Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 21, 2022, 09:08:05
Ik durf wel te zeggen dat hij gek zou zijn om dat op te geven. Lekker in de luwte werken bij een topclub, met een toptrainer, voor ongetwijfeld een lekker salaris. Misschien daarna met Slot wel mee een stap omhoog (naar het buitenland). Ik zou het wel weten

Lekker bij onze club komen, volgend seizoen nieuw stadion en over drie jaar Champions League  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

J.v.G.

Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 01:39:00
Stel je niet zo aan man. Een trainer is een passant. De club moet door en erin zien te blijven. Na de winterstop is het een drama. Uitgeblust zooitje is het. 19 puntjes uit 26 wedstrijden. Kansloos.
:zucht

Tanjajeah

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 20:43:45
Ik mis Henk nu al....

Ik hoop op een situatie waarin Henk de cultuurbewaarder van de club en van het technisch beleid wordt. Een ander aan het roer, maar Henk als een mix van Ferguson en Rutte dicht op het vuur blijft zitten. Dan zou je hier al rekening mee moeten houden bij de keuze van de nieuwe trainer.

Precies waar ik ook op hoop, dat zou geweldig zijn.

Galdiano

:0= Ol? ol? Dennis van der Ree!

(maar vrees dat die de binnenkort ontslagen Wormuth gaat opvolgen)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: Tanjajeah op oktober 21, 2022, 10:37:58
Precies waar ik ook op hoop, dat zou geweldig zijn.

Ik ook maar vrees dat iedere functie bij een BVO toch veel druk met zich meebrengt.
het zou heel mooi zijn als het wel lukt.

KlinkHamer

Wat een slecht nieuws, vooral voor Henk zelf, zo sneu.
Typisch Cambuur, kan ook niet normaal gaan.
Naast de persoonlijkheid is het toch vooral het (ik noem het maar) "Henkievoetbal" waar wij al die jaren van genoten hebben.
Inschuivende laatste man, driehoekjes, steekballen, een heel gevarieerd aanvalsspel zie ook Slot en Az.
Liever zo strijdend ten onder dan zogenaamd realistisch voetbal.
Als het zo moet (DKV en Grunn) laat dan maar.
Gullit zei het mooi: In italie is het werk, in Spanje gaat het om het spel en in Engeland is het oorlog.
Engels voetbal met een Spaanse opvatting dus.
Natuurlijk moet je opzoek naar een nieuwe trainert en dat zal nog een hele teun worden.
Namen en persoonlijkheid zeggen mij niet zoveel, iemand die Henkievoetbal wil spelen veel meer.
Wat moet je anders met spelers als Maulun, Bangura, Jacobs etc die renderen hierin het beste.
Je moet er toch niet aandenken dat Maulun realistisch voetbal moet gaan spelen, zo'n mooie voetballer en met een belachelijk hoog rendement in het Henkievoetbal.

Maar vooral is het een persoonlijk drama en ik wens Henk en zijn familie veel sterkte toe en de club veel wijsheid in de komende periode.

moodygrunn

Citaat van: KlinkHamer op oktober 21, 2022, 11:39:12
Wat een slecht nieuws, vooral voor Henk zelf, zo sneu.
Typisch Cambuur, kan ook niet normaal gaan.
Naast de persoonlijkheid is het toch vooral het (ik noem het maar) "Henkievoetbal" waar wij al die jaren van genoten hebben.
Inschuivende laatste man, driehoekjes, steekballen, een heel gevarieerd aanvalsspel zie ook Slot en Az.
Liever zo strijdend ten onder dan zogenaamd realistisch voetbal.
Als het zo moet (DKV en Grunn) laat dan maar.
Gullit zei het mooi: In italie is het werk, in Spanje gaat het om het spel en in Engeland is het oorlog.
Engels voetbal met een Spaanse opvatting dus.
Natuurlijk moet je opzoek naar een nieuwe trainert en dat zal nog een hele teun worden.
Namen en persoonlijkheid zeggen mij niet zoveel, iemand die Henkievoetbal wil spelen veel meer.
Wat moet je anders met spelers als Maulun, Bangura, Jacobs etc die renderen hierin het beste.
Je moet er toch niet aandenken dat Maulun realistisch voetbal moet gaan spelen, zo'n mooie voetballer en met een belachelijk hoog rendement in het Henkievoetbal.

