Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Dwight Lodeweges  : is commisaris bij de boeren.  :_schater

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2022, 20:27:06
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R
wat denk je wat de directie doet?
Uiteindelijk moet de club verder, we krijgen niet ineens een paar weken vrij.

veteraan

De club staat voor de lastige situatie dat de volledige staf al jaren samenwerkt maar dat de belangrijkste man (handhaving eredivisie)nu vervangen moet worden. Iemand als Penders of Ultee is een risico omdat ze uit een andere cultuur moeten worden overgepoot en nog weinig ervaring hebben. Dan blijft eigenlijk alleen iemand uit de buiten-categorie over zoals bv Jaap Stam

PePe

Wat heeft Jaap Stam gepresteerd?
Sipke heeft hier al enkele keren goed werk verricht, mijn voorkeur.
Intern was het uiteraard al bekend, en zijn ze waarschijnlijk verder met een nieuwe trainer dan wij denken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Sikpe ook mijn favoriet, maar volstrekt onhaalbaar
Henk, held, bedankt

zeewolde

Ik hoop dat ze voor kwaliteit gaan en niet voor de snelle goedkope oplossing (Ultee).

wiekie1969

Hyballa. Leven in de brouwerij. Kappen met dat geknuffel en gas erop

wiekie1969

Zet er maar een compleet nieuwe ts neer. Die 2 suurten binne te licht.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 20, 2022, 20:27:06
Het is nog maar 6 uur geleden dat de club bekend maakte dat Henk vanwege ernstige gezondheidsredenen stop als trainer.
Een paar uur la6ter wordt er gvd al druk gespeculeerd wie hem op zal moeten volgen alsof we het over niets hebben. 8P
Een aantal gasten op dit forum vinden hun meninkjes heeeeeeeel belangrijk en gaan na dit trieste nieuws direct over tot de orde van de dag.
Nou het zal de tijd wel zijn maar ik ben klaar met dit soort 12e man lieden. :R

Stel je niet zo aan man. Een trainer is een passant. De club moet door en erin zien te blijven. Na de winterstop is het een drama. Uitgeblust zooitje is het. 19 puntjes uit 26 wedstrijden. Kansloos.

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2022, 22:23:16
Ik hoop dat ze voor kwaliteit gaan en niet voor de snelle goedkope oplossing (Ultee).
Zie de naam Penders voorbij komen, dan heb ik liever Ultee.

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 21:51:30
Sikpe ook mijn favoriet, maar volstrekt onhaalbaar

Waarom onhaalbaar? Hulshoff lijkt me een logische opvolger.

Ik denk dat we niet alleen naar "vrije"(ontslagen)  trainers moeten kijken maar ook of we een trainer ergens kunnen wegtrekken.
Vraag is of we een trimer willen die op dezelfde lijn met dezelfde staf doorwil
Of een trainer die alles overhoop gooit. Zelf zit ik niet zo te wachten op een trainer die na 2 mindere potten maar de bus gaat parkeren, dus ik hoop dat ze een verstandige keuze maken.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:35:41
Hyballa. Leven in de brouwerij. Kappen met dat geknuffel en gas erop

Met als assistent Raymond Atteveld. Dan weest 1 ding zeker; na 34 wedstrijden binne het nog steeds 8 punten.

michello

Sipke zou weer meer bij zijn gezin kunnen zijn als hij terugkomt. Dat lijkt me zeker met het oog op zijn aanstaande assistentie van Koeman ook wel prettig. Maar ik betwijfel of hij zijn baan bij Feyenoord wil opgeven.

Bernardo

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2022, 08:32:37
Met als assistent Raymond Atteveld. Dan weest 1 ding zeker; na 34 wedstrijden binne het nog steeds 8 punten.

Die halen de 10 wedstrijden niet eens.

EdsjeSCC

Citaat van: michello op oktober 21, 2022, 08:34:59
Sipke zou weer meer bij zijn gezin kunnen zijn als hij terugkomt. Dat lijkt me zeker met het oog op zijn aanstaande assistentie van Koeman ook wel prettig. Maar ik betwijfel of hij zijn baan bij Feyenoord wil opgeven.

Ik durf wel te zeggen dat hij gek zou zijn om dat op te geven. Lekker in de luwte werken bij een topclub, met een toptrainer, voor ongetwijfeld een lekker salaris. Misschien daarna met Slot wel mee een stap omhoog (naar het buitenland). Ik zou het wel weten