Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

AL

hobbes

Cor

Citaat van: AL op januari 24, 2018, 17:07:36
Goede trainer, maar een arrogante kwal.

Dan past hij hier wel  :proost

isari71

Veel trainers in de eredivisie verlengen hun contract niet na komend seizoen. V.d. Looi, Faber, Fraser hebben het nu al aangegeven en veel andere contracten lopen af. Totaal 10 van de 18. Denk dat veel mogelijke trainers die nu (thuis) op de bank zitten of nu wel ergens trainen en denken dat ze misschien hogerop kunnen dus even afwachten wat er in de zomer gaat gebeuren en zich niet te snel willen binden. Ben benieuwd of er na Twente echt een nieuwe trainer bekend gemaakt wordt, of dat Sipke dan de rest van het seizoen af mag maken.
Aut viam inveniam, aut faciam.

grijskijker

Citaat van: hobbes op januari 24, 2018, 17:10:20
Ja, die kunnen het weten.
Pieter Huistra ,30-01 laatste wedstrijd in Oezbekistan, zou hij het worden?

PePe

Volgens FCG Radio zijn wij in gesprek met Pastoor.

https://twitter.com/fcgradio/status/956127013751926785

Ja, die kunnen het weten.
------------------------------------------------------------------------------------

Hiermee hopen dat hij in ieder geval niet in Groningen terecht gaat komen!!

Josli

Misschien vloeken in de kerk, maar ik ben wel gecharmeerd van Pastoor (ondanks zijn DKV verleden).
Die heeft toch in het verleden wel bewezen goed voetbal er in te kunnen brengen en resultaat te halen.
Alleen blijkt zijn houdbaarheidsdatum niet altijd even lang te zijn. Maar ik denk eigenlijk dat hij hier best goed zou passen...

Bernardo

Kwal van een vent. Alsjeblieft niet.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:34:28
Je kent hem al jaren persoonlijk? Spelers lopen met hem weg...

Collingwood

Sowieso moet dat (net als een Cambuur-verleden) toch van ondergeschikt belang zijn? Het belangrijkste is of hij op de training spelers beter maakt en in wedstrijden resultaten behaalt.

Of iemand al dan niet bij de club past (waar je toch in de praktijk vaak pas achter komt) is niet helemaal onbelangrijk, o.a. voor het krediet en draagvlak dat iemand krijgt om iets op te bouwen, maar wat mij betreft niet een eerste vereiste. Met goede resultaten komt de steun vanzelf.
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: Josli op januari 25, 2018, 11:19:17
Misschien vloeken in de kerk, maar ik ben wel gecharmeerd van Pastoor (ondanks zijn DKV verleden).
Die heeft toch in het verleden wel bewezen goed voetbal er in te kunnen brengen en resultaat te halen.
Alleen blijkt zijn houdbaarheidsdatum niet altijd even lang te zijn. Maar ik denk eigenlijk dat hij hier best goed zou passen...

Houdbaarheidsdatum van een trainer is in de meeste gevallen niet zo lang  ;)

Bernardo

Ken hem niet persoonlijk, maar hoe hij overkomt in de media vind ik het maar een arrogant mannetje. Overschat zichzelf nogal.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:34:28

Mooi figuur!  :_schater

Maar niet de juiste trainer voor Cambuur.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets