Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Niet zelf verzekerd zijn, of te zelf verzekerd is niet goed. Een balans hierin vinden is moeilijk.
Wat je nu bij Sparta hoort is dat de selectie slecht is. (heeft Pastoor samengesteld)
Uiteraard gaat Booij dat hier bewaken. Spelers beter maken is positief, kunnen we hier wel gebruiken.

Lwd79

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 12:07:30
Mooi figuur!  :_schater

Maar niet de juiste trainer voor Cambuur.

Wie is dan de juiste trainer voor cambuur?
Het hoeft van mij ook niet iemand met een zogenaamd hart voor de club te zijn dat is al meerdere keren niet goed bevallen.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2018, 11:44:09
Ken hem niet persoonlijk, maar hoe hij overkomt in de media vind ik het maar een arrogant mannetje. Overschat zichzelf nogal.
Arrogant word wel eens verward met zelfverzekerd,hij heeft een uitgesproken mening en daar is niks mis mee lijkt me...

sjaak

Column Hugo Borst ooit gelezen over hem? Hij past perfect bij een club als Barcelona, waar alles is geregeld en waar hij zich puur op het voetbal kan richten. Bij Cambuur zou zelfs Paul Jansen nog aanwijzingen krijgen.

Niet doen dus...

grijskijker

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 13:02:33
Column Hugo Borst ooit gelezen over hem? Hij past perfect bij een club als Barcelona, waar alles is geregeld en waar hij zich puur op het voetbal kan richten. Bij Cambuur zou zelfs Paul Jansen nog aanwijzingen krijgen.

Niet doen dus...
Alsof hij objectief is... en daarbij is Hugo maar een journalist.

sjaak

Klopt jonguh en hij is helemaal geen fan van Sparta. Sorry voor mijn bijdrage.

Dokkumer

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 13:07:56
Klopt jonguh en hij is helemaal geen fan van Sparta. Sorry voor mijn bijdrage.
En bij Sparta zijn alle trainers ook geweldenaren, die hoeven in tegenstelling tot hier na 3 nederlagen op rij nooit op te rottten.
Als Hugo Borst het over zijn Sparta heeft is hij nooit objectief.

Wat Pastoor betreft zou je de volgende vragen moeten stellen
1. Kan hij met de supporters overweg
2. Heeft hij de voetbalvisie die het gros van ons voor ogen heeft
3. Lust hij bier en is hij bereid om een rondje weg te geven.

poelie-lwd

Het is een wijsneus maar ik vind het niet een slechte trainer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sjaak

Klopt, hier is iedereen wel objectief inderdaad. Zeker wat betreft toekomstige trainers.

Beantwoord je eigen vragen zelf eens. Ik geef mijn antwoorden

1. Nee
2. Ja, maar dan moeten zelfs de supporters luisteren naar zijn aanwijzingen en opvolgen
3. Denk het wel en ja, als hij wint wel een keer.

sjaak

Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 14:52:38
Het is een wijsneus maar ik vind het niet een slechte trainer.

Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.

Dokkumer

Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.

In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.

Galdiano

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 14:56:49
Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.

Zijn salaris niet kunnen betalen?
Als je bij Sparta wordt ontslagen, waar moet je dan heen? Ik denk dat je dan blij mag zijn als een club als Cambuur komt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sjaak

Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2018, 14:58:00
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.

In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.

En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.

sjaak

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2018, 14:59:03
Zijn salaris niet kunnen betalen?
Als je bij Sparta wordt ontslagen, waar moet je dan heen? Ik denk dat je dan blij mag zijn als een club als Cambuur komt.

Mooi dat je dat denkt.

Voorstopper

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:16
En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.
Want jij hebt met hem gewerkt en weet zijn werkwijze