Maar vooral is het een persoonlijk drama en ik wens Henk en zijn familie veel sterkte toe en de club veel wijsheid in de komende periode.

_O_ :thumbsup
In Henk en Sandor we trust

okkele

ziehier de geboorte van een nieuw fenomeen , "henkievoetbal" .

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: Tanjajeah op oktober 20, 2022, 16:55:49
Precies, mooi over de 1e seizoenshelft heen tillen. Vervolgens heeft de nieuwe trainer 2 maand de tijd om aan zijn manier van voetbal te werken.

Ik zou echt graag zo snel mogelijk willen handelen. De trainer kan dan hier wedstrijden de ploeg aanvoelen en vervolgens zijn gedachten tijdens de voorbereiding overbrengen. Hiernaast neemt die ook weer een netwerk mee, waar wij gebruik van kunnen maken

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 20:43:45
Ik mis Henk nu al....

Ik hoop op een situatie waarin Henk de cultuurbewaarder van de club en van het technisch beleid wordt. Een ander aan het roer, maar Henk als een mix van Ferguson en Rutte dicht op het vuur blijft zitten. Dan zou je hier al rekening mee moeten houden bij de keuze van de nieuwe trainer.

Lijkt mij onverstandig, hoe jammer ook. Hij is echt heel ziek en dat wordt erger door stress. Dan lijkt het mij voor zowel Henk als Cambuur niet slim om hem de sleutels van de club te geven. Hoe jammer ook, wij moeten een club bouwen zonder Henk

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op oktober 21, 2022, 12:13:09
Lijkt mij onverstandig, hoe jammer ook. Hij is echt heel ziek en dat wordt erger door stress. Dan lijkt het mij voor zowel Henk als Cambuur niet slim om hem de sleutels van de club te geven. Hoe jammer ook, wij moeten een club bouwen zonder Henk
Ik hoop meer op een rol als cultuurbewaker/scout/man-die-potentiele-spelers-over-de-streep-trekt. Geen zware verantwoordelijkheden meer voor Henk, maar mooi in de luwte

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 21, 2022, 12:19:06
Ik hoop meer op een rol als cultuurbewaker/scout/man-die-potentiele-spelers-over-de-streep-trekt. Geen zware verantwoordelijkheden meer voor Henk, maar mooi in de luwte

Daar zou ik ook heel erg blij van kunnen worden. Maar alles is rust en met minder verantwoordelijkheden.

KlinkHamer

Henkievoetbal, de term is ontstaan toen Hake aan de macht was, hoe moet je iemand uitleggen die geen verstand van voetballen heeft wat het verschil van voetbalstijl is.
Met de term Henkievoetval was dat snel uitgelegd.
In de tijd van Hake was het bier gelukkig wel een stuk goedkoper, dat scheelde maar god wat was dat een afschuwelijk voetbal.
Dat is nu ook mijn grote angst dat er gekozen gaat worden voor realisme, onder het mom van lage begroting en andere onzin.
Liever strijdend ten onder met voetbal waar je de mogelijkheden zoekt.
Je zit op voetbal en kijkt erna om dat je het leuk vindt en toch niet om erin te blijven of om het bedrijf/club overeind te houden.
Naar mijn idee is het glas halfvol, soms zit het mee, vaak zit het tegen maar je zou maar supporter zijn van je weet wel, niet om aan te gluren, als het zo moet met een halfvol stadion....

Specuveter

Wat wil Cambuur zelf?
Een ervaren trainer of een trainer in de trend van Henk.
Dan komt er een naam bij me op.
Johnny Janssen.

Jaikev