Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Lwd79

Citaat van: Dokkumer op januari 25, 2018, 14:58:00
Wij zijn altijd objectief. Zolang er ook maar een geur van dkv aan zit is het 0,0..
Nee zonder gekheid, ik vind hem niet een onaardige trainer en zie niet in waarom deze man geen kans kan krijgen.

In de media een lul? Nou en.
Geen vrienden met alle supporters? Nou en.
Presteren, dus goede resultaten? DAAR draait het om.

Dat kortzichtige gelul over dkv slaat nergens op.
Henk de jong en sandor van der heide worden hier ook nog dagelijks geroemd terwijl die ook van dkv zijn gekomen.

sjaak

Citaat van: Voorstopper op januari 25, 2018, 15:20:20
Want jij hebt met hem gewerkt en weet zijn werkwijze

Nee, maar jij gelukkig wel, dus we wachten tot jij hem aanstelt ouwe voorstopper

Vlampiep

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 15:01:43
Mooi dat je dat denkt.
Nou Sjaakie, waarom zou Pastoor niet bij onze club passen?
Heeft voldoende ervaring, voldoende uitstraling (misschien wel wat te veel), weet zich goed te verwoorden, tactisch voldoende is gebleken, heeft goede oefenstof.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat hij wat verder afstaat van de supporters, nou so what, als de resultaten maar goed zijn.
Laat maar eens weten wat er aan deze trainer mankeert.

poelie-lwd

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 14:56:49
Dus past hij dan bij Cambuur? Los van het feit dat we never zijn salaris kunnen betalen, maar dat terzijde.

Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sjaak

Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2018, 16:37:28
Nou Sjaakie, waarom zou Pastoor niet bij onze club passen?
Heeft voldoende ervaring, voldoende uitstraling (misschien wel wat te veel), weet zich goed te verwoorden, tactisch voldoende is gebleken, heeft goede oefenstof.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat hij wat verder afstaat van de supporters, nou so what, als de resultaten maar goed zijn.
Laat maar eens weten wat er aan deze trainer mankeert.

Heb je mijn verhaal gelezen of laten voorlezen Vlampiep? En snapte je het toen nog niet?

sunderland

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2018, 16:39:53
Waarom zou hij niet passen? Resultaten halen en louter zinnige dingen zeggen en je komt een heel eind in Leeuwarden.
op ons nivo is ook heel veel trainbaar en passie erin brengen.Denk ook dat die walg zo gek nog niet is.

sjaak

sunderland

Kest ook niks aan doen

Vlampiep

Citaat van: sjaak op januari 25, 2018, 16:56:07
Heb je mijn verhaal gelezen of laten voorlezen Vlampiep? En snapte je het toen nog niet?
Nee Sjaakie, ik ben nog al traag van begrip.
Maar zal je wel voordragen om zitting te nemen in de commissie van aanbeveling. l0l

Delfzijl/Cambuur

Persoonlijke mening.
Ik vind Pastoor totaal niet bij Cambuur passen, als hij het wordt koop ik de donkerste zonnebril die ik maar kan vinden.
Dat zefingenomneigewijzeikweethetallemaalboveniedereenenallesverhevendetrekje nee voor mij hoeft hij niet.
Aan de andere kant misschien ben ik zelf wel verkeerd bezig en moet ik ruimer denken....
Stip op de horizon, rijdende trein naar de toekomst, zo gaat het op mn werk ook. :X
We gaan het rustig afwachten.

sunderland

Ruimer denken is moeilijk voor een cambuursupporter. Hew ik zelf ook last van.  8)

Scc4-ever

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 25, 2018, 19:27:07
Persoonlijke mening.
Ik vind Pastoor totaal niet bij Cambuur passen, als hij het wordt koop ik de donkerste zonnebril die ik maar kan vinden.
Dat zefingenomneigewijzeikweethetallemaalboveniedereenenallesverhevendetrekje nee voor mij hoeft hij niet.
Aan de andere kant misschien ben ik zelf wel verkeerd bezig en moet ik ruimer denken....
Stip op de horizon, rijdende trein naar de toekomst, zo gaat het op mn werk ook. :X
We gaan het rustig afwachten.
ik betwijfel of er wel een nieuwe trainer komt hoor. T is namelijk lekker stil wat betreft nieuwe spelers en een nieuwe trainer die er moet komen. We zien t wel. T duurt allemaal sowieso lekker lang.

Montana

De club laat echt niks los. Sipke blijft het sws niet. Er is veel respect voor hem maar er komt een nieuwe, dat dan weer wel

Albert Stuivenberg zingt trouwens wel heel lang rond inmiddels..

Scc4-ever

Citaat van: Montana op januari 25, 2018, 21:12:52
De club laat echt niks los. Sipke blijft het sws niet. Er is veel respect voor hem maar er komt een nieuwe, dat dan weer wel

Albert Stuivenberg zingt trouwens wel heel lang rond inmiddels..
er zingen wel meer namen rond. T is sowieso lekker stil. Ben benieuwd wie er uiteindelijk komt. Ook wat er nog bij komt wat betreft nieuwe spelers. We zien t wel.