Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2018, 22:10:04
Wel even in perspectief blijven zien. We mogen god op onze blote knietjes danken want jong AZ heeft behoorlijk wat kansen verprutst. Desalniettemin blij met de 3 punten!

Zonder geluk vaart niemand wel.

PePe

Citaat van: Montana op januari 15, 2018, 21:03:29
Er is een hele rits trainers in Wormerveer oa Stuivenberg maar ook Koolhof.

Koolhof is scout bij Grun toch? (Naailand zal nu Roberta wel willen volgen)

ChantiSCC

Citaat van: PePe op januari 15, 2018, 22:25:14

of jeugd van az

Montana

Citaat van: PePe op januari 15, 2018, 22:25:14

Volgens mij is hij daar de laan uitgestuurd

PePe

PePe

Citaat van: PePe op januari 13, 2018, 21:44:07
Ik kijk de laatste tijd ook naar de trainers die op het punt van verlengen staan.
Zolang Lukkien nog niet heeft bij getekend, zie ik hem ook als mogelijk nieuwe trainer.

Vanavond bij de wedstrijd. (geïnteresseerde trainer)

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 15, 2018, 22:10:04
Wel even in perspectief blijven zien. We mogen god op onze blote knietjes danken want jong AZ heeft behoorlijk wat kansen verprutst. Desalniettemin blij met de 3 punten!
Het juiste perspectief is dat Ponk Cummins beter heeft gemaakt? :devil

Dokkumer

Voor wat betreft Koolhof..
Uiteraard geef ik mijn mening van afstand, want ik zit nooit in de kleedkamer en ik heb het genoegen gehad hem een enkele keer te mogen spreken.
In mijn ogen was Koolhof in de tijd dat hij hier trainer was een hele aardige man, misschien wel te lief voor de spelers. Wel een trainer met een bepaalde voetbalvisie die mij op zich wel beviel en voor zover ik kan zien een behoorlijk netwerk.

Komen we op het grote pijnpunt, juist het aardige is volgens mij het probleem wat hem de kop gekost heeft. In die tijd had hij een groep met nogal wat mannetjes, die naar de supporters overigens :thumbsup waren. Ik heb dus het idee dat hij niet op de juiste momenten boven de groep kon staan.

PePe

Jurrie Koolhof zie ik met z'n 58 jaar geen trainer hier meer worden.
Inmiddels al 10 jaar geen trainer meer.

sunderland

Citaat van: PePe op januari 16, 2018, 14:06:33
Jurrie Koolhof zie ik met z'n 58 jaar geen trainer hier meer worden.
Inmiddels al 10 jaar geen trainer meer.
achterbaks figuur

sunderland

Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:20:01
Voor wat betreft Koolhof..
Uiteraard geef ik mijn mening van afstand, want ik zit nooit in de kleedkamer en ik heb het genoegen gehad hem een enkele keer te mogen spreken.
In mijn ogen was Koolhof in de tijd dat hij hier trainer was een hele aardige man, misschien wel te lief voor de spelers. Wel een trainer met een bepaalde voetbalvisie die mij op zich wel beviel en voor zover ik kan zien een behoorlijk netwerk.

Komen we op het grote pijnpunt, juist het aardige is volgens mij het probleem wat hem de kop gekost heeft. In die tijd had hij een groep met nogal wat mannetjes, die naar de supporters overigens :thumbsup waren. Ik heb dus het idee dat hij niet op de juiste momenten boven de groep kon staan.
die mannetjes waren niet achterbaks. Te lief naar buiten maar ondertussen

Baresi

Ene Hulshof lijkt me wel een goede trainer voor cambuur maar ik snap het wel als je x aantal keer gepasseerd wordt door de directie en ook snap ik het niet want Hulshof wil dolgraag hoofdtrainer worden,, dus er moeten wat plooien worden glad gestreken want deze man heeft ook zijn trots.
Nu de kans om Hulshof een meerjarig contact te geven en een ervaren assistent erbij die vroeger een goede verdediger was bv Johan Groote.
Kom op directie!!

Scc4-ever

Citaat van: Baresi op januari 16, 2018, 16:12:26
Ene Hulshof lijkt me wel een goede trainer voor cambuur maar ik snap het wel als je x aantal keer gepasseerd wordt door de directie en ook snap ik het niet want Hulshof wil dolgraag hoofdtrainer worden,, dus er moeten wat plooien worden glad gestreken want deze man heeft ook zijn trots.
Nu de kans om Hulshof een meerjarig contact te geven en een ervaren assistent erbij die vroeger een goede verdediger was bv Johan Groote.
Kom op directie!!
hulshoff had aangegeven geen hoofdtrainer te willen zijn.  https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2065691/hulshoff-bedankt-voor-hoofdtrainerschap-cambuur

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op januari 16, 2018, 17:15:15
Andor Faber
@Andor_F
Peter #Hyballa is niet benaderd door #Cambuur om de nieuwe trainer te worden, zo vertelde de Duitse trainer me net. Desgevraagd vertelde hij over Cambuur: "Interessante club met super supporters."
Hyballa zou echt niet een verkeerde trainer zijn voor onze club.
Maar dergelijke trainers zouden niet onder Foeke kunnen werken.
We krijgen een trekpop en Foeke trekt aan de touwtjes.