Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Het blijft spannend.
Dat die nieuwe trainer komt geloof ik wel.
Nieuwe spelers?Ik weet het niet.

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 25, 2018, 21:43:19
Het blijft spannend.
Dat die nieuwe trainer komt geloof ik wel.
Nieuwe spelers?Ik weet het niet.
verwacht dat het met Teijsse wel rondkomt. Verder denk ik niet dat er wat bruikbaars beschikbaar is als creatieve middenvelder en dan ook daadwerkelijk naar Leeuwarden wil komen. Spits geen noodzaak met Robertha. Verder alleen nieuwe spelers bij vertrek van bv Matthieu of Daniels.

speculeter

Zou Ritzmaier nog steeds een optie zijn?

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 25, 2018, 22:15:06
Zou Ritzmaier nog steeds een optie zijn?
dat zou gewoon een geweldige versterking zijn. En lijkt me ook direct inzetbaar. Maar of hij zelf wil

keije

Die Stuuvenberg is ook een vreemde vogel met zijn whoop polsbandjes. Mijn droomkandidaat is Danny Buys , als die niet naar Groningen gaat.

sjaak

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2018, 18:50:59
Nee Sjaakie, ik ben nog al traag van begrip.
Maar zal je wel voordragen om zitting te nemen in de commissie van aanbeveling. l0l
Dat heb ik gemerkt. Voor de rest, hartelijk dank.

V-man

Heb ook mijn reserves bij de pastoor. Beetje Maas type maar heeft wel 2x promotie geflikt! Mag van mijn part...

cambuurmania

Pastoor is tenminste een man met een visie,dat het een eigenwijze drol is moet je accepteren.
En een Dkv verleden kan me geen reet schelen.
Heb hem liever dan een Anastasiou of andere nobody,hij heeft een mening en kan een ploeg neerzetten.
Laat maar komen.

sjaak

Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 16:39:53
Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.

Echt Johnny? Dus als trainer hoef je geen binding te hebben met de club c.q. supporters?

Lore

Citaat van: V-man op januari 26, 2018, 00:31:01
Heb ook mijn reserves bij de pastoor. Beetje Maas type maar heeft wel 2x promotie geflikt! Mag van mijn part...

Met dat twee keer promotie heeft hij al zo ongelofelijk meer gepresteerd dan Maas.

Dokkumer

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:16
En zelfs de ballenjongens aanwijzingen willen geven waar te staan, hoe de buschauffeur moet rijden en wanneer de supporters moeten juichen of joelen laten we dan ook maar aan hem over..........Trainer prima, maar niet voor een club als Cambuur.
Dat is de perfecte omschrijving van Louis van Gaal.
Zoals ik al aangaf ik ken Pastoor alleen van naam en zijn CV, wat hij verder intern doet niet. Ballenjongens aanwijzingen geven kan best goed zijn. Wij hebben/hadden hier een aantal rondlopen die bij een achterstand in de slotfase alles op zijn elfendertigst doen en bij een voorsprong haast hebben.

Dokkumer

Citaat van: sjaak op januari 26, 2018, 10:54:56
Echt Johnny? Dus als trainer hoef je geen binding te hebben met de club c.q. supporters?
Die binding hoef je op voorhand niet te hebben, dat kun je opbouwen. Dus dat argument vind ik niet valide, of moet een trainer op voorhand als biertjes uitdelen in het supportershome omdat hij er misschien ooit komt te werken?

Vlampiep

Citaat van: sjaak op januari 26, 2018, 10:54:56
Een trainer wordt volgens mij aangesteld op basis van zijn competenties en eisenpakket en besteedbaar budget.
Binding met de club c.q. supporters is wat mij betreft daaraan ondergeschikt.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2018, 14:22:26
Een trainer wordt volgens mij aangesteld op basis van zijn competenties en eisenpakket en besteedbaar budget.
Binding met de club c.q. supporters is wat mij betreft daaraan ondergeschikt.
en je ziet het resultaat .Keizer smeert um 2x en Maas had ook geen binding en zie de resultaten.Een trainer moet hier echt wel passen.Moet wat sympathiek en open zijn. As die pastoor een beetje openstaat voor de supporters en bijv bij de trainingen es een praatje maakt

Agy

Nou Pastoor is veel maar zeker niet sympathiek  :X