Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Mijn zoon zei dat op internet de namen van Buys en Ultee rondgaan. Nou buys never nooit niet daar hebben ze bij Groningen nog zwaar last van. Die jaagt de mensen uit het stadion en ultee is veel te soft voor ons. Ik ben het ook met een vorige spreker eens, we moeten ook kijken naar trainers die nu ergens vast zitten. Ik denk dat Dick lukkien hier goed zou passen

Bankzitter

Ook omdat we met hulp van Bert vd Brink ook wel een trainer kunnen losweken wat vroeger nooit zou lukken.

veteraan

Uit de woorden van de alg.directeur maak ik op dat voor hen de conclusie van gisteren iets minder onverwacht komt en dan zal er ook al wel een beeld bestaan over de opvolging van Henk. Ultee heeft een belangrijke ervaring wel ; hoe blijf ik boven de streep in ruim 20 wedstrijden !

denistel

Citaat van: Specuveter op oktober 21, 2022, 13:10:36
Wat wil Cambuur zelf?
Een ervaren trainer of een trainer in de trend van Henk.
Dan komt er een naam bij me op.
Johnny Janssen.

trainer in de trend van henk bestaat niet volgens mij

Bens

Ik denk dat Fred Grim een grote kans maakt om hier trainer te worden.

zeewolde

Aub geen Buijs.

Liefst ook geen Ultee of Grim

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2022, 17:05:08
Aub geen Buijs.

Liefst ook geen Ultee of Grim
Maar wie dan wel? Meeste trainers willen ook 1 of 2 assistenten meenemen..

denistel

ultee is hot denk ik

J.v.G.

Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 17:27:19
ultee is hot denk ik
Als je echt voor een frisse wind wil gaan moeten ze Koen Stam halen..

NRG

Ach? welke naam je ook noemt. Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. We moeten er maar vertrouwen in hebben dat er straks een waardig opvolger staat. Een kopie krijg je niet, want Henk is uniek. Hoeft ook niet, als het maar iemand is die bij de club past. En wie dat is, ja daar zal iedereen zijn eigen gedachte over hebben.

sunderland

Citaat van: J.v.G. op oktober 21, 2022, 17:29:49
Als je echt voor een frisse wind wil gaan moeten ze Koen Stam halen..
en die heeft ervaring? Ik weet het niet met hem. Volgens mij moet er sowieso iemand met ervaring komen, ook op eredivisie nivo. Het roer zal sowieso omgaan, ook wat voetbal betreft en dat vind ik erg jammer maar het kan niet anders

J.v.G.

Citaat van: sunderland op oktober 21, 2022, 18:14:58
en die heeft ervaring? Ik weet het niet met hem. Volgens mij moet er sowieso iemand met ervaring komen, ook op eredivisie nivo. Het roer zal sowieso omgaan, ook wat voetbal betreft en dat vind ik erg jammer maar het kan niet anders
Assistent AZ en Feijenoord en 2 jaar eindverantwoordelijke bij Jong Az en is nu bij Feijenoord "de baas" van Sipke.

PePe

Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.

J.v.G.

Citaat van: PePe op oktober 21, 2022, 18:26:54
Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.
Speelt met Eindhoven 5-3-2 dus totaal andere voetbal visie niet een verkeerde maar wel anders.

R058

Citaat van: J.v.G. op oktober 21, 2022, 18:31:02
Speelt met Eindhoven 5-3-2 dus totaal andere voetbal visie niet een verkeerde maar wel anders.
Een opstelling is niet per se meteen een hele voetbalvisie. Met het NL-elftal ook deze discussie vaak gezien. Met 5-3-2 kun je ook aanvallend spelen. En in de opbouw komen veel teams ook zo uit met een back die inschuift en een die doorgaat naar het middenveld (bij Feyenoord en Man City bijvoorbeeld).
Vind dat Penders het met beperkt materiaal erg goed doet bij Eindhoven.