Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

:0= Giovanni Franken : komt dr maar in ouwe haagse stuitah :_schater   :y :y 8P :insane 8P

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op oktober 21, 2022, 23:37:25
:0= Giovanni Franken : komt dr maar in ouwe haagse stuitah :_schater   :y :y 8P :insane 8P
Dronken zeker?

Delfzijl/Cambuur

Zal niet gebeuren denk ik... maar denk dat Sipke als hij een echte Ca
mbuurman is en er nu durft te kiezen voor ons, hij een waardig opvolger is  van Henk.
Sipke wordt onderschat.
Al eerder door mij genoemde Lukkien ook optie.
Past hier prima.

Destroyer

Ik zou niet weten waarom Lukkien zou gaan vertrekken. Emmen is ook ambitieus en heeft waarschijnlijk ook nog een groter salarishuis.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Ik vind van der Ree wel een interessante optie denk ik, kent de club, Cambuur kent hem. Veel met Slot gewerkt bij Feyenoord en ook nog bij ons dacht ik. Liever een jonge trainer dan zo 'bekende eredivisie' trainer die overal net niet gepresteerd heeft .

Galdiano

Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2022, 11:08:47
Ik vind van der Ree wel een interessante optie denk ik, kent de club, Cambuur kent hem. Veel met Slot gewerkt bij Feyenoord en ook nog bij ons dacht ik. Liever een jonge trainer dan zo 'bekende eredivisie' trainer die overal net niet gepresteerd heeft .

:y :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2022, 10:23:41
Ik zou niet weten waarom Lukkien zou gaan vertrekken. Emmen is ook ambitieus en heeft waarschijnlijk ook nog een groter salarishuis.

De mogelijkheden zijn daar groter dan hier. Daarbij hebben ze hem ook na degradatie aangehouden, het zou hem sieren als hij dat vertrouwen terugbetaalt.

J.v.G.

Citaat van: Bernardo op oktober 22, 2022, 11:08:47
:thumbsup

Bankzitter

Eens. Eventueel een assistent erbij met wat ervaring. Het laatste wat je wilt is een trainer die alles overhoop gooit waar we al tijden aan bouwen.

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 22, 2022, 00:46:32
Zal niet gebeuren denk ik... maar denk dat Sipke als hij een echte Ca
mbuurman is en er nu durft te kiezen voor ons, hij een waardig opvolger is  van Henk.
Sipke wordt onderschat.
Al eerder door mij genoemde Lukkien ook optie.
Past hier prima.

De statistieken van sipke als interim bij ons zijn altijd beter geweest dan zijn voorgangers. Maar helaas zie ik het niet gebeuren

Montana

Jack de Gier, om maar eens een naam te roepen.

michello

Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2022, 10:23:41

Kijk even naar de stand en je weet het.  :D

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 21, 2022, 18:26:54
Rob Penders heeft 2 jaar met Arne Slot gespeeld bij NAC.
Rob bewondert en volgt Arne, Rob presteert buitengewoon goed met Eindhoven.
Cambuur heeft altijd nog vaak contact met Arne, het zou mij niet verbazen dat ........
Eigenlijk hoop ik het ook, dat hij een kandidaat is, naast Sipke Hulshoff en Dennis vd Ree.
Een trainer met de voetbalvisie van Henk en Arne lijkt me zeer gewenst.
maar weet je wel hoe penders speelt?  Dat past hier totaal niet die voetbalopvatting. Buiten dit lijkt het mij ook wel wat maar dan krijg je wel een compleet andere voetbalvisie hier

EdsjeSCC

Destroyer

Citaat van: michello op oktober 22, 2022, 13:14:27
Kijk even naar de stand en je weet het.  :D

Twee punten onder ons en laatste, wat een verschil  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22