Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: R058 op oktober 21, 2022, 19:01:22
Een opstelling is niet per se meteen een hele voetbalvisie. Met het NL-elftal ook deze discussie vaak gezien. Met 5-3-2 kun je ook aanvallend spelen. En in de opbouw komen veel teams ook zo uit met een back die inschuift en een die doorgaat naar het middenveld (bij Feyenoord en Man City bijvoorbeeld).
Vind dat Penders het met beperkt materiaal erg goed doet bij Eindhoven.

Jazeker, doet het hardstikke goed. En met alle respect, omgaan met een ander systeem is bij Cambuur op dit moment een manco.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Hoop het meeste op Sipke,  Penders best aardig alternatief.

En mocht er geld zijn de Boer of van den Brom

papier

Een 5-3-2 trainer halen met deze selectie is natuurlijk vragen om problemen.

Bankzitter

Wij hebben een uniek systeem, zou het jammer vinden als we net als iedere andere ploeg gaan spelen ? hoge backs, twee controleurs. Mischien haal je ook resultaat maar Cambuur vietbal is al sinds Korbach centraal opbouwen, middenveld met een controleur , een loper en een creatieve speler. En echte vleugels.

bommel

Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 19:40:02

Dat is precies wat je ook benoemd, we hebben wel een selectie staan. Je moet kijken naar welke spelers je hebt en welke trainer daar goed bij kan passen. Een trainer die vanuit de verdediging speelt hoef je niet mee aan te komen. (Buijs).

EdsjeSCC

Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 19:40:02

Manman wat kortzichtig. Misschien is hij wel een trainer die kijkt naar zijn beschikbare materiaal en kiest hij aan de hand daarvan een formatie.

Ik wil niet zeggen dat hij een goede trainer is of niet want dat weet ik niet. Maar kom op even

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 21, 2022, 19:25:58
Hoop het meeste op Sipke,  Penders best aardig alternatief.

En mocht er geld zijn de Boer of van den Brom

En mocht er geld zijn...... Sipke

veteraan

Waarschijnlijk gaat er straks ook wel iets met de selectie gebeuren
Dus een man met een plan heeft de voorkeur

Zou mij niet verbazen als Ultee wel een plan heeft

De Gast

Dat soort zetten lopen zelden goed af. Zo?n jongen is niet voor niets ontslagen.

veteraan

Dat kan zeker, maar voor voetbalsucces zijn weinig goeie recepten !
Doelstelling is platweg punten scoren

papier

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 21, 2022, 19:56:01
Manman wat kortzichtig. Misschien is hij wel een trainer die kijkt naar zijn beschikbare materiaal en kiest hij aan de hand daarvan een formatie.

Ik wil niet zeggen dat hij een goede trainer is of niet want dat weet ik niet. Maar kom op even

Een trainer die zich aanpast aan zijn materiaal is imo anders dan een trainer die zijn materiaal wil aanpassen aan een bepaalde (in dit geval 5-3-2) opstelling/systeem. Daar hebben wij nu niet de spelers voor dus als je iemand haalt die daar voor staat dan snijd je jezelf in de vingers. Dat gaat A niet werken en B vernietig je daarmee kapitaal.

EdsjeSCC

Citaat van: papier op oktober 21, 2022, 20:49:28
Een trainer die zich aanpast aan zijn materiaal is imo anders dan een trainer die zijn materiaal wil aanpassen aan een bepaalde (in dit geval 5-3-2) opstelling/systeem. Daar hebben wij nu niet de spelers voor dus als je iemand haalt die daar voor staat dan snijd je jezelf in de vingers. Dat gaat A niet werken en B vernietig je daarmee kapitaal.

Maar het kan dus best zijn dat Penders 433 wil spelen. Maar dat hij daar nu niet de spelers voor heeft en met deze formatie het beste er uit kan halen (aan de stand te zien lukt dat aardig).
Kortom; Penders zou misschien best een optie kunnen zijn mits... ;)

Supporter058

Ik noem ook even een naam Dennis Haar.
Heeft het volgens mij niet slecht gedaan toen hij het hier een paar wedstrijden voor het zeggen had. Hij is bekend met de club.

zeewolde

Citaat van: Supporter058 op oktober 21, 2022, 22:13:16
Ik noem ook even een naam Dennis Haar.
Heeft het volgens mij niet slecht gedaan toen hij het hier een paar wedstrijden voor het zeggen had. Hij is bekend met de club.
zeker 1 wedstrijd gewonnen. Onder zijn leiding werd een corner helemaal teruggespeeld om maar een punt te halen in de laatste minuut.....

PePe

Nu de situatie is verandert, dacht ik aan het volgende:
Sipke naar Cambuur en Henk assistent bij Ronald Koeman.