Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op januari 11, 2018, 22:23:23
Goed luisteren wat Schilder zegt en Sipke weet dat ook. Hij wordt niet serieus genomen. Dan ist gewoon klaar.

Waar staat dat interview met Schilder?

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 11, 2018, 22:36:28
Verdiep je maar eens in zijn carrière.
Ik was niet positief, heb laatst een heel interview gelezen over zijn filosofie en dat was toch wel indrukwekkend. Kan hem niet vinden zo 1-2-3.

UPDATE Artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/06/nederlandse-creativiteit-duitse-discipline-a1587340
praatjes en uitvoering is een verschil. Zegt ook wel iets dat er nog geen club is die hem heeft gehaald. Ik zou hem hier wel willen zien overigens

Oosttribune

Citaat van: sunderland op januari 12, 2018, 08:03:28
praatjes en uitvoering is een verschil. Zegt ook wel iets dat er nog geen club is die hem heeft gehaald. Ik zou hem hier wel willen zien overigens

Ik zou ook voorstander zijn, hij heeft de beleving die Henk de Jong ook heeft en dat werkt hier heel goed. Een trainer zonder cambuur verleden en heeft een aardige filosofie. Hij heeft alleen iets onvoorspelbaars over zich en Cambuur durft dat niet aan, directie wil naar mijn idee te stevig de touwtjes in handen houden. Een Rene Hake is dan een hele veilige keuze... of een Stuivenberg

We kunnen in ieder geval stellen dat het een trainer gaat worden zonder Cambuur verleden dat lijkt mij wel duidelijk na het interview van Booij bij Fox

PePe

Sipke voor Fox over de nieuwe trainer: Het zal volgende week wel eens bekend worden.

Montana

Ze zijn met twee in gesprek

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

carlo de leeuw

Collingwood

Reon Boeringa
@reonboeringa
Foeke Booy hoopt deze maand drie spelers naar Cambuur te halen: een spits, middenvelder en een linksback. Daarnaast uiteraard een trainer. De club hoopt nog op een langetermijnoplossing, maar indien de juiste kandidaat er niet tussen zit is een coach tot einde seizoen een optie.

Zullen ze wel met iemand voor de lange termijn bezig zijn en iemand voor de korte (als Montana de juiste info heeft). Mocht de eerste afzeggen, dan zal het de tweede worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Citaat van: moodygrunn op januari 13, 2018, 13:12:17
Ook bekend wie?

Nee, maar ik vermoed sws Langeler. Maar dat is vooral speculatie van mijn kant

speculeter

Het schijnt dat Hyballa op de tribune zat gisteravond
Voor wat het waard is.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op januari 13, 2018, 16:47:10
Het schijnt dat Hyballa op de tribune zat gisteravond
Voor wat het waard is.
klopt helemaal :y

Bankzitter

Lijkt me wel een type dat zo'n sfeeractie wel kan waarderen. Het zal iig niet saai worden met Hyballa.

speculeter

Hyballa of langerer dus??