Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Cambuur is al enige tijd op zoek naar een trainer en slaagt er maar niet in om er een te vinden. Misschien moet Cambuur in plaats van een trainer op zoek gaan naar een trainster, in de naam van Sarina Wiegman.

Afgelopen week werd Wiegman gelinkt aan FC Groningen, waarbij ze Ernest Faber op zou moeten volgen. FC Groningen heeft al laten weten voor komend seizoen geen interesse te hebben, maar sluit in de toekomst niets uit. ''Sarina moet het eerst op een ander niveau proberen, in de eerste divisie ofzo. Bij SC Cambuur bijvoorbeeld, die zoeken ook nog naar een trainer'', zegt Foppe de Haan in de Dagblad van het Noorden.

''De mannenwereld is een heel andere wereld voor haar'', vervolgt hij. ''Daar moet ze eerst een poosje aan wennen. De communicatiepatronen liggen bij de mannen heel anders dan bij de vrouwen. Het lijkt me verstandig dat ze op een lager niveau instapt. Ze heeft verstand van voetbal, daar mankeert niks aan. Maar vrouwelijke trainers hebben nu eenmaal met andere omstandigheden te maken, die moeten zich nog veel meer bewijzen dan hun mannelijke collega's'', besluit hij.

Wat een LUL die FdH!

sunderland

Whaha dan ist einde sk

V-man

Wat mij ontzettend irriteert is de arrogantie van die bejaarde domela foppe is dat hij dus de Juup, en SCC, als een niveau lager ziet. Beste Domela: "Het verschil tussen de top Juup en de staart van de Ere hangt van toevalligheden aan elkaar". Hij moest ook zo nodig een woordje doen net op NPO 2 Leeuwarden CH 2018. Op de achtergrond werd een riedeltje gespeeld vh "woanskip", de verslaggever refereerde hiernaar, en de ergenis jegens SCC spatte er weer vanaf. De man heeft i.d.d. al heel wat scheppen aarde op zijn wit/ blauw gestreepte corpse...amen

AL

Walgelijk figuur die Foppe :R :R

sunderland

De walg van de belangstelling heeft toen ook stiekem uitgelekt dat Dwight naar dkv ging. We weten het vervolg. Die vent is een schijnheilige rat en dat was ie al op het sios toen ie les gaf aan ons

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 27, 2018, 23:32:17
De walg van de belangstelling heeft toen ook stiekem uitgelekt dat Dwight naar dkv ging. We weten het vervolg. Die vent is een schijnheilige rat en dat was ie al op het sios toen ie les gaf aan ons
Eigenlijk is Foppe een zielig mannetje.
In jet verleden heeft hij bij zijn club mooie dingen bereikt en mag hij met trots op terug zien.
Maar daar begint het, dit soort mensjes hebben de ziekelijke hang naar de voorgrond en worden zielig als ze voor de camera komen.
Ieder dorp heeft recht op zijn dorpsgek, maar het werd mij toch even te veel toen ze die idioot gisteravond als ambassadeur van LF 2018 weer voor de tv haalden.
Als dit de Mienskip is, sta ik daar lichtjaren vanaf.

Noordcambuur

Citaat van: AL op januari 27, 2018, 22:55:43
Walgelijk figuur die Foppe :R :R
dat is die stinkboer ook ik walg ook van hem,maar waarom gister niet op aangesproken.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 09:22:02
dat is die stinkboer ook ik walg ook van hem,maar waarom gister niet op aangesproken.

Omdat hij dan weer met zijn zielige vingertje kan wijzen naar de cambuur supporters. Ik hoop dat hij met rust gelaten is, heeft ie niks te janken

Treb

Nou boeehooe zeg.

Die gast heeft net zo'n hekel aan Cambuur als de meeste van ons aan dat clubje daar.

Nou niet zo schijnheilig doen met zn allen.

sk13

Misschien wordt het jan de jonge wel. Nu nog assistent bij Verbeek. Dat zou kunnen verklaren waarom ze het over deze wedstrijd heen tillen

sunderland

Citaat van: sk13 op januari 29, 2018, 16:00:36
Misschien wordt het jan de jonge wel. Nu nog assistent bij Verbeek. Dat zou kunnen verklaren waarom ze het over deze wedstrijd heen tillen
ja Misskien. Opflikkeren met due boer

PePe

Citaat van: sk13 op januari 29, 2018, 16:00:36

Of Marino Pusic?

D.H.Skolten

Citaat van: Treb op januari 28, 2018, 21:29:30
Nou boeehooe zeg.

Die gast heeft net zo'n hekel aan Cambuur als de meeste van ons aan dat clubje daar.

Nou niet zo schijnheilig doen met zn allen.
Dus daarom mag je er geen kritiek op hebben? Is dat je punt?

Montana

Sunday Oliseh komt ook vrij  8)

Cor

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2018, 09:22:02

Wie hield je tegen?