op internet gelezen, maar daar kreeg ik het idee dat hij bedoelde dat hij snel een nieuwe trainer verwachte omdat hij zelf had aangegeven het zelf niet te doen. Dus meer dat hij verwachtte dat de club er naar zou handelen.

Hij jij op tv het idee dat hij dat bedoelde of dat hij bedoelde dat ze dicht bij een nieuwe trainer waren?

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 19:29:36
Ik heb het alleen op internet gelezen, maar daar kreeg ik het idee dat hij bedoelde dat hij snel een nieuwe trainer verwachte omdat hij zelf had aangegeven het zelf niet te doen. Dus meer dat hij verwachtte dat de club er naar zou handelen.

Hij jij op tv het idee dat hij dat bedoelde of dat hij bedoelde dat ze dicht bij een nieuwe trainer waren?

Tsja, dat is een kwestie van interpretatie, zou wat mij betreft beide kunnen zijn puur op basis van de interviews. Wel lijkt het me sterk dat hij het zou zeggen (in beide gevallen) als Booy hem heeft verteld dat het nog wel een tijdje kan duren.

Maar je kunt zelf oordelen:

https://www.foxsports.nl/video/2074967/hulshoff-voor-mij-beter-niet-deze-club-stappen/

https://www.youtube.com/watch?v=H3xndiS5SyU

AL

rudie

Een uitspraak als 'we zijn aan het vissen en wachten tot er wordt gebeten' komt niet echt sterk over, klinkt als 'we weten het niet, gooien wat lijntjes uit en hopen dat iemand wil'.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2018, 19:45:25
Tsja, dat is een kwestie van interpretatie, zou wat mij betreft beide kunnen zijn puur op basis van de interviews. Wel lijkt het me sterk dat hij het zou zeggen (in beide gevallen) als Booy hem heeft verteld dat het nog wel een tijdje kan duren.

Maar je kunt zelf oordelen:

https://www.foxsports.nl/video/2074967/hulshoff-voor-mij-beter-niet-deze-club-stappen/

https://www.youtube.com/watch?v=H3xndiS5SyU

Thanks, ik kom er niet uit. Jammer dat de interviewer niet wat scherper door vraagt.

Het zou trouwens echt funest zijn als het te lang duurt en Sipke stapt op. Kan mij niet voorstellen dat hij dat doet met zijn verleden bij Cambuur, maar toch....

Deze man heeft trouwens veel ondankbaar werk opgeknapt de laatste twee seizoenen.

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 20:19:33
Thanks, ik kom er niet uit. Jammer dat de interviewer niet wat scherper door vraagt.

Dat dacht ik ook al, leek me een goed moment daarvoor. Zeker omdat Sipke (even een interpretatie van mijn kant  :_schater) een gezicht trok alsof hij de vervolgvraag ook verwachtte.

Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 20:19:33
Het zou trouwens echt funest zijn als het te lang duurt en Sipke stapt op. Kan mij niet voorstellen dat hij dat doet met zijn verleden bij Cambuur, maar toch....

Deze man heeft trouwens veel ondankbaar werk opgeknapt de laatste twee seizoenen.

Mee eens, ik heb daar wel waardering voor. Ik zie hem trouwens ook niet opstappen, zal hij zich financieel ook niet kunnen veroorloven lijkt mij.

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 11, 2018, 17:16:10
Oudere trainers met gezag is niet meer van deze tijd.

Mannen als Van Gaal, Hiddink en Advocaat het kan mijn inziens niet meer in deze tijd.

Trainers ala Guardiola, Klopp, Lijnders gebruiken een hele nieuwe stijl.

Arne Slot is ook zo'n voorbeeld, tactisch ijzersterk. Is 1 van de groep, staat er midden in, maar als het moet staat hij er boven.

Ik denk dat het Hyballa gaat worden.
en wat is hyballa dan . Ook 1 van regels en passie op een ouderwetse manier. Tactisch bij nec niks laten zien

PePe

Zou Sipke zich gepasseerd voelen? Het bestuur vind hem niet geschikt als hoofdtrainer, maar mag altijd wel als stand-in hoofdtrainer werken.

sunderland

Citaat van: PePe op januari 11, 2018, 20:58:04
Zou Sipke zich gepasseerd voelen? Het bestuur vind hem niet geschikt als hoofdtrainer, maar mag altijd wel als stand-in hoofdtrainer werken.
als Sipke had aangeven wel hoofdtrainer te willen zijn had ie dat geworden. Hij had na Helmond uit besloten niet te willen.

Lore

Citaat van: sunderland op januari 11, 2018, 21:14:35
als Sipke had aangeven wel hoofdtrainer te willen zijn had ie dat geworden. Hij had na Helmond uit besloten niet te willen.

Zouden ze hem niet hebben aangeboden om tot het einde van het seizoen hoofdtrainer te zijn? Ik zou het dan ook niet doen. Hij is twee keer interim geweest en twee keer werden de resultaten beter.

Bankzitter

Ik denk (hoop) dat Sipke genoeg zelfkennis heeft om te weten dat hij het niet alleen met Bruin (en Ponk) redt maar een taktisch sterke trainer met een sterke persoonlijkheid naast hem nodig is.

poelie-lwd

Goed luisteren wat Schilder zegt en Sipke weet dat ook. Hij wordt niet serieus genomen. Dan ist gewoon klaar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: sunderland op januari 11, 2018, 20:57:07
en wat is hyballa dan . Ook 1 van regels en passie op een ouderwetse manier. Tactisch bij nec niks laten zien

Verdiep je maar eens in zijn carrière.
Ik was niet positief, heb laatst een heel interview gelezen over zijn filosofie en dat was toch wel indrukwekkend. Kan hem niet vinden zo 1-2-3.

UPDATE Artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets