Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Agy op januari 26, 2018, 17:20:48
Nou Pastoor is veel maar zeker niet sympathiek  :X
klopt . Zou ie wel moeten zijn hier

NRG

Wie de nieuwe trainer ook wordt.. Hij zal nooit de volledige instemming krijgen van alle supporters. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik denk dat de nieuwe trainer, wie het ook wordt, vooral een eerlijke kans verdiend. 

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 26, 2018, 15:29:38
en je ziet het resultaat .Keizer smeert um 2x en Maas had ook geen binding en zie de resultaten.Een trainer moet hier echt wel passen.Moet wat sympathiek en open zijn. As die pastoor een beetje openstaat voor de supporters en bijv bij de trainingen es een praatje maakt
Keizer wilde zijn passie weer terug en keerde terug naar het "gras" en werd weer trainer, staat volgens mij los van binding met de club.
Na terug komst als trainer bij Cambuur, kreeg hij het aanbod de beloften van Ajax te trainen, een aanmerkelijke financiele en sportieve verbetering van zijn loopbaan.
De binding met een club houdt op waar de financiele verbetering zijn intrede doet, de trainer is maar een passant en floreert zolang de prestatie navenant de verwachtingen blijven. Dan kun je nog zo'n binding hebben,maar als de prestaties wegblijven wordt je gewieberd.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op januari 26, 2018, 19:20:27
Wie de nieuwe trainer ook wordt.. Hij zal nooit de volledige instemming krijgen van alle supporters. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Ik denk dat de nieuwe trainer, wie het ook wordt, vooral een eerlijke kans verdiend.
klopt helemaal kerel......we moeten maar ff afwachten wie de TS versterkt.

zeewolde

Andries Jonker gespot

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2018, 19:22:29
Keizer wilde zijn passie weer terug en keerde terug naar het "gras" en werd weer trainer, staat volgens mij los van binding met de club.
Na terug komst als trainer bij Cambuur, kreeg hij het aanbod de beloften van Ajax te trainen, een aanmerkelijke financiele en sportieve verbetering van zijn loopbaan.
De binding met een club houdt op waar de financiele verbetering zijn intrede doet, de trainer is maar een passant en floreert zolang de prestatie navenant de verwachtingen blijven. Dan kun je nog zo'n binding hebben,maar als de prestaties wegblijven wordt je gewieberd.
zolang hij hier was had hij geen enkele band met de supporters.In de degradatiestrijd was ie zo eigenwijs om zelfs ons beste speler niet op te stellen.Hij had ook het publiek meer mee moeten nemen

speculeter

Hoeveel trainers zijn er vandaag gespot bij onze wedstrijd?

Lore

Citaat van: speculeter op januari 26, 2018, 20:57:42
Hoeveel trainers zijn er vandaag gespot bij onze wedstrijd?

In ieder geval twee!  :proost

reisbureau

Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.
Sipke en co kun je wat van vinden, maar doen het gewoon goed.

Aantal spelers lijken opeens veel te kunnen brengen die om welke redenen dan ook in eerste halfjaar buiten beeld waren. Wie daar de credits voor moeten hebben is lastig te duiden (speler/trainer/toeval etc). Maar feit is er.
Behoorlijk aantal punten.
Minder wisselvallig.
Rotste appels buiten de ploeg.

Tja en Sipke wil niet als hoofdtrainer aan de bak en dat snap ik ook nog wel een beetje. Je zal maar als Hoofdtrainer bij je eerste klus als eindverantwoordelijke van een BVO direct af geserveerd worden. Dan kun je het voor altijd schudden (tientallen voorbeelden van). 
Daarnaast lijkt Sipke niet de onvoorwaardelijke steun te hebben van ons als achterban. Deels natuurlijk veroorzaakt door de club zelf door hem als rasechte Leeuwarder te positioneren (wat hij natuurlijk niet is).
En ook werd de vorige goede periode (2016/2017) van de tussenpauzen meer aan Slot toegewezen dan aan Hulshoff.

Een nieuwe hoofdtrainer kan het qua resultaat (punten halen) volgens mij niet beter doen dan nu en als dat niet het geval is vallen we massaal over hem heen.

Ik zeg. Sipke en co de rit toch maar af laten maken en dan in de communicatie maar duidelijk maken dat ze hem afrekenen als assistent i.p.v. hoofdtrainer en gezien het vergevorderde seizoen geen heil te zien in het verbranden van geld voor een tussen paus.
Met andere woorden. De BVO snapt dat hij het niet wil doen als hoofdtrainer en dat respecteren maar er niet voor kiezen een nieuwe aan te stellen en de assistent als interim aan te houden (omdat hij nu eenmaal contract heeft als assistent en de papieren heeft om het te mogen doen).

Want stel nu dat we de wedstrijd tegen Twente ook nog overleven. Dan is het invullen nog lastiger.

Maar ja dat is dromen en ik heb het vermoeden dat ze de opvolger al hebben.

We staan inmiddels 11e en zijn op de goede weg. We zijn de eerste seizoenshelft aan het vergeten.
Het begint bijna eng te worden dat de opvolging van Dijkhuizen niet direct aansluitend is geweest.

Verhaal nieuwe trainer gaat een steeds lastiger verhaal worden naar mijn mening.

Zuid1991

Citaat van: reisbureau op januari 27, 2018, 10:56:56
Sipke en co kun je wat van vinden, maar doen het gewoon goed.

Aantal spelers lijken opeens veel te kunnen brengen die om welke redenen dan ook in eerste halfjaar buiten beeld waren. Wie daar de credits voor moeten hebben is lastig te duiden (speler/trainer/toeval etc). Maar feit is er.
Behoorlijk aantal punten.
Minder wisselvallig.
Rotste appels buiten de ploeg.

Tja en Sipke wil niet als hoofdtrainer aan de bak en dat snap ik ook nog wel een beetje. Je zal maar als Hoofdtrainer bij je eerste klus als eindverantwoordelijke van een BVO direct af geserveerd worden. Dan kun je het voor altijd schudden (tientallen voorbeelden van). 
Daarnaast lijkt Sipke niet de onvoorwaardelijke steun te hebben van ons als achterban. Deels natuurlijk veroorzaakt door de club zelf door hem als rasechte Leeuwarder te positioneren (wat hij natuurlijk niet is).
En ook werd de vorige goede periode (2016/2017) van de tussenpauzen meer aan Slot toegewezen dan aan Hulshoff.

Een nieuwe hoofdtrainer kan het qua resultaat (punten halen) volgens mij niet beter doen dan nu en als dat niet het geval is vallen we massaal over hem heen.

Ik zeg. Sipke en co de rit toch maar af laten maken en dan in de communicatie maar duidelijk maken dat ze hem afrekenen als assistent i.p.v. hoofdtrainer en gezien het vergevorderde seizoen geen heil te zien in het verbranden van geld voor een tussen paus.
Met andere woorden. De BVO snapt dat hij het niet wil doen als hoofdtrainer en dat respecteren maar er niet voor kiezen een nieuwe aan te stellen en de assistent als interim aan te houden (omdat hij nu eenmaal contract heeft als assistent en de papieren heeft om het te mogen doen).

Want stel nu dat we de wedstrijd tegen Twente ook nog overleven. Dan is het invullen nog lastiger.

Maar ja dat is dromen en ik heb het vermoeden dat ze de opvolger al hebben.

We staan inmiddels 11e en zijn op de goede weg. We zijn de eerste seizoenshelft aan het vergeten.
Het begint bijna eng te worden dat de opvolging van Dijkhuizen niet direct aansluitend is geweest.

Lang verhaal. Tis suh simpel as wat. Na Twente komt er een nieuwe trainer zoals gezegd. Sipke weer als assistent.
Op naar de play offs!

Noordcambuur

En op naar de halve finale KNVB beker.

moodygrunn

Citaat van: Zuid1991 op januari 27, 2018, 11:23:49
Lang verhaal. Tis suh simpel as wat. Na Twente komt er een nieuwe trainer zoals gezegd. Sipke weer als assistent.
Op naar de play offs!

Als dat inderdaad waar is dan zal dat die knakker uit oezbekistan wel worden.
In Henk en Sandor we trust

PePe

Eigenlijk hebben we nu niets meer nodig:
Geen TD, we halen toch niets!
Geen trainer, het gaat nu goed!
Geen spelers, het gaat nu goed!

Wie niet mee wil of niet kan, mag vertrekken. (nu wordt er beter gepresteerd)

De Gast

Nou nou nou.. geen spelers? Een Telstar is nog steeds een maatje te groot hoor.

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 27, 2018, 18:50:20
Nou nou nou.. geen spelers? Een Telstar is nog steeds een maatje te groot hoor.
wij hebben thuis van het ontzettend sterke telstar gewonnen.